FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Dvd's branden en ps2! (probleempje)

bram12b
hallo allemaal,
ik heb een probleem, ik heb avatar de complete book 1 gedownload. het waren AVI bestanden die ik met winAVIconverter naar dvd bestanden heb geconverteerd, maar al brand ik em met de nieuwste nero zegt ie wel branden voltooid!, maar al doe ik dvd eropnieuw in zegt mijn pc dat er nix opstaat (er staat dan ook bij schijf D : c-rom station terwijl er een dvd in zit Sad ) en mijn playstation kan em ook niet lezen dus het lijkt wel of nero er gewoon nix op brand!
(ik heb al eerder dvd gebrand en die deden het wel)
kunnen jullie me plz helpen?

gr. Bram

ps: kan een ps2 ook AVI bestanden lezen Question
SgtGarcia
Allereerst wat betreft de ps2, die kan normaalgesproken geen zelfgebrande dvd's lezen, hiervoor heeft hij bepaalde illegale modchips nodig. Anders is de laser in de dvd-lezer niet sterk genoeg.
Dan wat betreft je probleem, weet je zeker dat je niet per ongeluk de optie simulatie aan hebt staan? In dat geval doet het programma alsof de dvd gebrand wordt, hij doet dan alles behalve het branden zelf. Om te testen of het gaat werken, in dat geval krijg je dus inderdaad een dvd die nog steeds leeg is.
atleetalie
weet je zeker dat je niet naar een bestand hebt gebrand ij NERO, dat rot programma werkt niet goed als je het mij vraagt, ik heb er ook altijd moeite mee
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Computers en Techniek

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.