FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Mijn website

nitrobeat
Daar zijn we weer. Heb me website al een keer gepost, maar hij was nog niet af. Dit liet james007 ook merken. Er staan nu duidelijk wel foto's op (stonden er ook al op). Kijk maar een keertje.
http://members.home.nl/de-kock/

Bericht van james007 op mijn vorige post:
@james007

De foto's? Ik zie er maar twee.

Verder mag je terugkomen als er een site te vinden is.

-close-
Bengt
Er staan nu foto's op. Maar nog een 4tal categorieen 'under construction' wel he Smile.
Dus zo heel veel meer staat er niet op ^^
het basisidee zit wel goed vind ik.
nitrobeat
Ben nu bezig met een nieuwe site met volgens mij een beter uiterlijk. Heb een leuke template gevonden. Ik zet telkens als ik weer wat af ben het meteen op mn site.
atleetalie
Ik wil niet vervelend doen, maar als iedereen begint met mijn site, om verkeer te genereren. Ik weet dat het vervelend is als er niemand op je site komt maar vind ik wel overdreven. Ik moet toegeven dat je website er goed uitziet, maar ook heel erg template achtig-lijkt
rvec
Volgende keer maar even naar de sticky's kijken:
http://www.frihost.com/forums/vt-41233-4.html

En je site is heel leuk maar erg standaart.
nitrobeat
Ik doe dit niet om verkeer te genereren. (Nou ja mischien een klein beetje dan). Maar ik doe het eigenlijk voor meningen. Ik zie nu dat men hem mooi vind, maar te template achtig (komt ook van een template). Maar wat bedoel je daar precies mee. Wat kan ik er bijvoorbeeld aan veranderen?
nitrobeat
Willen jullie even op mn site kijken naar het logo dat ongeveer in het midden staat. Wat vinden jullie ervan?
nitrobeat
Welke van deze (logo's) vinden jullie het mooist?

Shot at 2007-08-20
traxion
nitrobeat wrote:
Welke van deze (logo's) vinden jullie het mooist?

Shot at 2007-08-20

uhm je hebt 1 afbeelding:P

ik naam aan dat elke zwarte streep een scheidingsteken is

de 4de..

nog een tip voor je website. je fotoalbum bekijken werkt niet zo goed in FF. ik krijg javascript errors.. je mag zelf gaan uitzoeken welke:P
nitrobeat
Die (zwarte strepen) zijn inderdaad de scheidingstekens.
Bedoel je dat je in firefox het fotoalbum niet goed kan bekijken?
Gebruik hier zelf ook firefox en heb er totaal geen problemen mee. Enige nadeel vind ik de laadtijd. Het is een groot album en hij laat pas foto's zien als alle tumbnails geladen zijn. Dit kan soms even duren.
atleetalie
met template achtig bedoel ik dat het er standaard uitziet, er vaak een easy to use (web)editor achter zit en dat de webmaster alleen de tekstvakken en plaatjes hoeft aan te passen, dit hoef natuurlijk niet waar te zijn maar ik acht de kans dat ik ergens anders bijna precies zo'n website tegenkom wel erg groot en begin ik direct te twijfelen aan de site en de moeite die er in zit.
nitrobeat
Het klopt dat hij van een template overgenomen is. Ik heb alleen al een aantal dingen veranderd zoals dat logo in het midden. Maar wat kan ik er nog meer aan doen om niet meer op een template te laten lijken?
jordi
nitrobeat wrote:
Het klopt dat hij van een template overgenomen is. Ik heb alleen al een aantal dingen veranderd zoals dat logo in het midden. Maar wat kan ik er nog meer aan doen om niet meer op een template te laten lijken?

Leer met photoshop een eigen template te maken (H) .. ik doe dat ook Razz .. alleen ik hoef het niet meer te leren Razz
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Computers en Techniek

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.