FRIHOST • FORUMS • FAQ • TOS • BLOGS • DIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

TV op PC

EdgeHawk
Ik overweeg de aanschaf van een TV-tuner kaart voor mijn PC.
Iemand enige ervaring met die dingen?
Bengt
Ja, het doet zijn werk wel hoor. Vraag na of je de tunerkaart eens kan testen (dan kan je zien wat ze te bieden heeft).
Het is qua ervaring niet te vergelijken met naar een tv-toestel kijken vind ik wel, maar 'it does the trick' ^^
neji
Heb het ook in mijn pc zitten, als je het echt wilt gaan gebruiken om televisie te kijken zou ik je eerder aanraden om gewoon een televisietoestel te kopen, maar als het eerder voor een sporadisch gebruik si een je eventueel van plan bent programma's op te nemen en het niet erg vindt dat de kwaliteit niet top is... Dan kan je gerust eentje kopen...

Zelf heb ik soms redelijk beeld, met hier en daar wat ruis (terwijl een van de tv's die praktisch naast de pc staat dit helemaal niet heeft -> het ligt dus niet aan de kabel...).

Maar zoals Bengt al zei, vraag je ze eens kan testen (niet dat ik daar veel hoop voor heb dat dat ιcht zou lukken...).

Misschien is het beter om gewoon eens tekijken op Google wat andere zeggen... (de ene tunerkaart is wel eens beter dan de andere).
atleetalie
Ik gebruik het alleen om de beelden van mijn oude camcorder op de pc te zetten
Museobanus
zeker doen, je kunt er veel meer mee, het is zeker erg handig,

bij aankoop van een kaart moet je wel eerst weten wat je er allemaal mee wil doen, als je het niet veel nodig hebt, is het ook niet nodig een dure te kopen,

maar als je van plan bent dat veel te gebruiken, is het vanzelfsprekend beter een duurdere te kopen.

grtzz
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Computers en Techniek

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.