FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

hosten lukt niet ..

jordi
Hallo,

Ik heb zojuist een hosting account gekregen hier Smile
Maar toen lukte niks en toen heb ik alles wat er al op stond verwijderd, maar nu lukt het nog niet Confused. Het staat er wel op, maar als ik het wil bekijken staat er heeltijd 'Forbidden' Confused Hoe kan dit Confused ?
Lord Klorel
Ik vrees dat je dan een reset van je account zal moeten vragen.
Want als je een site wil laten zien op je frihost account, mag je enkel data zetten in de public_html map.

Als je ergens anders iets plaatst zal niet zichtbaar zijn of wel kan het gebeuren dat je dergelijke toestanden krijgt zoals je nu hebt.
Lady Elensar
jordi wrote:
Maar toen lukte niks

Wat deed je dan? En wat wilde je doen/bereiken?

Quote:
en toen heb ik alles wat er al op stond verwijderd

Helemaal alles? Dus niet zoals Lord Klorel zegt hetgeen wat in je public_html map staat?

Het is inderdaad de bedoeling dat je je bestanden naar de public_html of www map upload.
jordi
Ik heb reset aangevraagd, hij is gereset, alleen me nieuwe wachtwoord kwam niet in me inbox Sad
Lady Elensar
Hier op het forum niet? Heb je je mailbox al gecheckt? Misschien kun je ook wel dezelfde gebruiken, dat weet ik zo eigenlijk niet. Kun je beter nog ff navragen aan degene die het gedaan heeft denk ik. Of je wacht nog even.
jordi
Lady Elensar wrote:
Hier op het forum niet? Heb je je mailbox al gecheckt? Misschien kun je ook wel dezelfde gebruiken, dat weet ik zo eigenlijk niet. Kun je beter nog ff navragen aan degene die het gedaan heeft denk ik. Of je wacht nog even.

Hetzelfde wachtwoord wat ik als 1e heb gekregen heb ik geprobeerd, niet gelukt. En toen heb ik ook nog het wachtwoord geprobeerd die ik toen veranderd had, ook niet gelukt. Toen heb ik maar bij dat inloggen op "Forgot your Password?" geklikt. Toen stond er dat er binnen 2 uur een bericht kwam ...

En ik had ook een topic gezet op het Engelse forum hierover en daar zei hij dat mijn wachtwoord in mijn inbox stond, niet dus Razz. Maar toen heb ik er ook onder gezet dat hij er niet in staat en dat ik op dat "Forgot your Password?" heb geklikt. Nu maar afwachten Razz
jordi
!~~OPGELOST~~!
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.