FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSCOMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!


World's Smallest Website...





ABN
World's Smallest Website...


http://guimp.com/pong_flash.html

Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
carlokes
hehehe

Thank God I have a good vision.
I was able to make 20 points:PRazz
orno
lol!
perfect way to have fun without your boss knowing Wink
abhinav
lol
tiancai3
Really 'small'~~~~
I could not even see it clearly
MistaKiula
Crap... my eyes hurt.. lol. Thanks for sharing Smile
snowboardalliance
wow, small but it actually works. ha, nice find.
homer09001
if you loo kon this site proply you will find this URL has been posted numerous times once by me Wink
nunosilva
a game like this in a 19" screen would be nice to see... hahahah
there are still guys around the world that have a hell of imagination lolol
Manyak
Whhaha
it is little Razz
I lost much Razz
Kit
carlokes wrote:
hehehe

Thank God I have a good vision.
I was able to make 20 points:PRazz


Well that is nice and impossible... You scored 2, they scored zero. The game only goes up to 10 points.
pamelf
see subject
Potternet
That was easy. I won 10 9 against my bro. I thought he was going to lose. I can't beleive it. But maybe it seems that both of us have equal eyesight. Anyway, good find. Is that a website with only 1 page. In my opinion it is a waste of money!
Dragonfly
Kit wrote:
carlokes wrote:
hehehe

Thank God I have a good vision.
I was able to make 20 points:PRazz


Well that is nice and impossible... You scored 2, they scored zero. The game only goes up to 10 points.


Very interesting. I've seen this website but it seemed it has changed then. I scored 5..
althalus
This is actually a rather old site. The correct url for the site would be http://guimp.com/ (the other lead to one of the many games on the site). It's a bit hard to navigate, but pretty cool none the less Smile
blackant
They might as well us a single dot there. hahhaha
Then nothing would beat it. Wink
abhinav
Hope you liked the game Crying or Very sad
mceejaydee
haha nice one. I scored 1 haha.
Harrowed
Warning :: Don't try and play this while your other half is brushing a chidlets hair.. She kept wanting to look over and wouldn't stop till I had to close the page!

*G*

Love it!
Jack_Hammer
Great website lol, sham I'm rbbish at all the games...
Dustwars9
Wow that website is small. It really strained my eyes when i tried to play that game.
nilsmo
I don´t think this would please an eye doctor-- time for legal action. Razz
Kit
Aaah dam my massive screen. I changed to a measly 800X600 jsut to play this game without using the default microsoft magnifying glass.
avblue
Oh my gosh, I remember this site! Haha, someone on my buddy list had it in their profile a few years ago. I regretted not bookmarking it. Razz
jaleung
wow it is really small... difficult to play
yupeng
I think that the smallest web site is the web with the only sentece:"Hello world !".
Just like many programmar language do
Anti-Camper
It´s very dificult to play games in this site....
I had 2 points playing this game. And yupeng, maybe you are right.
Cragger
Lol on my screen res its near impossible to see it

*squints*
Che
ah this is funny... People are just crazy nowadays.. they will do anything that comes to their head online...
DJGuardy
If you think Pong is hard, TRY PACMAN!?!!!

http://guimp.com/pacman_flash.html
Mohib
lol pong... who wouldve known u can play it on such a small box
dapmpsh
lmao thats freakin small lmao lost the first time because i didnt even know what it was at first then i knew what it was and won on the second time but i almost lost because its sooo freakin smalll lmao Laughing ....
jlbribeiro
A very cool website with lots of games, that made a mess on my eyes! lol
waiteck
Lol.. Very small indeed.. Btw.. Its kidna a strain to the eyes lol..
TheDesignDump
Oh god.

The Design Dump

www.TheDesignDump.com
Gerardus™
hehehe very funny..
I tried pacman and i did 4 levels before i had game over.
I didn't use a magnifier for it tough, but what a funny site that is.
amazing how small things can be, and still playable. Smile
Screap
great website Very Happy
xorcist
I have like the wrost vision and I can still see it good.
nilsmo
Yes, it isn't that small-but I think it is pretty pointless. The computer is easy to beat, also.
frozenhead
LOL... cool.. Cool .. I dunno why the author resized it that way?.. maybe it's a test of vision though.. it's good!.. I like it! Wink
hofer
Just use the tool of Win XP to get a zoom on the game.
cnnet
though it's small
it contains every thing a web needs
greekcovers
Yes,very small but it works! Nice! Very Happy
zrule
never seen this kind of website. wow~ It has all html grammers.
thanks for interesting link. Very Happy
nhl4000
Wow. This site is cool. Been to it before though. Lol. I got 1 point before I lost interest.
bao
Haha It is very funny.It has about 10k.not more small. Cool
budazz
so small....i cant see the content.... Laughing
digibluez
Oh gosh,where did you dig up this site.It's smaller than my pet's poo.Why would some1 do a flash thing so small that my eyes hurt after 5 sec watching it,but this game is addicitve....aaw.
the666bbq
first of all : it is not the smallest site of the world because it it still opening full size - if it were in a popup of 18 width and heigth it would be closer to it.

and the score is not 20 but 2-0 or in my case 10-2 Wink
Antwon
World's stupidest site:

http://www.something.com

Pen Island! (Don't go there until you get the name in the web address form)

http://www.penisland.com

Or .net. Whatever. A great prank, my computer teacher told my friend in his class and his class to go there, but my friend was too smart for him. So FunnaY!

~Antwon
gonzo
smallest? how about least content? into your location bar enter:

about:blank

Wink
ironyCurtain
I liked it, but I got schooled. Lost 6 to 10. Bah, tiny pong, you are my archenemesis.
OutlawSpirit
nice find man... real nice
Antwon
This is one of the stupidest things I've ever seen.

http://www.something.com

And... if your feeling depressed, this'll cheer you right up!

http://www.badgerbadgerbadger.com

Enjoy everyone!

~Antwon
Guess who
AHHAHAHAH kool website who website is that ? Confused
billgertz
gee! i almost lost my eyeballs Mad ! i cant even beat my opponent.. nyahahaha.. nice one though.
leeleez
orno wrote:
lol!
perfect way to have fun without your boss knowing Wink


yeh but wont ur boss be wondering why r u looking at the screen so close for.
uoturkey
haha nice one.This is now my favourite my web site ... Razz
huan9
Good, I like, how does, tells me
IAMED_2
http://rat.com

THIS is the most pointless site ever.

And I would say that http://www.something.com is the smallest site ever, just for the amount of code that goes into it.

And PacMan was really easy, I found pong to be harder. Breakout was easy, too.
Nutorious
*is now sueing topic creator for blinding me for looking too close at screen*
Nameless
LMAO. I resized the window to the size of the game. I got to 10-1 before i got bored.
lockwolf
God MY EYES THEY BURN!
todabeat
I am a pro at it. 3 hours of playing.. hehe lol... j/k.. good stuff.
Guelila
orno wrote:
lol!
perfect way to have fun without your boss knowing Wink

lmao..
But how long will you last? Rolling Eyes
saiyeek
I now came to figure out why windows buile Accessibility>>Magnifier.

Good game.
Billwaa
not the smallest webstie, but the smallest game
Donutey
Kit wrote:
Aaah dam my massive screen. I changed to a measly 800X600 jsut to play this game without using the default microsoft magnifying glass.


lol Laughing
JayBee
you want a minimo web browser to wiew this site Smile)
aerialdreams
Goodness! That place is so cute!! (probably because I have a small obsession with all things small...) But man, you need REALLY good eyesight!! And since mine are so horrible, I'm sad to say that I couldn't play the games for too long at once... Crying or Very sad Great site though!
AlexC
thats awesome, i got 75 on the pacman
Pablo Diablo
Haha, that game of pong was fun... for 2 seconds.... its so small.

Other then the humour that can be seen in the tiny game fo pong, the website is garbage.
jongoldsz
That is a fun website, if you have a microscope that can enlarge the screen 20x.
stormybaka
Those are addictive games...
blue
This message is just to get some xxx points.
loserk
oww,my eyes went mad...really small..
riv
yupeng wrote:
I think that the smallest web site is the web with the only sentece:"Hello world !".
Just like many programmar language do


Not really... There's a web site that only has the sord "Something." on it... Not even technically a sentence...
http://www.something.com/
But I still think it has a purpose... If it doesn't, then that's REALLY a waste of a domain...[/url]

EDIT: nevermind... I didn't read the second page, as someone already posted www.something.com
cnnet
coool
it has all the element of a website
while has no much info
Kaisonic
*clicks link*

*plays game*

*returns to these forums*

*blinks a few times*

....OW...ah....ah...owEEE MY eyes hurt! Dammit!
mark
That's awesome. I liked it. Small but effective.
tatorhead
pac man was darn fun. seemed easier that regualar pacman too Rolling Eyes
Sentenza
hehe, some people really need to find constructive stuff to do...
theo
tiny little game... q
denggi
Damn...can I make put it on my page? Just for people to kill time? Haha...
jamesmackle
Now if I had a 300" monitor it would look great!
pjv
needs a magnifying lense to view it, Shocked

i'll be more impressed if you can play the game.
swimfornoah182
i love it. best smallest website ever. i dont care for the something.com or whatever. this one blows it out of the water. i think i will finally need to start wearing glasses.
seanooi
LOL!
They have quite a few range of games there, all to test your eyesight i guess.
Interesting Laughing
swimfornoah182
omg did you play the f1 game yet. i swear the screen gets even smaller. and i cant beat that shit. i wonder how many laps i can do before i go insane
hayley
Wow, that was a really tiny site. I honestly think I'm going to have to plan a visit to my optometrist now. My eyes really hurt. Sad
bliushift
i like it much. it was fun until my eyes began to sting and head was about to explode.

the ai is decent, but there needs a higher sensitivity on the cursor buttons.
hheidle
where is it?
Related topics
www.alspancakeworld.com
Is it the smallest website?
G-WORLD INC. 2006
hi, World of Warcraft guild website
The smallest website ever
Funny domains
Left Parties in India - Playing Spoil Sport?
Obama Seeks Russia Deal to Slash 80% of Nukes
Wordpress Theme (500 Frih)
Sample Sites
Collecting Erasers
SEGA website hacked
World smallest V12 engine
December Goal - 5000 posts
Reply to topic    Frihost Forum Index -> General -> General Chat

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2011 Frihost, forums powered by phpBB.