Na dat de rode duivels er niets van bakte en ook Anderlecht zich niet kon plaatsen voor de CL.
Vragen:
Wat nu?
Gaan we ooit weer eens 2 ploegen in CL hebben?
Gaan de rode duivels nog is winnen?
Hoe ver kunnen/gaan we nog zakken in de wereldranlijst?
En nog zoveel meer vragen
Dank je
Thomme
Sjah, ikzelf ben niet echt een voetballiefhebber...
Het is natuurlijk altijd leuk als je als Belg op straat rondloopt terwijl landgenoten in een belangrijke competitie zitten!
Zelf vind ik het niet jammer, maar ik zou het wel leuk vinden moesten ze weer wat beter gaan spelen!
Maar wat ik dan wel weer vindt is dat ze nu niet weer een paar miljoen extra moeten gaan pompen om ze beter aan het spelen te krijgen...
Ik kom uit nederland dus ik volg het belgisch voetbal niet echt maar af en toe zie ik het wel maar ik vind het totaal niet interessant. De grotere competities in europa zijn nog wel leuk omdat ze zo anders zijn dan de Nederlandse. Maar de belgische competitie is nog een treetje lager vind ik en het heeft ook geen charme ofzo.
Ik kijk persoonlijk ook niet naar voedbal, dat komt deels omdat ze het veel te veel geven vind ik persoonlijk.
Maar ik vind het wel leuk om zelf te spelen bak er wel niet veel van maar dat vind ik niet belanrijk.
We moeten niet zo negatief zijn. Onze jeugdelftallen doen het zeker niet slecht. En we hebben ook heel wat beloftevolle jeugdspelers als individuen. We komen er wel bovenop. Dit is een proces dat altijd in cycli loopt. 
| Bengt wrote: |
We moeten niet zo negatief zijn. Onze jeugdelftallen doen het zeker niet slecht. En we hebben ook heel wat beloftevolle jeugdspelers als individuen. We komen er wel bovenop. Dit is een proces dat altijd in cycli loopt.  |
Ja je hebt gelijk, jong belgie is best wel goed.
Jah, jong belgie is wel goed .. maar nederland is toch wat beter hoor 
Het echte nederlandse team is qua individuelen wel goed, maar als team is het echt slecht.