FRIHOST FORUMS SEARCH FAQ TOS BLOGS COMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!

Rihanna's nieuwe kapsel

Vlien
Actualiteit of niet, ik had geen idee waar ik dit topic kon plaatsen, dus dan maar hier. 't Is nog wel eens leuk om over te zeveren. Ik zag net haar nieuwste clipje weer op tv ("Umbrella"), waarin ze haar volledig nieuwe kapsel toont: een pikzwarte bob. Ik vind wel dat ze veel van haar "appeal" verloren heeft, om het zo te zeggen. Vrouwen zijn nu eenmaal jaloerser op lange haren bij andere vrouwen dan korte, denk ik zo. Ik ga niet zeggen dat het een complete mislukking is, maar ik voel me nu toch al een stuk minder jaloers dan eerst :p wat denken jullie? (Vooral een mannelijk publiek, ik realizeer het me Wink).
BCP88
Ik vind haar best goed uit zien met dat kapsel. Maarja dat kapsel of een ander, ze ziet er altijd goed uit. Maar eerlijk gezegd, ik vind dit beter dan eerst Wink
Gieter
Vlien is een stuk minder jaloers, en het is uiteindelijk dat dat telt! Wink
Jurado
Lol, dit topic gaat helemaal nergens over.

Heel fijn dat jij je beter voelt, kzou me ook beter voelen moest dienen brol van de radio verdwijnen, al waren die vorige liedjes best wel leuk om te horen.
Gieter
Jurado wrote:

Dat zou ik niet direct zeggen... Door dat nieuwe kapsel voelen vele vrouwen zich nu zelfverzekerder! Rolling Eyes Smile
Jurado
Gieter wrote:
Jurado wrote:

Dat zou ik niet direct zeggen... Door dat nieuwe kapsel voelen vele vrouwen zich nu zelfverzekerder! Rolling Eyes Smile

ok, je hebt gelijk Wink
Bengt
Achja, mensen praten toch weeral over haar, of niet ?
Dus: opzet is geslaagd Smile
Gieter
Bengt wrote:
Achja, mensen praten toch weeral over haar, of niet ?
Dus: opzet is geslaagd Smile

Heeft dat niet meer te maken met haar nieuwe paraplu?
Vlien
Gieter wrote:

Zijn we sarkasties?? Want, ik kan het ook hard spelen hoor. Verzin zelf iets leuks dan?
Vlien
Jurado wrote:

Heel fijn dat jij je beter voelt, kzou me ook beter voelen moest dienen brol van de radio verdwijnen, al waren die vorige liedjes best wel leuk om te horen.

Wederom. Verzin zelf iets. Ik zie mijn punten gestaag dalen omdat er weeral geen onderwerpen zijn. Sounds familiar.
Nu doel ik op iemand anders zijn onderwerp: vrouwen zelfverzekerder? Man man, na.tuur.lijk. 't Is ook altijd hetzelfde liedje hier, moeten uitkijken wat je post, of er komen een aantal gefrustreerde kerels opaf met hun psychologische analyses. Ik moest dringend posten, en op een vrouwenforum had ik de andere forumleden alweer een goeie kans gegeven om te posten, om over bekende mensen te lullen. Nuja, ga maar trug naar jullie computers. Da's trouwens een ander onderdeel op dit forum. Rolling Eyes
Vlien
Aha! Ik kan nog wel iets nuttigs hieraan toevoegen, daar kunnen jullie misschien wel fatsoenlijk op antwoorden (fatsoenlijk, voor de Nederlanders, betekent "op gepaste wijze").
Ik vind dat ze van Rihanna stilaan een SM-queen aan het maken zijn. Wetende dat het kind maar 17 is, vind ik die zwarte lederen pakjes en bijhorende netkousen wel ietsje te ver gaan. Blijkbaar weten de meeste mensen niet dat ze nog zo jong is. Ook in de clip van Unfaithful vond ik al dat ze haar seksualiteit uitbuitten. Laat die tiener wat onschuldige liedjes zingen, denk ik dan, wat voor signalen worden er zo uitgezonden naar dat jonge publiek? 't Is normaal van ontrouw te zijn, want Rihanna zingt erover? En ik zou nu niet meteen reageren met te zeggen dat dat geen invloed heeft. Onlangs bezocht ik een MySpace van een meisje van 17 uit mijn dorp. Ze had het de clevere titel "I'm ****** your boyfriend" gegeven.
Wou het nu niet meteen laten ontaarden in yet another moreel topic, maar ik liet me even gaan Smile
Yjaxygames
Ik vind haar er best goed uitzien in de clip hoor Smile Is ze pas 17? Wauw, Razz

En fatsoenlijk is ook gewoon een Nederlands woord hoor Vlien.
Gieter
Vlien wrote:
Gieter wrote:

Zijn we sarkasties?? Want, ik kan het ook hard spelen hoor. Verzin zelf iets leuks dan?

Nee, take it easy... Shocked
Lily
Ik vond die bob veel leuker dan wat ze nu heeft:

00steven
Het haar is nog niets vindt ik ik vindt het veel erger dat onze jonge dame al een borst vergroting laten doen heeft. ze is pas 17 of al iets ouder ondertussen. Waar gaan we toch naartoe!!!! kan een mens al niet meer tevreden zijn met een gezond lichaam en een goede stem.

Of ben ik echt de enige man die niet voor grote en/ of valse borsten valt. mij hebben ze altijd geleerd wie het kleine niet eert is het grote niet "weerd" ( waard in het dialect)

greetz Steven
atleetalie
Die kleur is net plastic, veeeeeel te nep. En verder vindt ik het kapsel ook niks, veel te mannelijk. En veder vindt ik d'r ook niet echt aantrekkelijk, ook niet juist niet, maar gewoon. Maar over dat haar; terug naar de kapper
PennyLane
Ik vind haar super korte haar echt niet mooi. Persoonlijk vind ik kort haar ook niet mooi voor een vrouw (ja, ben er zelf 1). Het is toch veel leuker om lang haar te hebben enzo, anders vind ik het ook zo mannelijk...
Lady Elensar
Ik zou cht niet weten wat voor kapsel ze heeft, laat staan dat het me berhaupt interesseert Embarassed

Anyway, ze kan het hebben. Staat lekker pittig. Tenminste, als bovenstaande foto haar nieuwe kapsel is. Ik heb ooit ook mijn haar kort gehad, maar ik weet wel: nit meer Laughing
pineede
Idd.. lady het ziet er goed uit hoor Very Happy

greetz
Nederland
Ik vind ze er zeker wel mooier uit zien hoor,
ik bedoel.. Dat oude kapsel leek toch nergens op?
Dit staat eens tuk beter, alleen ben ik nog zo'n Fan van haar.

Greetz, Nederland