FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Guild wars trail key

Thomme
Hey,

Ik ben sins kort grote fan van guild wars. Ik zou graag de pre-pack van de eye of north kopen omdat ik dan als eerste het spel kan spelen en een trial key kan gebruiken, maar kan ik die trial key kan je 10 uur of 14 dagen gebruiken. Bedoelt men hiermee dat je [maar] 10 uur kunt spelen over die 14 dagen of kan je de 14 daggen heel de dag doorgamen?

Alvast bedankt
Thomme
rvec
Waarschijnlijk bedoelen ze dan 10 speeluren of 14 dagen naargelang welke het eerst verstreken is.
Thomme
rvec wrote:
Waarschijnlijk bedoelen ze dan 10 speeluren of 14 dagen naargelang welke het eerst verstreken is.

Vind ik toch raar, hoe kan je nu een game op tien uurtjes getest hebben Confused
jordi
Thomme wrote:
rvec wrote:

Vind ik toch raar, hoe kan je nu een game op tien uurtjes getest hebben Confused

Idd, beetje vreemd Confused
lordwarlord
volgens mij bedoelen ze gewoon dat je maar 10 uur per dag maximaal mag spelen en dat 14 dagen lang Rolling Eyes

maar waarom zou je Guild war nemen als er ook world of warcraft is.
en komt ook weer een nieuwe uitbreiding dus het kopen is het nu helemaal waard*oftopic i know*
Thomme
World of warcraft kost me 12 euro per maand, en het is saai: geen uitdagingen (monster hier dood, monster daar door...). In guild wars heb ik uitdagende quests en geen 12 euro per maand minder op mijn rekening Wink
traxion
jep bij WOW betaal je elke maand

bij GW betaal je elke maar maanden voor een extra uitbreiding..

het is meer met wat je fijn vindt

en waarom wil je een trail version.. ben blij dat je 10 uur gratis kan gamen..

en in 10 uur weet je echt wel of je het spel wilt hebben ja/nee
Thomme
traxion wrote:

Ik wil graag eens de Eye Of The North spelen voordat anderen het kunnen spelen en om die trial-key dat er al bijgelevert is Razz, maar daarover heb ik nu juist twijfels.

Maar op 10 uur krijg ik een game niet uitgetest, en ik vind niemand die me een guild wars accountje wilt lenen Sad
lordwarlord
Thomme wrote:
traxion wrote:

Ik wil graag eens de Eye Of The North spelen voordat anderen het kunnen spelen en om die trial-key dat er al bijgelevert is Razz, maar daarover heb ik nu juist twijfels.

Maar op 10 uur krijg ik een game niet uitgetest, en ik vind niemand die me een guild wars accountje wilt lenen Sad

lijkt me ook logisch omdat uitlenen van een account natuurlijk wel gevaarlijk is voor de diegene omdat ze niet weten wat jij er mee gaat doen
Thomme
lordwarlord wrote:
Thomme wrote:
traxion wrote:

lijkt me ook logisch omdat uitlenen van een account natuurlijk wel gevaarlijk is voor de diegene omdat ze niet weten wat jij er mee gaat doen

Ik leen wel is game-accountjes uit met vrienden hoor Wink
EdgeHawk
Eye of the north is een expantion pack. En is exclusief voor level 20 spelers. Zolang je level 20 niet behaald kun je ook niet voorproeven van Eye of the north. Crying or Very sad

In the bonus key booklet staat letterlijk:
...for 10 hours or 14 days, witchever comes first.
Met tien uur speeltijd kom je in Guildwars idd niet ver. Ik zou zelfs durven stellen dat Guildwars Nightfall mij pas vanaf level 12 begon te boeien. De eerste uren leken mij wat saai. Medespelers motiveerden me om door te bijten en daar heb ik tot nu toe -als level 15-speler- geen spijt van gehad. Op level 15 heb ik nog geen 5de deel van de volledige map verkend.

De pre-release van EoN kost 1 euro. Da's 10 cent/uur. Voor die prijs kun je niet op café gaan zitten.
Thompie
Ik wil guildwars gaan spelen maar kost het me nou maandelijks kosten of koop je het spel Very Happy . En kan je dan spelen en koop je als je wilt soms uitbreidingen
EdgeHawk
Thompie wrote:
Ik wil guildwars gaan spelen maar kost het me nou maandelijks kosten of koop je het spel Very Happy . En kan je dan spelen en koop je als je wilt soms uitbreidingen

Bij guildwars is er geen maandelijkse kost.
Je kan -onbeperkt in tijd- online gamen zonder dat het je één cent extra kost. De uitbreidingen zijn uitbreidingen op het spel. Nieuwe landschappen, figuren, wapens, spells, enz...