FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSCOMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!

De Tour

Roald
Wat denken jullie van al die dopingschandalen in de Tour? Eerst Rasmussen, daarna Vinokourov (die heeft de tour verlaten met zijn ploeg) dan Moreni (die ook de tour verlaat) en uiteindelijk hebben ze Rasmussen deruit gezet.
Ik ben nu niet zo'n wiellersport liefhebber maar aangezien er in de vakantie weinig nieuws is, is dit wel groot nieuws. Sommige mensen denken dat dit het einde van de Tour is anderen vinden het dan weer een grote zuivering. Persoonlijk lijkt het mij eerder een soort heksenjacht.

Wat denken jullie ervan?
Thomme
Ik ben ook niet bepaald een wielerfan maar ik vindt dat ze mogen stoppen met "het wielrennen" in het algemeen. Ik vermoed dat de top 10 allemaal doping pakken.
lordwarlord
ik zou zeggen laat iedereen toch lekker doop gebruiken is alleen maar slecht voor ze en dan krijg je ook een leuke race wie de beste doop gebruikt
Yjaxygames
Ze moeten gewoon fietsen en niet al die doping gebruiken. Anders moeten ze gewoon aan de schandpaal.
rein
Akkoord met yjaxygames. De wielersport op zich moet niet opgedoekt worden. Toch is een soort van -zuivering- nodig. De controle moet wel nog scherper. Het principe van veel wielerploegen is: "Als het niet kan opgespoord worden, of het staat (nogà niet op de lijst is het geen doping"
En dat is uiteraard een fout uitgangspunt.
Gieter
lordwarlord wrote:
ik zou zeggen laat iedereen toch lekker doop gebruiken is alleen maar slecht voor ze en dan krijg je ook een leuke race wie de beste doop gebruikt

Niet iedereen wil doping gebruiken...
Animal
http://www.frihost.com/forums/vt-77151.html

-close-