FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSCOMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!

Dell deelt gratis laptops uit

jordi
Quote:

Fabrikant Dell heeft een contract gesloten met internetprovider AOL en de warenhuisketen 'Carphone Warehouse', dat nieuwe AOL-klanten een gratis laptop oplevert.

Vanaf september krijgen alle Britten die een tweejarig internetabonnement nemen bij AOL een gratis Dell laptop, maar alleen als dit contract afgesloten wordt in een Carphone Warehouse winkel.

Het gaat om het basismodel van Inspiron reeks. Een abonnement bij AOL kost klanten maandelijks zo'n twintig pond, dat is omgerekend zo'n dertig euro per maand.

Eerder deze week lanceerde telecom provider Orange een dergelijke actie, bedoeld om klanten die nog nooit een computer in huis hadden te werven. 'Die klanten zijn namelijk meestal ouder en daardoor ook loyaler', aldus Ovum analist Jonathan Coham.

Bron: Techzine.nl
Lady Elensar
Dat is mooi dat je ons dit nieuwsbericht laat zien, maar zou je zelf even je mening kunnen geven erover? Of de reden waarom je dit topic geopend hebt met deze inhoud? We kunnen het nieuws zelf ook wel in de krant of op internet lezen namelijk.. Anders kun je zo wel honderden topics openen met nieuwsberichten, dat is niet echt de bedoeling. Smile
atleetalie
Geweldig! Bij ons geven ze ook wel eens 'gratis' cadeaus maar dit slaat alles! Ik zou er ook sneller een abonnement voor afsluiten, maar dit soort geintjes gaat ten koste van de kwaliteit voor bv onze vaak onbereikbare telefoonlijn. Of een snelheidsverhoging. Nee leuk is het wel maar overdreven is het ook. Ook is het belachelijk dat je perse naar die winkel moet gaan.
jordi
Lady Elensar wrote:
Dat is mooi dat je ons dit nieuwsbericht laat zien, maar zou je zelf even je mening kunnen geven erover? Of de reden waarom je dit topic geopend hebt met deze inhoud? We kunnen het nieuws zelf ook wel in de krant of op internet lezen namelijk.. Anders kun je zo wel honderden topics openen met nieuwsberichten, dat is niet echt de bedoeling. Smile

Oh, sorry, ik zette dit bericht hierneer omdat ik vond dat jullie dit wel moesten weten Very Happy
Zelf vind ik het wel grappig dat dell met steeds meer dingen komt in het nieuws Razz
Georgeboy
Hmm, ik denk niet dat de computerverkopers er zo blij mee zullen zijn. De mensen die twijfelen om een toestel aan te schaffen zullen zich volgens mij snel laten verleiden door dit voorstel. Als het abonnement van AOL redelijk is en er op het eerste zicht niet teveel addertjes onder het gras zitten, zie ik dit wel een succes worden. Want wat is een twee jarig abonnement. Mensen die reeds bij AOL een abonnement hebben en tevreden zijn, zullen niet twijfelen om het te verlengen voor 2 jaarkes...

Ik weet niet hoe de wetten in Nederland zijn, maar in België is zoiets ondenkbaar volgens mij. Ik hoorde onlangs van een winkelier die bij een aankoopschijf een fles wijn cadeau gaf aan zijn klanten. Maar daar was volgens de wet een probleem mee. Die fles wijn was ook te koop in de wijnzaak/supermarkt. Dat zou dan oneerlijke concurrentie geweest zijn en dus moest die een oplossing vinden, nl een ander etiket opkleven... Het is belachelijk, want op het etiket staat uiteraard ook nog de naam van de wijn en alle andere noodzakelijke informatie... Begrijpen wie kan !! Very Happy

Greetz
tom69
Mooi!, Basis model of niet, als hij werkt zou ik al heel blij zijn, mijn ouders zeker denk ik, maar AOL oppereert toch niet in België en Holland right? Of wel?

Maar dit is net zoals Apple en de iPhone binden aan iets.. en daar kan ik persoonlijk niet tegen, natuurlijk is het hie rin je voordeel maar bij de iPhon egebonden blijven aan contract van in totaal 1400 euro voor 2 jaar vind ik er net over gaan.
Georgeboy
Ik heb idd ook geen weet dat AOL in België of Nederland zou verdelen... Maar het kan natuurlijk wel bepaalde operatoren inspireren. Al zal de wetgeving er zeker moeilijk over doen.

Apple en Proximus zouden voor België reeds gesprekken voeren volgens de media. Gezien de kennis die Proximus heeft met Vodaphone zie ik er toch wel een mogelijke optie in. Het is dan wellicht geen koppelverkoop, maar als je voor Proximus kiest kun je de telefoon volledig gebruiken met alle functies, terwijl de andere operatoren mss enkel maar de basisfuncties zullen kunnen aanbieden... De tijd zal het wel uitwijzen.

Greetz !