FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Microsoft Office 2007

jordi
Ik heb een beetje een klein probleem.. Ik heb sinds kort Microsoft Office 2007.
Maar ik krijg hem niet in het nederlands Confused. De normale manier om hem in een andere taal te krijgen is zo:

- Klik op de bol links bovenaan, deze:

- Dan klik op: Word (of ander programma) Options.
- Klik dan op: Popular
Meestal staat hij al gelijk op Popular
- Klik op: Language Settings...
- En dan heb ik het er zo uit zien, dit is dan toch gewoon dat hij in het Nederlands is Confused ??

- Klik als laatste op ok ..

Weet iemand een andere manier om hem in het Nederlands te krijgen??..
Of weet iemand wat ik misschien fout doe ??
rvec
verplaatst naar Computers en Techniek forum.
Probeer engels eens uit die rechter lijst te verwijderen, misschien dat dat helpt.
jordi
Niet gelukt, maar naar wat meer onderzoek kom ik erachter dat ik dat ook weer moet kopen ... Mad
Kijk hier maar:
http://buy.trymicrosoftoffice.com/buyemea1/product.aspx?family=langpack&culture=nl-NL
Emmer-Compascuum
Huh, krijg je over het algemeen niet gewoon automatisch de versie geleverd in de taal van het land waar het wordt verkocht?
rvec
ja meestal krijg je er de locale taal en engels bij. Jordi heeft hem waarschijnlijk niet bij de media markt gekocht en heeft dus een Engelse versie. Het talenpaket waar de link naar verwijst heeft trouwens 37 talen. Kan je ook Italiaans typen Wink
atleetalie
moet je daarvoor dokken? een 2e taal moet toch gratis zijn oplichters! Hoeveel kostte dat 3 euro zeker?
rvec
zoals erbij staat kost het paket van 37 talen 31,05 AC. En volgens mij moet er ook nog een Nederlands pakket zijn. Ik kan dat alleen niet op de microsoft site vinden, maar probeer ze eens een mailtje te sturen, ik weet zeker dat er wel iets goedkopers is met minder talen.
neji
Als je echt office in het Nederlands wil hebben en je vindt dat je al (te)veel hebt betaald voor Office, dan kan je natuurlijk altijd een language pack downloaden via torrent sites (illegaal - ik vernoem ook geen links zie het forum reglement). Ikzelf heb er enkele gevonden die zouden werken...

Verder is het wel schandalig! Vista die hier al niet meer werkt als je linux wilt installeren,... Office die wat onnozel doet, dan nog eens een language pack moeten kopen...

(zal maar niet zeggen dat de helft van mijn peperdure Adobe CS3 Master collection niet werkt... -gelukkig hoef ik niet alles te betalen).
sybje
Hoi,

Wat is er mis met Engels? Office 2007 werkt een stuk beter in het Engels, Updates zijn veel eerder beschikbaar.

Daarbij komt dat Office 2007 veel werkt met afbeeldingen en het is vrij eenvoudig om daarmee om te leren gaan...

Gr. Bart
rvec
neji wrote:
Als je echt office in het Nederlands wil hebben en je vindt dat je al (te)veel hebt betaald voor Office, dan kan je natuurlijk altijd een language pack downloaden via torrent sites (illegaal - ik vernoem ook geen links zie het forum reglement). Ikzelf heb er enkele gevonden die zouden werken...

Als je office gewoon in de winkel koopt krijg je een nederlandse versie. En als je dat niet hebt gedaan heb je er ook neit teveel voor betaald.

neji wrote:

Verder is het wel schandalig! Vista die hier al niet meer werkt als je linux wilt installeren,... Office die wat onnozel doet, dan nog eens een language pack moeten kopen...

Vista heeft nog wat problemen, veel ervan zullen na SP1 worden opgelost. En iemand in het engelse gedeelte heeft trouwens vista met linux Wink

neji wrote:

(zal maar niet zeggen dat de helft van mijn peperdure Adobe CS3 Master collection niet werkt... -gelukkig hoef ik niet alles te betalen).

tja dat krijg je als je er niet voor betaald...
Hier werkt de hele suite trouwens perfect. En met vista heb je photoshop in een seconde opgestart.
jordi
Ik heb hem ook niet gekocht, ik heb hem gekregen van mijn oom Smile .. hij heeft zelf ook geen language pack. Maar ik wil er zobiezo niet voor gaan dokken. En illegaal vind ik niet echt leuk, want als een van die mensen erachter komen dat ik illegaal download, heb ik wel een leuke boete van een paar (honderden/duizenden????) euro's. Ik weet even niet meer hoe die heet (die groep).
Maar als het moet dat illegaal downloaden, doe ik het toch maar.

sybje wrote:
Hoi,

Wat is er mis met Engels? Office 2007 werkt een stuk beter in het Engels, Updates zijn veel eerder beschikbaar.

Daarbij komt dat Office 2007 veel werkt met afbeeldingen en het is vrij eenvoudig om daarmee om te leren gaan...

Gr. Bart

Het is niet heel erg dat hij Engels is, maar ik heb hem toch liever in het Nederlands. Ook omdat de office (wel oudere versie, 2000 ofzo) ook in het Nederlands bij mij op school is. Dat is dus ook nog eens wat makkelijker.

atleetalie wrote:
Hoeveel kostte dat 3 euro zeker?

Als het 3 euro kostte wil ik het er wel voor betalen Razz. 3 euro is niks Razz maar helaas moet je het x 3 doen. Dat is ook nog niet zo veel, maar zoveel wil ik er toch maar niet voor betalen Razz
-cff-
Tja het is microsoft he dan weet je het wel.
Al zijn de dingen ze maken wel redelijk goed, alleen door hun monopolie moet je er wel flink voor dokken Confused

Al kan ik niet anders zeggen dan dat Office 2007 wel een verbetering is ten opzichte van office 2003.
Je hebt gewoon meer mogelijkheden en je hoeft minder te zoeken dan bij 2003.
Behalve in het begin dan;)
jordi
Lol, behalve in het begin idd Razz .. Ik zit nog aardig te zoeken hoe het precies moet Razz
Maar dat moest ik bij die andere versie (2000) ook en die versie ken ik nu ook goed. Dus dat zal binnenkort ook wel bij deze veranderen ..
Bengt
jordi wrote:
Ik heb hem ook niet gekocht, ik heb hem gekregen van mijn oom Smile .. hij heeft zelf ook geen language pack. Maar ik wil er zobiezo niet voor gaan dokken. En illegaal vind ik niet echt leuk, want als een van die mensen erachter komen dat ik illegaal download, heb ik wel een leuke boete van een paar (honderden/duizenden????) euro's. Ik weet even niet meer hoe die heet (die groep).

Dit is ook niet volstrekt legaal. Je oom zal naar alle waarschijnlijkheid maar een licentie hebben voor op 1 computer. Of voor 2 computers misschien, maar dan binnen hetzelfde gezin.
jordi
Oh, .. dat wist ik niet ... Embarassed
kansloos
jordi wrote:
Ik heb hem ook niet gekocht, ik heb hem gekregen van mijn oom :) .. hij heeft zelf ook geen language pack. Maar ik wil er zobiezo niet voor gaan dokken. En illegaal vind ik niet echt leuk, want als een van die mensen erachter komen dat ik illegaal download, heb ik wel een leuke boete van een paar (honderden/duizenden????) euro's. Ik weet even niet meer hoe die heet (die groep).

Wees niet bang voor de boetes, dat is pas als je echt dingen gaat hosten of systematisch illegaal spul upload naar rapidshare.com, Bittorent zou je kunnen beargumenteren omdat je ook wat upload dat dat dan ook zo bestraft kan worden, maar in Nederland blijkt dat ze er nooit meer aan zullen doen als een telefoontje aan je Internet Provider om te vragen of je er mee zou willen kappen.

En het moge ook duidelijk zijn dat alle hoge boetes in Amerika vallen, het Nederlandse rechtsysteem stelt niet veel voor met hun over het algemeen belachelijk lage straffen.

En aan de andere kant heb je altijd nog het argument van: "ja, wist ik veel wat ik binnen haalde!"
lordwarlord
ik vraag me altijd af waarom microsoft altijd om de paar jaar een nieuwe moet uitgeven *om het geld dat snap ik * maar wat is er dan beter aan. ik heb altijd het idee dat het steeds langer laden wordt en dat er dus ook steeds meer onzinnige tools opzitten*zag laatst de officiële handleiding van office 2003 dan schrik je echt wat je allemaal kan met word of exel en zit zoveel in eigenlijk verspilling

daarom lijkt het me niet nodig office 2007 te nemen en voor je spellingscontrole die update je met het officiële groene boekje van Nederland CD.
rvec
we gaan een beetje off-topic
vraag is beantwoord
-close-
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Frihost Forum Index -> Dutch -> Computers en Techniek

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.