FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Xbox 360 welke pack moet ik kopen?

Klaw 2
ik wil dus een xbox gaan kopen maar als ik op internet zoek is er vooral onduidelijkheid wat zit in welke pack? (er zijn er 3)

ik be zover gekomen: (met de site van dixons)
__
MICROSOFT Xbox 360 core system met
controller
kabeltje om op de tv aan te sluiten.
__
MICROSOFT Xbox 360 console met
controller (draadloos)
kabeltje om op de tv aan te sluiten.
headset
harde schijf
en een raar kabeltje waarvan ik maar niet kan uitvinden
__
MICROSOFT Xbox 360 Supersize Pack console
2 controllers (draadloos)
accu oplader
1 of 2 accu's
headset
afstandsbediening

Alleen zit hier dan ook een harde schijf bij? die is best wel prijzig om apart te kopen.
en hoeveel accu's zitten er in want als je de oplader appart zit er maar 1 bij.
__

en heeft de xbox zonder harde schijf helemaal geen geheugen of een super klein beetje?

ik heb op meerdere site gezocht en ik krijg op die manier maar geen antwoorden op mijn vragen en via google kom ik alleen maar op veiling sites en andere onzin

En als laatste wat bevelen jullie aan? welke moet ik kopen van de drie xboxen?
lordwarlord
je moet perse een hardeschijf bij je xbox 360 kopen omdat hij anders vet snel vol zit(de kleinen die erin zit) ik raad je aan om die te kopen met accu oplader en headset enz.

Quote:
MICROSOFT Xbox 360 Supersize Pack console
2 controllers (draadloos)
accu oplader
1 of 2 accu's
headset
afstandsbediening

heeft robin ook en hij is er heel blij mee^^
BCP88
Ik zou toch ook voor die laatste gaan, en ik denk wel dat hij dezelfde opties heeft als de 2de. Dus ook met harde schijf. Maar een headset, controler, accu enz ... als je dat allemaal appart moet kopen ben je ook een bom geld kwijt. Misschien dat je het niet nu direct zou kopen, maar binnen een maand zeg je misschien: "zo een extra accu was toch handig geweest".
Je moet natuurlijk wel het geld voor die laatste pack ervoor over hebben, ik vermoed dat die niet zo goedkoop is.
Bengt
belangrijk zijn ook de prijzen die bij de packs horen he. Smile
golles
Bengt wrote:
belangrijk zijn ook de prijzen die bij de packs horen he. Smile

dat is natuurlijk wel belangrijk want als dat geen rol speelt is de keus makkelijk gemaakt lijkt me, maar het gaat er ook om wat jij wil, en nodig hebt, als jij denkt dat is niet nodig of dat ga ik nooit gebruiken. zo is er waarschijnlijk voor ieder wat wils Wink
Yjaxygames
Als je lekker wil gamen zonder teveel multimedia gezeik moet je gewoon die gewone kopen (niet core, maar die daarna, met de harde schijf). Die beste zou ik nogal duur vinden.
RoomRooz
Als het een Supersize pack is dan denk ik dat hij alle andere packs weer overtreft en ook die dingen meeneemt, dus wel een harde schijf. Kun je niet gewoon naar een winkel bellen om te vragen of dat inderdaad zo is? Dan weet je het in ieder geval zeker. En daarnaast denk ik dat een harde schijf wel belangrijk is, als je anders bijna niets kan opslaan: ik weet hoe ellendig het is als het geheugen van mijn computer vol is. En heb je twee controllers echt nodig? Ik zou denk ik voor de tweede kiezen. Een tweede controller kun je later altijd nog kopen...
traxion
sonyfanboy:

weet je zeker dat je een xbox wilt gaan kopen

even een paar dingen waarom hem niet te kopen
- ring of death (1 op de 3 gaat kapot)
- geen standaard van de console, de ene console heeft geen hdd en geen hd drive de andere heeft wel een hdd maar geen hd drive en een ander heeft ze alle 2 wel... over 1 jaar moet je ze gewoon hebben wil je nieuwe games blijven spelen( en dan is die duurder dan de ps3)
- betalen om op het xbox live netwerk te gaan (die van sony is gratis:P)

tevens zou ik pas rond de kerst een nieuwe console kopen want dan wordt die in prijs verlaagd en heb je veel meer keuze in games
Klaw 2
Met de adviezen die jullie gaven in mijn achterhoofd ben ik naar de winkel gegaan, even voor duidelijkheid: Ik weet zeker dat ik een nieuwe spelconsole wil (geen wii die heeft alleen maar 1 schietspel, ps3 is iets te duur als ik die koop heb ik geen geld meer voor spellen daar schiet je ook geen ruk mee op).

anyway
Ik had al besloten dat ik de middelste te kopen die middelste de "MICROSOFT Xbox 360 console met
controller (draadloos)"
maar natuurlijk altijd vragen naar opslag geheugen van de core zonder hardeschijf (je moet toch dan weer een hardeschijf van 100 kopen) kom je op het zelfde bedrag uit met minder spullen dan de middelste dus die toch gewoon kopen dat kun je beter doen en even vragen naar de supersize pack, je moet altijd vragen naar alle producten (soms loont dat (zoals nu dus)) Wat blijkt? Die word nu met een korting van 50 euro verkocht dus die is even duur als de middelste.

Oftewel ik krijg 1 oplaad ding met accu's 1 controller en een afstandbediening "gratis erbij" Razz
Maar dat ding is nu even uitverkocht dus ik moet nu wachten maar ik ben een geduldig persoon dus ik kan wel even wachten. Ik sta op een lijstje en omdat ik besteld heb krijg ik die korting zowiezo. Cool
traxion
als je nou een ps3 koopt voor 600 euro dna heb je

- 1 ps3 met hdd
- 1 bluray speler
- 2 wireless controllers sixaxis
- 2 games - moterstorm en R:rom

mja dat ter extra info:P

veel plezier met je xbox 360 en hopelijk gaat die niet kapot en heb je wel een versie met nieuwere cooling enzo..

hoeveel kost ie nou eigenlijk?
Klaw 2
met 50 euro korting kost het dan 400 euro (net zoveel als de middelste standaard pack)
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Computers en Techniek

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.