|
||||||||||||||||||||||||
Far Cry, Prince of Persia en Raving Rabbids gratis legaal!!!
Lees en zie zelf. Nu nog ff de anti-reclame patch vinden xD
http://www.gamer.nl/doc/41496/Download-Far-Cry-Prince-of-Persia-en-Raving-Rabbids-gratis
EDIT: D'r is geen reclame in-game maar alleen tijdens de laadschermen en het hoofdmenu. Dat vind ik zelf zeer acceptabel.
Je kan de spellen installeren door een account aan te maken bij ubisoft, doe wel net alsof je uit de usa komt want anders mag je het spel niet installen.
De ads system schijnt simpel weg te omzeilen zijn door doodleuk een andere theme te installeren en de comp te restarten. Dit is gewoon 100% legaal
Last edited by kansloos on Thu Sep 06, 2007 7:37 am; edited 7 times in total
| Quote: |
| Nadat Ubisoft de afgelopen tijd een aantal minderwaardige PC-ports van spellen op de nieuwe generatie spelcomputers heeft afgeleverd, wordt nu een poging ondernomen om de horde met hooivorken en toortsen gewapende die-hard PC-gamers af te wenden. De Franse uitgever heeft namelijk besloten om Far Cry, Prince of Persia: The Sands of Time en Rayman Raving Rabbids helemaal gratis online te zetten! Het enige addertje onder het gras: er zit ingame reclame in. Op welke manier precies is nog niet duidelijk.
Als je deze games dus helemaal voor niks wilt hebben, moet je je alleen even inschrijven bij Fileplanet (een gratis account is genoeg, maar dan moet je wel even in de rij wachten) en kun je tot de download overgaan. |
http://www.gamer.nl/doc/41496/Download-Far-Cry-Prince-of-Persia-en-Raving-Rabbids-gratis
EDIT: D'r is geen reclame in-game maar alleen tijdens de laadschermen en het hoofdmenu. Dat vind ik zelf zeer acceptabel.
| Quote: |
| Just to make it clear for everyone, there are no in-game advertisements in these games. The only ads that appear are those during loading screens and menus. |
Je kan de spellen installeren door een account aan te maken bij ubisoft, doe wel net alsof je uit de usa komt want anders mag je het spel niet installen.
De ads system schijnt simpel weg te omzeilen zijn door doodleuk een andere theme te installeren en de comp te restarten. Dit is gewoon 100% legaal
Last edited by kansloos on Thu Sep 06, 2007 7:37 am; edited 7 times in total
Vet, Far Cry is nog niet echt gedateerd. Klinkt goed!
euhmm hoe werkt het precies? moet je perse een account hebben? 
Die account is gewoon even registreren, dus niet echt zoveel last he
Achja, is een mooi gebaar.
Achja, is een mooi gebaar.
Het is voor hun een mooie manier om nog een beetje inkomsten uit hun oude titels te halen, en voor ons een manier om nog ff gratis te kunnen genieten van wat oude toppers. Zolang de reclame maar niet al te opdringerig in het spel aanwezig is vind ik het prima, laadschermen negeer ik sowieso
dat is wel een goed idee, op deze manier hoeven gebruikers veel minder tot niks te betalen en de ontwikkelaars krijgen wel geld, dus de ontwikkeling kan gewoon vergoed worden door sponsors. zou wel goed idee zijn voor alle games, dan zijn de illegale games zo weg
mja vind maar genoeg sponsors,,,
mja vind maar genoeg sponsors,,,
Goede actie, alleen Prince of Persia doet et niet eens op mijn computer...Maar ik vind het egt een goed idee. Zoveel last heb ik niet van de reclame, en het is alleen in het hoofdmenu en tijdens het laden...
Zolang die reclame maar in de laadschermen/hoofdmenu's/menu's of gewoon origineel in het spel zelf (bijvoorbeeld een reclamebord op een gevel...) lijkt mij dat niet storend en zéér acceptabel...
Wel slim van de Ubisoft jongens
Ze maken er nog wat winst op en krijgen nog wat naamsherkenning!
Of het een echte goodie wordt voor mij, dat betwijfel ik. Maar ik zeg niet dat ik het misschien wel niet eens zou downloaden...
Wel slim van de Ubisoft jongens
Ze maken er nog wat winst op en krijgen nog wat naamsherkenning!
Of het een echte goodie wordt voor mij, dat betwijfel ik. Maar ik zeg niet dat ik het misschien wel niet eens zou downloaden...
Op zich heb ik er geen bezwaar tegen als ik gratis een volledig spel legaal kan downloaden en in ruil daarvoor advertenties krijg op de laadschermen. Bij sommige spellen zou ik er - zoals neji boven mij al zei - ook geen bezwaar tegen hebben als er ingame advertenties zijn. Voorbeelden daarvan zouden de reclameborden bij racespellen zijn of reclameborden in spellen als GTA. Dat niet ieder spel voor ingame reclame geschikt is laat Counter Strike denk ik zien
.
Ik ga het misschien eens proberen als ik wat meer ruimte heb op mijn harde schijf.
Wat ik me wel afvraag is, of je een internetverbinding nodig hebt om het te kunnen spelen? Want voor advertenties is het meestal toch zo dat die maar een bepaalde tijd geldig zijn en vervolgens weer vervangen moeten worden door andere...
Ik ga het misschien eens proberen als ik wat meer ruimte heb op mijn harde schijf.
Die reclame lijkt me inderdaad niet storend. Goeie actie van Ubisoft!
Ivooo
Ivooo
Goeie actie van ubi ja maar ik heb een account van gamespy en ik vindt het irritant dat ik dat spel niet dazarmee kan downloaden, slecht.
Maar ja ik ga een ander account aanmaken waarom geen twee?
Wel te verstaan op een ander emailadres, anders zou je wel stom zijn niet(of werkt dat wel)?
update:
Ik heb geprobeerd om een nieuw acount aan te maken voor de USA en dat is gelukt.
Alleen als ik op die knop duw om dat file te downloaden, keer ik terug naar de homepage.
Weet iemand hoe dat komt?
Maar ja ik ga een ander account aanmaken waarom geen twee?
Wel te verstaan op een ander emailadres, anders zou je wel stom zijn niet(of werkt dat wel)?
update:
Ik heb geprobeerd om een nieuw acount aan te maken voor de USA en dat is gelukt.
Alleen als ik op die knop duw om dat file te downloaden, keer ik terug naar de homepage.
Weet iemand hoe dat komt?