FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Help, monitor probleem

Thug
Hallo mede Frihosters,

Ik heb even een vraag. Ik ga dalijk een pc kopen met een 8600GT maar ik zie dat die een DVI-I 2x aansluiting heeft. Mijn vraag, kan ik deze gewoon op mijn HP L1906 monitor aansluiten? Want deze heeft namelijk alleen een VGA ingang

Kan ik hier een speciaal kabeltje voor kopen of hoe zit het precies?

bvd
rvec
WOOO00t Ik vond nou toch iets moois!! Het heet google!
moet je ook eens proberen!
http://www.google.nl/search?q=verloop+dvi+vga
Lady Elensar
Lol, iets minder enthousiast had ook wel gemogen Razz.
Nu kun je inderdaad op google zoeken, maar op de woorden "verloop dvi vga" was ik ook niet op gekomen.
En een forum is er om raad te vragen Wink. Dus niks mis mee.

Hier heb ik ook weinig verstand van dus ik zou ook aan mensen raad vragen als ik er met de zoekmachine niet uitkom.
rvec
Lady Elensar wrote:
Lol, iets minder enthousiast had ook wel gemogen Razz.
Nu kun je inderdaad op google zoeken, maar op de woorden "verloop dvi vga" was ik ook niet op gekomen.
En een forum is er om raad te vragen Wink. Dus niks mis mee.

Hier heb ik ook weinig verstand van dus ik zou ook aan mensen raad vragen als ik er met de zoekmachine niet uitkom.

Met alleen vga en dvi was hij er ook al gekomen.
En ja een forum is om raad te vragen maar je mag zelf ook wel een beetje moeite doen.
golles
bij veel videokaarten en monitoren zit wel zon convertertje bij, anders heeft de plaatselijke computerboer er vast wel 1tje liggen voor een paar centen.

leuke topic trouwens dit ^o)

ik heb zoiets van een forum kun je dingen op vragen, op forums komen heel veel mensen bij elkaar en die weten allemaal weer iets anders dan andere mensen, waarom niet gewoon vragen? somige mensen weten nu eenmaal niet hoe je een antwoord moet vinden met google, en ik weet ook wel dat je zo goed als alles met google kunt vinden, maar als je ergens totaal geen verstand van hebt dan is het tog mooi als je op een forum kan vragen?
sorry, maar ik vind het een beetje jammer,,,
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Computers en Techniek

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.