Actualiteit of niet, ik had geen idee waar ik dit topic kon plaatsen, dus dan maar hier. 't Is nog wel eens leuk om over te zeveren. Ik zag net haar nieuwste clipje weer op tv ("Umbrella"), waarin ze haar volledig nieuwe kapsel toont: een pikzwarte bob. Ik vind wel dat ze veel van haar "appeal" verloren heeft, om het zo te zeggen. Vrouwen zijn nu eenmaal jaloerser op lange haren bij andere vrouwen dan korte, denk ik zo. Ik ga niet zeggen dat het een complete mislukking is, maar ik voel me nu toch al een stuk minder jaloers dan eerst :p wat denken jullie? (Vooral een mannelijk publiek, ik realizeer het me
).
Rihanna's nieuwe kapsel
Ik vind haar best goed uit zien met dat kapsel. Maarja dat kapsel of een ander, ze ziet er altijd goed uit. Maar eerlijk gezegd, ik vind dit beter dan eerst 
Vlien is een stuk minder jaloers, en het is uiteindelijk dat dat telt! 
Lol, dit topic gaat helemaal nergens over.
Heel fijn dat jij je beter voelt, kzou me ook beter voelen moest dienen brol van de radio verdwijnen, al waren die vorige liedjes best wel leuk om te horen.
Heel fijn dat jij je beter voelt, kzou me ook beter voelen moest dienen brol van de radio verdwijnen, al waren die vorige liedjes best wel leuk om te horen.
| Jurado wrote: |
| Lol, dit topic gaat helemaal nergens over.
|
Dat zou ik niet direct zeggen... Door dat nieuwe kapsel voelen vele vrouwen zich nu zelfverzekerder!
| Gieter wrote: | ||
Dat zou ik niet direct zeggen... Door dat nieuwe kapsel voelen vele vrouwen zich nu zelfverzekerder! |
ok, je hebt gelijk
Achja, mensen praten toch weeral over haar, of niet ?
Dus: opzet is geslaagd
Dus: opzet is geslaagd
| Bengt wrote: |
| Achja, mensen praten toch weeral over haar, of niet ?
Dus: opzet is geslaagd |
Heeft dat niet meer te maken met haar nieuwe paraplu?
| Gieter wrote: |
| Vlien is een stuk minder jaloers, en het is uiteindelijk dat dat telt! |
Zijn we sarkasties?? Want, ik kan het ook hard spelen hoor. Verzin zelf iets leuks dan?
| Jurado wrote: |
| Lol, dit topic gaat helemaal nergens over.
Heel fijn dat jij je beter voelt, kzou me ook beter voelen moest dienen brol van de radio verdwijnen, al waren die vorige liedjes best wel leuk om te horen. |
Wederom. Verzin zelf iets. Ik zie mijn punten gestaag dalen omdat er weeral geen onderwerpen zijn. Sounds familiar.
Nu doel ik op iemand anders zijn onderwerp: vrouwen zelfverzekerder? Man man, na.tuur.lijk. 't Is ook altijd hetzelfde liedje hier, moeten uitkijken wat je post, of er komen een aantal gefrustreerde kerels opaf met hun psychologische analyses. Ik moest dringend posten, en op een vrouwenforum had ik de andere forumleden alweer een goeie kans gegeven om te posten, om over bekende mensen te lullen. Nuja, ga maar trug naar jullie computers. Da's trouwens een ander onderdeel op dit forum.
Aha! Ik kan nog wel iets nuttigs hieraan toevoegen, daar kunnen jullie misschien wel fatsoenlijk op antwoorden (fatsoenlijk, voor de Nederlanders, betekent "op gepaste wijze").
Ik vind dat ze van Rihanna stilaan een SM-queen aan het maken zijn. Wetende dat het kind maar 17 is, vind ik die zwarte lederen pakjes en bijhorende netkousen wel ietsje te ver gaan. Blijkbaar weten de meeste mensen niet dat ze nog zo jong is. Ook in de clip van Unfaithful vond ik al dat ze haar seksualiteit uitbuitten. Laat die tiener wat onschuldige liedjes zingen, denk ik dan, wat voor signalen worden er zo uitgezonden naar dat jonge publiek? 't Is normaal van ontrouw te zijn, want Rihanna zingt erover? En ik zou nu niet meteen reageren met te zeggen dat dat geen invloed heeft. Onlangs bezocht ik een MySpace van een meisje van 17 uit mijn dorp. Ze had het de clevere titel "I'm ****** your boyfriend" gegeven.
Wou het nu niet meteen laten ontaarden in yet another moreel topic, maar ik liet me even gaan
Ik vind dat ze van Rihanna stilaan een SM-queen aan het maken zijn. Wetende dat het kind maar 17 is, vind ik die zwarte lederen pakjes en bijhorende netkousen wel ietsje te ver gaan. Blijkbaar weten de meeste mensen niet dat ze nog zo jong is. Ook in de clip van Unfaithful vond ik al dat ze haar seksualiteit uitbuitten. Laat die tiener wat onschuldige liedjes zingen, denk ik dan, wat voor signalen worden er zo uitgezonden naar dat jonge publiek? 't Is normaal van ontrouw te zijn, want Rihanna zingt erover? En ik zou nu niet meteen reageren met te zeggen dat dat geen invloed heeft. Onlangs bezocht ik een MySpace van een meisje van 17 uit mijn dorp. Ze had het de clevere titel "I'm ****** your boyfriend" gegeven.
Wou het nu niet meteen laten ontaarden in yet another moreel topic, maar ik liet me even gaan
Ik vind haar er best goed uitzien in de clip hoor
Is ze pas 17? Wauw,
En fatsoenlijk is ook gewoon een Nederlands woord hoor Vlien.
En fatsoenlijk is ook gewoon een Nederlands woord hoor Vlien.
| Vlien wrote: | ||
Zijn we sarkasties?? Want, ik kan het ook hard spelen hoor. Verzin zelf iets leuks dan? |
Nee, take it easy...