FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Runescape autominner

Wat vind jij van runescape?
Heel erg supper leuk
9%
 9%  [ 2 ]
Leuk
4%
 4%  [ 1 ]
Valt wel mee
18%
 18%  [ 4 ]
Stom
9%
 9%  [ 2 ]
Heel erg supper stom
59%
 59%  [ 13 ]
Total Votes : 22

stienoo
Ik zou graag nog eens een autominner proberen (op runescape www.runescape.com).
Maar ik vind er geen meer, vroeger heb ik er een gehad maar ik heb toen verwijdert.
Wat ik ook graag zou weten is of jagex het echt zelf kan merken als je met autominner bezig bent ik zou het maar een kwartier per dag doen ofz.
En kom alstublieft niet met google of een of andere noob site af.

Een autodropper heb ik al gevonden, das al handig maar je moet nog zelf mijnen enz dus das niet zo handig.

Ik weet ook een site mer runescape cheats (maar de autominers vind ik niet) daar heb ik ook die autodropper van.
http://thyelite.com/showthread.php?p=92703

PS. ik heb er ook nog een poll bij gezet, over wat jullie van runescape vinden.
jordi
Waarom wil je vals gaan spelen ??? Probeer het eens eerlijk Smile .. en als je dan goed hoog word is het veel leuker Smile ...
Ik zelf heb ook RuneScape gespeeld. Ik vind het nu echt een zeer ***** spel. Toen vond ik het leuk en heb het zonder cheaten gedaan Smile. Ben lvl 60 ofzo geworden zonder gecheat Very Happy
rvec
verplaatst naar computers forum.

En jagex heeft wel een macrodetectie maar die is niet erg goed. Het risico dat je gepakt wordt is er dus wel maar het is niet groot.
stienoo
Ja ik ben nu mining lvl 82 (bijna 83 overmorgen ofz) maar nu is het echt onmenselijk en ik zou graag runit ore kappen (daar krijg je 11 k voor)
atleetalie
spelletjes zijn er om eerlijk te spelen, niet om te winnen
stienoo
Ok wijnig kans dat ik ga blijven spelen (zou bijna 5 tot 15 uur moeten spelen om nog een lvl omhoog te gaan na dit)
traxion
stienoo wrote:
Ok wijnig kans dat ik ga blijven spelen (zou bijna 5 tot 15 uur moeten spelen om nog een lvl omhoog te gaan na dit)

volgens mij moet je op lvl 82 echt wel langer dan 5 uur spelen om level up te gaan.. maar aan 1 week fulltime spelen ofzo
Lord Klorel
Ik speel ook runescape en ben sinds deze week member geworden. Ik was runescape een beetje beu met dat free gedoe en wou eens kijken wat er in je macht komt als je member word.
stienoo
Een vriend van mij is ook member geweest en ik mocht meespelen.
Nu dat hij geen member meer is is runescape ijgelijk vrij saai, maar toch zou ik graag minin lvl 84 hebben dan kan ik runit ore, maar ja duurt net iets te lang en is net iets te saai.
Maar je hebt gelijk spelletjes moet je eerlijk spelen.
stienoo
Yes heb mining lvl 83 en ik sta 24,582 in de higsores voor mining.
Ik ga nu efjes smithing doen (ik kan toch al ful mitril maken) en ik heb nog 1000 coal.
Roald
Runescape is een mooi spel voor zijn mogelijkheden, alleen is het trainen van skills wel saai... Ik heb mijn account gelvld tot 66 en ben toen gestopt. Maar ik dacht dat we geen links naar illigale dingen mochten posten dus zelfs als ik een autominer wist dan nog kon ik hem niet geven.
FlyingYouri
Ik ben een weekje geleden gestop ofzo, maar train gewoon zelf. Auto'ers zijn zielig vindt ik. Want jij doet niks en je verdient geld+XP ervoor. Kijk maar naar de Yew bots, daar zijn er duizenden van. En dat is echt irritant, je kan amper een Yew Tree aanraken of hij is al omgehakt Confused . Dus als er ook mining auto'ers komen. Dan is er al helemaal geen bal meer aan om te Skillen Wink .

(Mag ik een topic van ongeveer 20 dagen oud op posten Anxious ?)
stienoo
Ik ben nu ook member dus weet ik nog wel een tijdje wat te doen Very Happy
jerredk
Idd , waarom moet toch iedereen kunnen valspelen. Als ik een auto tegenkom dan is er voor mij een 3 stappen plan. Report abuse --> macroing + name --> sumbit. Paf weer een black marck er bij. Ik vind dat je eerlijk moet zijn en moet kunnen zeggen dat je het zelf haalde en niet door een programma dat 500 uur aan een stuk zit te minen om uiteindelijk 99 te halen. Speel dan geen spel.
Anders kan je alle skills in rs laten uitspelen door een auto buiten sommige dan. Ach ja het is jou keus , op utorrent zal je wel wat auto's vinden. Weeral een normal spelende rser die zijn account vergooit. Regels zijn er voor iedereen en het is jammer dat je ze niet accepteer. Alleen kunnen ze je in het spel niet in de gevangenis steken of een boete laten betalen. Gl nog Evil or Very Mad Razz Laughing
Lord Klorel
Recent heeft Jagex een systeem opgestart waarmee auto miners in het bijzonder naar Pure essence het geen zin meer heeft, want het blijkt traceerbaar geworden.
De prijzen van pure essence hebben een tijd vrij laag gelegen, maar met het nieuwe systeem is de prijs terug aan het stijgen.

Dus auto'en is gewoon **** ****. (heb sterretjes zelf gezet, bedenk maar wat ik zeg) en je verzooit er je spel mee en misschien dus je account. Dus be nice and play nice.
stienoo
Ja, nu ik nog wat heb nagedacht ga ik het toch maar niet doen, ijgelijk hebben jullie gelijk auto is voor valsspelers, nogtans heb ik nu wel een paar autominners op mijn pc staan maar ik gebruik ze niet hoor ^^

Maar ter informatie, ik moet nog 74k xp voor mining lvl 84 en dan kan ik met dwarvenstout (3gp per stuk) runit ore kappen, ik kan het nu ook al met dwarvenstout (m) daar heb ik er een paar van maar niet genoeg em echt naar de wildy te gaan enz, ik heb er wel al eens gekapt)
adri
I have runescape happycracker Very Happy

And it really works with my coal. Very Happy

effe vergete dat je hier nederlands moet praten xD

Vertaling:

Ik heb Runescape Happycracker en het werkt echt goed met mijn coal. Very Happy
Lord Klorel
adri wrote:

Vertaling:

Wat is dat, happycracker?
lordwarlord
Lord Klorel wrote:
adri wrote:

Vertaling:

Wat is dat, happycracker?

dat zou ik ook wel willen weten, een soort van vuurpijl? of een superwapen Rolling Eyes
adri
Gewoon de naam van het programma: Runescape Happycracker --> Runescape toffe kraker

En het werkt dat is het tofste, het bevat bijna alle auto-.... (woodcutter, miner, ...)
stienoo
En kost het geld??
neji
stienoo wrote:
En kost het geld??

Ik heb het niet opgezocht maar ik zou het maar straf vinden moest het geld kosten...
Auto.. programmatjes die geld kosten? Ik vind het maar guur klinken.. Confused
Arnie
Supper guur, zo'n minner die gelt kosdt.

Last edited by Arnie on Wed Mar 12, 2008 7:50 pm; edited 2 times in total
neji
Er zijn dingen die er nu eenmaal guur uitzien maar het totaal niet zijn (ik wijs u naar mijn geldmachine die me 15$ per dag opbrengt) maar ik zou toch in jou geval een gratis minner zoeken (of gewoon geen..)
stienoo
Ja, ik heb een stuk of 2 tot 5 minners op men pc staan maar heb me bedacht (ik gebruik ze niet) maar je hebt wel van die sites waar je dus echt betaalt voor autodingen of mony maker ofz.
yourtrips
Auto miners is toch een soort van auto clicker he ? Is het ook mogelijk hem te gebruiken voor niet runescape dingen. Maar voor runescape zou ik hem zeker niet gebruiken als je je account nog wilt bijhouden.
Gieter
Ik vind er niets aan, geef mij maar World of Warcraft. Ik ken trouwens iemand die in Runescape zich bezighield met broden bakken of zoiets, hij wou de beste bakker van heel het spel worden.
stienoo
yourtrips wrote:
Auto miners is toch een soort van auto clicker he ? Is het ook mogelijk hem te gebruiken voor niet runescape dingen. Maar voor runescape zou ik hem zeker niet gebruiken als je je account nog wilt bijhouden.

Ja, ijgelijk wel maar dan moet je eerst een kleur instellen (me je muis op klikken ofz) en dan gaat dat programma automatis zien waneer je klaar bent met minnen en gaat dan op die kleur klikken. Maar een autoklikker kan je denk ik wel voor (bijna) alle programmas gebruiken.
Arnie
Gieter wrote:
Ik ken trouwens iemand die in Runescape zich bezighield met broden bakken of zoiets, hij wou de beste bakker van heel het spel worden.
The Belgian... he thinks ... !?
marcas
Gieter wrote:
Ik vind er niets aan, geef mij maar World of Warcraft. Ik ken trouwens iemand die in Runescape zich bezighield met broden bakken of zoiets, hij wou de beste bakker van heel het spel worden.

Haha World of Warcraft, waarom omdat er geen bots zijn?
Ik speelde poos geleden ook WoW, had 5 lvl 70's die allemaal nog nooit ook maar 1 quest gedaan hebben, oftewel "glider". Er bestaan voor WoW verscheidene bots waarvan ik er 3 weet die het goed doen, deze varieren in functie. Één ervan is ontzettend goed, die kan praktisch alles, lvlen, afk botten (in battlegrounds, gratis honor), grinden.
Ik had op het laatst 24k gold, kenners weten wel hoeveel dit is.
Tevens hele account verkocht voor 500eu vond ik de prijs waard, aangezien ik er toch vanaf moest vanwege tijd gebrek. (heb ze trouwens voor nog veel meer verkocht zien worden)

Heb express geen namen genoemt van software, voor namen van de software stuur me maar een pm. (De all-rounder die alles kan en naar mijn mening ook de beste is moet je tevens wel eenmalig voor betalen).

Marcas
Gieter
marcas wrote:
Gieter wrote:

Haha World of Warcraft, waarom omdat er geen bots zijn?
Ik speelde poos geleden ook WoW, had 5 lvl 70's die allemaal nog nooit ook maar 1 quest gedaan hebben, oftewel "glider". Er bestaan voor WoW verscheidene bots waarvan ik er 3 weet die het goed doen, deze varieren in functie. Één ervan is ontzettend goed, die kan praktisch alles, lvlen, afk botten (in battlegrounds, gratis honor), grinden.
Ik had op het laatst 24k gold, kenners weten wel hoeveel dit is.
Tevens hele account verkocht voor 500eu vond ik de prijs waard, aangezien ik er toch vanaf moest vanwege tijd gebrek. (heb ze trouwens voor nog veel meer verkocht zien worden)

Heb express geen namen genoemt van software, voor namen van de software stuur me maar een pm. (De all-rounder die alles kan en naar mijn mening ook de beste is moet je tevens wel eenmalig voor betalen).

Marcas

Niet omdat er geen bots zijn, ik vind World of Warcraft gewoon leuker dan Runescape. Heb onlangs nog een bot bezig gezien denk ik, gast die constant op dezelfde mobs aan het grinden was, hij sloeg ook steeds dezelfde over, en dat redelijk lang (telkens als ik daar was, was hij daar ook, alleen was hij vier levels vooruitgegaan en ik maar een half.) Het kan natuurlijk ook iemand zijn die nogal wat redbulls binnenkapt en zo speelt.
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Computers en Techniek

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.