Hallo,
Waarschijnlijk kennen jullie het al, maar ik wil het toch weer even onder de aandacht brengen. Euroclix. Ik doe nu al een tijdje mee aan euroclix en heb dus zelf kunnen ervaren dat het WERKT. Je krijgt gewoon echt uitbetaald, en het duurt niet eens zo lang voordat je een leuk bedragje bij elkaar hebt gespaard. Ik zou dus tegen iederen willen zeggen 'gewoon proberen wat heb je te verliezen'.
Een paar tips: maak twee accounts aan let er wel op dat je ook twee verschillende rekeningnummers en twee verschillende emailadressen moet gebruiken. Op deze manier gaat het dus 2 keer zo snel.
Gebruik ook een ander emailadres als je gewone mail.
Ik zou dus zeggen volg deze link gewoon
<edit: referral/url removed, please read our forum rules and tos>
| nitrobeat wrote: |
Gebruik ook een ander emailadres als je gewone mail.
|
Hoezo, krijg je veel spam????
Ivooo
Nee, maar het systeem werkt als volgt. Je spaart dus geld doordat je mailtjes van hun leest, websites bezoekt, en soms formulieren invult. Het is dus wel handig als je deze mailtjes (gemiddeld 40 per maand) op bijvoorbeeld een gmail account ontvangt. Zo hou je je gewone mail een beetje vrij voor belangrijkere dingen.
is dat een soort clicks idee? en om hoeveel geld gaat het ? want voor 5 cent per klik doe ik het niet;)
Lijkt me wel geinig, ik had er al is een keer wat over gelezen, maar als je zegt dat het echt werkt, ga ik het denk ik ook wel eens proberen.
Ivooo
Hoe werkt het? Moet je steeds dingen invullen ofzo of websites bekijken of wat?
Het werkt als volgt: Je meld je gewoon aan via de link die ik gegeven heb. Dan heb je een gratis account op de site. Op het mailadres dat je bij je aanmelding doorgeven hebt krijg je mailtjes van euroclix. Door het lezen (klikken op een linkje in de mail waarna je doorverwezen word naar een site die reclame wil maken bijv. dell.nl) van deze mailtjes verdien je geld. Ook kun je op site van euroclix op banners klikken waarmee je ook geld kan verdienen. Of je kan soms aan enquetes meedoen. Voor een mailtje bijvoorbeeld krijg je 0,02 eurocent. Dit lijkt niet veel, maar dit tikt toch aardig door hoor. En voor enquetes enzo krijg veel meer, maar is minder vaak.
Het enige wat je moet doen is een aantal keer per week je mail checken. En af en toe op de site kijken daar kun je nog op andere manieren geld verdienen. Het werkt echt en je hoeft er vrijwel niets voor te doen.
Het werkt als volgt: Je meld je gewoon aan via de link die ik gegeven heb. Dan heb je een gratis account op de site. Op het mailadres dat je bij je aanmelding doorgeven hebt krijg je mailtjes van euroclix. Door het lezen (klikken op een linkje in de mail waarna je doorverwezen word naar een site die reclame wil maken bijv. dell.nl) van deze mailtjes verdien je geld. Ook kun je op site van euroclix op banners klikken waarmee je ook geld kan verdienen. Of je kan soms aan enquetes meedoen. Voor een mailtje bijvoorbeeld krijg je 0,02 eurocent. Dit lijkt niet veel, maar dit tikt toch aardig door hoor. En voor enquetes enzo krijg veel meer, maar is minder vaak.
Het enige wat je moet doen is een aantal keer per week je mail checken. En af en toe op de site kijken daar kun je nog op andere manieren geld verdienen. Het werkt echt en je hoeft er vrijwel niets voor te doen. |
0.02 eurocent
Ja dat is heeel weinig.
| Yjaxygames wrote: |
| nitrobeat wrote: | Het werkt als volgt: Je meld je gewoon aan via de link die ik gegeven heb. Dan heb je een gratis account op de site. Op het mailadres dat je bij je aanmelding doorgeven hebt krijg je mailtjes van euroclix. Door het lezen (klikken op een linkje in de mail waarna je doorverwezen word naar een site die reclame wil maken bijv. dell.nl) van deze mailtjes verdien je geld. Ook kun je op site van euroclix op banners klikken waarmee je ook geld kan verdienen. Of je kan soms aan enquetes meedoen. Voor een mailtje bijvoorbeeld krijg je 0,02 eurocent. Dit lijkt niet veel, maar dit tikt toch aardig door hoor. En voor enquetes enzo krijg veel meer, maar is minder vaak.
Het enige wat je moet doen is een aantal keer per week je mail checken. En af en toe op de site kijken daar kun je nog op andere manieren geld verdienen. Het werkt echt en je hoeft er vrijwel niets voor te doen. |
0.02 eurocent Ja dat is heeel weinig. |
Dat zeg ik al het lijkt weinig, maar als je zo af en toe eens mee doet aan een enquete enzo. En op de site kijkt en op de banner klikt gaat het toch redelijk snel hoor. Dus als je je een keer verveeld kijk je gewoon op euroclix en klik je op wat banners waarna je de sites kunt bekijken als je wilt. Er zijn ook betaalde aanbiedingen dan krijg je bijvoorbeeld 200 clix (2 euro) als je een proefabonnament neemt op een tijdschift ofzo (zitten soms toch wel interessante aanbiedingen bij).
Ik zou het iedereen dus aanraden om lid te worden van euroclix.
Met mijn persoonlijke ervaringen met dit soort geldverdienprogramma's kan ik zeggen dat je er - gewoonlijk - niet veel rijker ervan wordt. Het is weliswaar zo dat je geen risico neemt door deel te nemen aan dit soort programma's, ze nemen wel tijd in, die je ook in andere dingen kan steken.
Pas als je veel actieve referrals hebt, loopt je saldo snel op, anders ga je op een redelijk slakkentempo erdoorheen.
En het maken van twee accounts...:
| De algemene voorwaardenpagina van Euroclix wrote: |
| Het is een individuele deelnemer niet toegestaan meer dan één lidmaatschap af te sluiten. EuroClix accepteert maximaal één actief email-adres per individu per lidmaatschap. |
...is dus niet toegestaan.
(0,02 eurocent is €0,0002)
Datgene van die twee account zou je vast wel iets creatiefs op kunnen verzinnen
En het is echt 0,02 eurocent, want je krijgt 2 clix voor een mailtje en dit is 0,02 eurocent.
En je word er inderdaad niet rijk van, maar het is toch leuk extra en GRATIS.
En veel tijd inenemen?? Als je 2 keer ofzo per week je mail checked en dan wat bannertjes aanklikt. Kost je denk ik 2 minuten per week. WOW
en hoeveel verdien jij dan zo per maand eraan?
En hoeveel administratiekosten wordt er nog afgetrokken van die 0.0002 euro (je spreekt hier duidelijk van 0.02 euroCENT)?
-> Hoeveel keer 'klik' je ongeveer op een dag?
-> dat x 0.0002 = het bedrag dat je krijgt door reclame te bekijken op 1 dag.
Ik zal maar niet zeggen dat je je kan aanmelden bij bedrijven als gfk, ivox en dergelijke die je om de week eens een enquete laten invullen en je er 2€ voor geven? (of een waardebon van bv 10€ voor een winkel,...)
Foutje van mij. Staat er een beetje onduidelijk. Ik bedoel dus 2Eurocent. 0,02 Euro verdien je per mailtje.
Ik heb nu een aantal referals en dan gaat het iets sneller, maar ik krijg denk zo gemiddeld 20 Euro per maand.
Gewoon af en toe ook eens aan een enquete meedoen, dat leverd soms 0,50 Euro op.
<dienstmededeling>
Referrals posten op het forum is een overtreding van derde graad (als ik het in verkeerstermen mag uitdrukken) dus niet te kwistig zijn ermee.
</dienstmededeling>
Ik heb toch geen referral gepost. Ja alleen in de begin post en die is ook verwijderd. Maar in mijn laatste bericht staat alleen het woordje referral.
Dat klopt, maar je bent er niet voor gewaarschuwd geweest. Nu bij deze.
Ok bedankt voor de waarschuwing 
huh? wat zijn Referrals percies en waarom mag je dat niet posten?
*back to topic*
ik kan ook iemand die zoiets doet
met clicks ofz hij verdient wel heel wat minder. zeker geen 20 euro in de maand
Een referral is een link waar jij als linkposter op één of andere manier voordeel uit haalt. Doordat je naam of id bij in de link begrepen zit, kan het systeem je punten of geld geven telkens als iemand op die link klikt.
Voorbeeld:
www.blablabla.com => een zuivere link, geen probleem... zelfs al is het naar een site waar je geld mee kunt verdienen
www.blablabla.com?ref=1258 => geen zuivere link, je zult nog steeds op de site uitkomen, maar "1258" krijgt er geld voor. [niet toegestaan op de fora]
(Deze voorbeelden zijn puur theoretisch dus kom zodadelijk niet aan met "de site werkt niet" he...
)
okej
bedankt^^ dan heb ik dat zo hier en daar al gezien op het forum 
ik heb der ooit aan meegedaan
en volgens mij ooit een keertje 10 euro mee verdient
maar volgens mij kan ik beter 1 uurtje werken dan heb ik ook 10 euro en hoef ik niet overal op klikken (met kans op spam en trojans)
Bij euroclix heb je geen kans op virus en trojan en weet ik veel waar je nog meer bang voor bent zolang je alleen op liks in de mail klikt en op de pagina's niet verder (op vragenlijsten na). Ik doe er ook al een tijdje aan mee en zit nu op ongeveer 4k clix wat overeenkomt met 50 euro.
| rvec wrote: |
| Bij euroclix heb je geen kans op virus en trojan en weet ik veel waar je nog meer bang voor bent zolang je alleen op liks in de mail klikt en op de pagina's niet verder (op vragenlijsten na). Ik doe er ook al een tijdje aan mee en zit nu op ongeveer 4k clix wat overeenkomt met 50 euro. |
en hoelang heb je er over gedaan om 4000 clix's te krijgen? want anders kun je inderdaad beter gewoon gaan werken
je kan inderdaad beter gaan werken. Als je elke maand een uurtje zou werken denk ik dat je al meer verdient. Maar de tijd die je hieraan besteed is dan ook miniem.
Is dit allemaal legaal 
| Thomme wrote: |
Is dit allemaal legaal  |
Nou dat denk ik wel waarom zou het niet legaal zijn?
ja alles wat hier op het forums staat moet legaal zijn. Als een topic meer dan een dag of twee bestaat kan je er dus vanuitgaan dat het legaal is.
Ik heb daar ook een acount op, maar zon enquete is ongeveer om de maand of om de 2 weken (ofz) en je moet er dan nog is 20 minuten aan besteden en dat voor 50 eurocent en er staan niet echt veel van die banners op meestal moet je je inschrijven of iets bestellen daar kruip ook veel tijd in ik doe al een tijdje mee en heb nog maar 1 euro + je kan pas je geld ontvangen als je 10 euro hebt.
| ja alles wat hier op het forums staat moet legaal zijn. Als een topic meer dan een dag of twee bestaat kan je er dus vanuitgaan dat het legaal is. |
Sorry dat ik off-topic ga hoor, maar ben je net moderator geworden, rvec?
ja vandaag, en volgende keer kan je beter een pm sturen.
| ja vandaag, en volgende keer kan je beter een pm sturen. |
Oh ja sorry
gefeliciteerd
En nitrobeat je zegt net dat je ongeveer 40mailtjes per maand ontvangt. Is dat niet weinig als je dat omrekent in geld? En zelfs als je meer verdient met sommige dingen...Ik denk niet dat je echt veel verdient of wel? Hoeveel verdien jij eigenlijk per maand ongeveer?
Ik heb ook niet gezegt dat je er veel aan verdient, maar het is gratis en je hoeft alleen mailtjes te lezen als je zin hebt. Ik kijk toch elke dag naar me mail dus het is toch een kleine moeite om die mailtjes even te lezen.
Als je een aantal referals hebt zal je merken dat het toch wel een stuk sneller gaat. Ik verdien nu denk ongeveer 20 euro per maand. Zorg gewoon dat je zo veel mogelijk referals hebt. Alles wat zij doen krijg jij ook een deel punten voor.
Mjah, ik geloof er niet echt in dat je dat geld ook krijgt
Een vriend van mij had ook zoiets.. en die kreeg toen geen geld.
Ik heb denkik wel wat meer vertrouwen in dat van google ads
ps. Rvec .. gefeliciteerd 
Ik heb ook zoiets achtig(van ver).
Ik doe aan Google adsense.
Je zet op je site een banner of een kleine blok met advertensies.
Elke keer dat iemand op zon advertentie klikt krijg je (naar gelang hoe groot de reclame) 11cent voor een grote banner en 2 cent voor een kleine ad.
Brengt niet veel binnen maar het wel wel geinig om te zien hoeveel mensen er op die ads klikken.
www.google.be/adsense
Is gratis, je kan alleen verdienen.
Greetz
Ik denk dat de meesten hier het overbekende "adsense" van google wel kennen. Dit is nog nét iets anders.
Ik denk -no offence- persoonlijk dat de topicstarter teveel vertrouwen heeft in de die service en zelf een beetje reclame wilt maken terwijl je misschien nog niet helemaal een klare kijk hebt op de zaken.
Iedereen kan iets als goed aanprijzen en dit en dat... Tot wanneer het puntje bij het paaltje komt!
Nuja, iedereen is natuurlijk vrij om te doen wat hij wil en niet maar mij zie je nog niet rap aan zulke dingen beginnen! Ik geloof steeds minder en minder in de "goedheid" van zulke diensten die die bedrijven aanbieden... (en natuurlijk ook in die bedrijven zelf)
-> nog blind...
...Ik heb nu een aantal referals en dan gaat het iets sneller, maar ik krijg denk zo gemiddeld 20 Euro per maand.
Gewoon af en toe ook eens aan een enquete meedoen, dat leverd soms 0,50 Euro op. |
-> eyes open man!
| stienoo wrote: |
| Ik heb daar ook een acount op, maar zo'n enquete is ongeveer om de maand of om de 2 weken (ofzo) en je moet er dan nog is 20 minuten aan besteden en dat voor 50 eurocent en er staan niet echt veel van die banners op meestal moet je je inschrijven of iets bestellen daar kruip ook veel tijd in ik doe al een tijdje mee en heb nog maar 1 euro + je kan pas je geld ontvangen als je 10 euro hebt. |
nog meer eyes open
Ik zit nu op de 50 euro. En voor het gewoon klikken op JA! en dan het venster sluiten is dat een mooi bedrag. Ja ik heb er 3 jaar over gedaan en als je het opsteld zou je idd aan aardig wat tijd komen. Toch ben ik blij dat ik eraan begonnen ben. Ik denk dat het trouwens mogelijk is om de 75 -100 euro in 3 jaar te halen want ik heb vaker gewoon een lijst van die mailtjes weggegooid.
Geld verdienen is meestal wel leuk .. Maar dit brengt toch niks op
..
misschien moeten mensen eens echt gaan werken voor hun geld gaat heel wat sneller vooral als je een opleiding hebt enz dan is dat clicks in verhouding echt niks
al lijkt me geld verdienen met aandelen het leukste^^
| lordwarlord wrote: |
misschien moeten mensen eens echt gaan werken voor hun geld gaat heel wat sneller vooral als je een opleiding hebt enz dan is dat clicks in verhouding echt niks
al lijkt me geld verdienen met aandelen het leukste^^ |
Aandelen hebben is wel grappig.. Ik zelf ben nog geen 18 dus kan dat zelf nog niet beheren, maar ik heb wel aandelen .. alleen die worden beheerd door mijn vader, maar wel met mijn geld
Ik had voor 100 euro aandelen .. Toen zakte die nogal
.. was niet leuk .. Maar ik vroeg vandaag hoe het eigenlijk met mijn aandelen ging aan me vader .. Hij zei dat ik nu een paar euro in de plus stond .. Toch nog in de plus dus
Trouwens, mijn oom had nooit iets met aandelen. Maar hij heeft een hele tijd geleden toch wat aandelen gekocht. Ging aardig goed bij hem.. na een tijdje (ik weet niet precies hoe lang) kon hij wel een mooi autotje erbij kopen