hallo,
Ik heb even een vraagje, ik lees op 1 van die bovenste topics dit:
"Frih$'s kunnen gebruikt worden in de Marketplace-sectie. Je kan iemand bijvoorbeeld vragen een banner te ontwerpen en jij betaalt hem dan door een aantal van jouw Frih$ te doneren op zijn rekening. Later zullen er ook extra dingen aangevraagd kunnen worden via die Frih$, maar dat is nu nog niet van toepassing. "
Dat bericht was in 2005 erneer gezet. Er staat: maar dat is nu nog niet van toepassing. Is dat nu al?? Ik wil namelijk weten wat ik ermee kan
Bedankt voor uw antwoord alvast 
Daar zijn ze al heel lang mee bezig volgens mij ik denk niet dat er ooit echt iets komt waar die frih$ nog nuttig voor zullen zijn, het zou wel leuk zijn overigens. Maar het heeft ook niet echt waarde gekregen in tegenstelling tot die punten.
Die marketplace is er al heel lang. De rest gaat voorlopig niet komen en daar is ook niemand mee bezig. Bondings is nu nog met het nieuwe design bezig en daar komen ook extra functies bij maar het lijkt me sterk dat je iets met je frih$ kan doen buiten de marketplace om.
Op de marketplace kan je nu al veel kopen. Van een kleine button tot een banner en van een avatar tot een hele site.
| rvec wrote: |
Die marketplace is er al heel lang. De rest gaat voorlopig niet komen en daar is ook niemand mee bezig. Bondings is nu nog met het nieuwe design bezig en daar komen ook extra functies bij maar het lijkt me sterk dat je iets met je frih$ kan doen buiten de marketplace om.
Op de marketplace kan je nu al veel kopen. Van een kleine button tot een banner en van een avatar tot een hele site. |
Waar is die marketplace ??
Bedankt iedereen 
zou het geen leuke functie zijn om die frih$ te kunnen omzetten in gewone (echte) punten dan dient die historisch gegroeide rijkdom toch nog voor iets...
| the666bbq wrote: |
| zou het geen leuke functie zijn om die frih$ te kunnen omzetten in gewone (echte) punten dan dient die historisch gegroeide rijkdom toch nog voor iets... |
Hmm.. ik weet niet of dat wel zo'n slim idee is. Want dan komen er te veel punten. En dan zul je dus alleen maar de helft van berichten erneer zetten. Dan word het dus minder berichten in dit forum. Ik denk niet dat de admins dat willen
Ze moeten alleen meer dingen voor die frih$ bedenken ...
Je kan bijvoorbeeld 1 database kost zoveel frih$. Dat zou wel kunnen lijkt me?
gaat allebei niet gebeuren. En als je een suggestie wilt maken moet je in het engelse suggestions forum zijn. Daar staat ook bij dat je dit soort dingen niet mag voorstellen.
Veel kun je zo ook niet doen denk ik, want wat zou je ermee kopen?
ik vind het goed zoals het nu is
| the666bbq wrote: |
| zou het geen leuke functie zijn om die frih$ te kunnen omzetten in gewone (echte) punten dan dient die historisch gegroeide rijkdom toch nog voor iets... |
Het is de bedoeling dat men regelmatig blijft berichten plaatsen, en niet dat men in korte tijd zoveel berichten plaatst om dan een paar maanden te niksen. Daarom is er ook een plafond aan de punten (vroeger was dat 45 punten, ik denk dat het nu verhoogd is.)
volgens mij het is limiet nog steeds 45 punten maar ik vind de frih$ nog wel wat vaag waarom je die hebt
| lordwarlord wrote: |
| volgens mij het is limiet nog steeds 45 punten maar ik vind de frih$ nog wel wat vaag waarom je die hebt |
Lol, als je er toch niks aan hebt
.. je mag ze best weggeven hoor xD .. haha
| lordwarlord wrote: |
| volgens mij het is limiet nog steeds 45 punten maar ik vind de frih$ nog wel wat vaag waarom je die hebt |
Je kan er signatures mee kopen, en euh... euh...
Ik denk dat de limiet hoger is dan 45 punten aangezien verschillende mensen hier meer dan 45 punten hebben.
je kan wel meer dan 45 punten hebben maar 1 keer per dag worden alle punten naar max 45 gezet
dus als ik nou 50 punten heb .. en ik kijk morgen weer heb ik der nog maar 45
snappie?
nee het limiet is oneindig hoog maar wordt dagelijks weer teruggezet. Het script dat daarvoor zorgt doet dagelijks zoiets:
punten -1
als punten >45 zet punten op 45
het aantal punten kan dus best heel hoog oplopen maar wordt dan binnen 24 uur terug gezet op 45.
Edit: ik moet toch wat sneller zijn de volgende keer. 10 min om een bericht te typen is echt te veel.
edit2: @arnie
volgens mij klopt dat niet. Volgens mij doen ze eerst -1 punt en kijken ze dan of je boven de 45 hebt om dan te resetten. Als je 45.01 punt hebt wordt dat dus eerst 44.01 en dan wordt het niet meer naar 45 gereset.
Last edited by rvec on Sun Jul 29, 2007 8:45 pm; edited 2 times in total
De grap is dat als je bijvoorbeeld 45.01 punten hebt, ze dan gereset worden naar 45 in plaats van 44.01.
Ik ben nog steeds van mening dat er een soort item systeem zou moeten komen, waarmee je voor je Frih$ virtuele objecten kan kopen. Bijvoorbeeld het recht op een avatar voor 100 Frih$ of een speciale kleur bij je username voor 500 Frih$, en dat soort decoraties...
Ik doe eigenlijk niks met mijn frih$, en over die kleine verschillen in punten zit ik niet echt in 
| Arnie wrote: |
| Ik ben nog steeds van mening dat er een soort item systeem zou moeten komen, waarmee je voor je Frih$ virtuele objecten kan kopen. Bijvoorbeeld het recht op een avatar voor 100 Frih$ of een speciale kleur bij je username voor 500 Frih$, en dat soort decoraties... |
ja precies, dan heb je er nog wat aan,,, ik zou egt niet weten waarvoor ik ze zou moeten gebruiken...
alleen wel uitkijken dat het forum niet te rommelig word met al die kleuren enzo, er moet wel goed over nagedacht worden. maar dat zou vast niet zon probleem zijn hier:)
hoop tog wel een keer te zien dat je er wat mee kan doen,,,
Rentenieren zou een mogelijkheid moeten zijn. 
Maar ik vind dat ze ook een marktsplaats in het nederlands moesten maken ik kan namelijk niet zo goed (om niet slecht te zeggen) engels en kan dus ijgelijk niets vragen of zeggen. Daarom zou het handig zijn als ze ook een nederlandse marktplaats zouden maken 
Ach geloof me, je mist niet zoveel. Maar je kan altijd een Nederlands topic openen waar je iets aanbiedt voor Frih$ in "Algemeen", ik denk niet dat de mods daar een probleem mee hebben.
Ok bedankt als ik iets nodig heb zal ik het doen :p