FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Film op iPod Nano?

stienoo
Weet er iemand hoe je een fimpje op je ipot nano kan zetten?
Ik zou het namelijk graag doen maar weet niet hoe.
En wat ook leuk zou zijn is dat ik er nog wat spelletjes zou kunnen opzetten maar waar vind je die dan (en hoe zet je ze er op)?
kansloos
Zover is dat niet mogelijk op de oude nano omdat deze geen video ondersteund, mischien als je een andere niet officiele bios erop keilt dat het dan wel werkt maar dat weet ik ook weer niet en of het verstandig is valt ook te betwisten. De nieuwe serie nano's ondersteund dacht ik wel video maar deze moest je converteren met itunes in een of ander vaag formaat...

Spelletjes moet je kopen via Itunes d8 ik, mischien zijn er opensource dingen te vinden die je er zo op kan keilen. Maar dit gaat volgens mij ook allemaal weer via Itunes en tenzij je Itunes kan foppen dat je gekocht hebt, geen kans. Bovendien is dat laatste ook weer een beetje niet legaal

In ieder geval had ik is goed in Itunes gekeken aangezien de Ipod strikt gebonden is aan Itunes

EDIT:
Probeer dit eens --> http://www.ipodarcade.com/

Ze hebben ook een installation guide staan en het is gratis, give it a try I would say ;)
stienoo
Ok bedankt ik zal zeker is kijk.
Nieuwe sugesties blijven altijd welkom.
Maar hoe zet je dat er dan op (dat spel)?
lordwarlord
je hebt tegen woordig 3 soorten ipod's nano's 1st generation die is niet meer te koop
en je hebt de 2nd generation nog steeds te koop maar hij ondersteunt nog steeds geen video daarom komt binnenkort de 3rd generation van de ipod nano die kan wel video's afspelen en lijkt al wat meer op de ipod classic maar dan in het klein
stienoo
jammer Sad
Ik zou het opzig wel leuk vinden zouden er filmpjes opstaan maar ja als het niet kan kan het niet he Cool
jordi
Eigenlijk best wel vreemd, een ipod is eigenlijk speciaal gemaakt om allerlei dingen erop kunnen laten spelen .. en dan kan je in de 1e en 2e versie niet eens filmpjes erop zetten ...
Gieter
vtip wrote:
op je nano kan er juist maar mp4 bestanden worden afgespeeld

Jup, en ik gebruik daar Super-converter voor, gaat niet zo snel maar slaagt er wel in om alles om te zetten! (en is bovendien gratis.)

www.erightsoft.com/SUPER.html
atleetalie
De nieuwe Ipod die vanaf volgend jaar e koop is is weer veel beter, mooier, maar tot mijn verbazing leek het design heel erg op niet de vorige maar die waarvan iedereen over het schrem zat te zeuren, alleen is hij nu ronder en kan hij dingen die de touch ook kan, zoals meedraaien enzo.
neji
atleetalie wrote:
De nieuwe Ipod die vanaf volgend jaar e koop is is weer veel beter, mooier, maar tot mijn verbazing leek het design heel erg op niet de vorige maar die waarvan iedereen over het schrem zat te zeuren, alleen is hij nu ronder en kan hij dingen die de touch ook kan, zoals meedraaien enzo.

Je kan er geen linux op zetten...
SlideR.nl
neji wrote:
atleetalie wrote:

Je kan er geen linux op zetten...

Ik zie de link tussen jouw antwoord en de post niet, maar dat zal vast wel aan mij liggen.
stienoo
Gieter wrote:
vtip wrote:
op je nano kan er juist maar mp4 bestanden worden afgespeeld

Jup, en ik gebruik daar Super-converter voor, gaat niet zo snel maar slaagt er wel in om alles om te zetten! (en is bovendien gratis.)

www.erightsoft.com/SUPER.html

mp4, zijn dat filmpjes?
8166UY
Ja, MP4 zijn filmpjes die klein zijn omdat hij alleen de veranderingen per beeld opgeslagen heeft.
stienoo
Ik heb het geconverteerd naar .mp4 en geďmporteerd in mijn bibliotheek (het staat bij video's) maar als ik mijn ipod synchroniseer staat het er niet op (en waar moet het dan staan, bij foto's of bij muziek?)
atleetalie
Ik moet trouwens zeggen dat dat ding me vies tegenvalt, want hoewel het schudden om te shuffellen leuk bedacht is vindt ik het knap het zelfde als de voorlopers. Dan is het maar goed dat er zoveel met de prijs ervan gestunt wordt.

P.S. Ik zou zoiso geen linux op een mp3, 4 of wat dan ook voor speler zetten, maar ook geen windows!
Ik weet niet wat jij voor plannen hebt met zo'n duur ding.
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Computers en Techniek

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.