Je kunt altijd zelf zo'n grafieken gaan ontwerpen, met php en mysql. Ik weet natuurlijk niet wat jouw kennis is, maar op frihost is dat perfect mogelijk. Je maakt bvb een initieel blokje, met laat ons stellen een hoogte 1 pixel, de totale hoogte van je grafiek is bvb 100 pixels. Als je dan wat wiskunde hierop loslaat, kun je snel de procentuele hoogte kunnen berekenen... Na even denkwerk over hoe het te programmeren, zul je er zeker mee overweg kunnen om een mooie grafiek te maken met informatie over bvb het land ver herkomst... Of als je eens zoekt via google naar "php graphic counter" zul je wel je gading vinden.
Uiteraard is ook zelf experimenteren met php niet verboden hé. Je zult zien dat je er heel snel mee weg zult zijn, want het is heus niet zo moeilijk. Indien je al een beetje programmeerervaring hebt, dan denk ik dat het zelfs een makkie wordt.
Een andere mogelijkheid die je natuurlijk heel wat minder werk zal vragen, is om je te registeren op een service die de statistieken voor jou maakt. Wat zijn zo goeie en gratis services? Google stats, motigo (het vroegere nedstat, maar wel met reclame) en statcounter... Ik ben ervan overtuigd dat er zeker nog meer diensten zullen zijn die je zullen geven wat je zoekt.
Greetz
kies voor het gemak en gebruik de statistieken van google analytics.