FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSCOMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!

Verdonk tóch uit Fractie VVD

atleetalie
Rita Verdonk is toch uit de fractie van de VVD gezet, na haar opmerking over het vreemdelingen debat, ze zou gezegt hebben, dat de VVD niet mee deed. Partijleider Rutten en Verdonk hadden het al eerder moeilijk met elkaar toen er meer mensen op haar hadden gestemd dan op hem. Ik vind het hypocriet, belachelijk, Rita had óf al eerder uit de fractie gemoeten of ze moeten nu niet zeuren, ze maakt wel vaker domme opmerkingen maar dat doet de media ook want die willen meten iets weten, dus je kan er niet over na denken. Wat vinden jullie er van dat dit gebeurd?
Yjaxygames
Niet echt gevolgd, maar ze schaadde de partij wel met haar uitspraken, en dat is niet zo slim natuurlijk. Ze is er trouwens niet unaniem uitgestemd hea. Dus er zijn mensen die vonden dat ze mocht blijven.
sybje
Beste mensen,

Als CDA-er wil ik toch even reageren...

Verdonk was een goede minister, die stond voor haar departement... Helaas voor haar, en voor de VVD, kon zij zich niet schikken in haar rol als tweede man (en eerste vrouw Smile ) in de partij fractie...

Voor de VVD hoop ik dat men haar kan behouden voor de partij.

Een eigen partij voor Verdonk zie ik niet zitten... Op dit moment hebben we al teveel van dat soort partijen. Deze doen het één, hooguit twee verkiezingen goed, en dan zie je de kiezers toch weer terugkeren naar de traditionele partijen...

Maar in ieder geval voor de VVD-ers...

Succes met het bijeenhouden van de partij onder leiding van Mark R.

Gr. Bart