FRIHOST • FORUMS • SEARCH • FAQ • TOS • BLOGS • COMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!


AHMET ABİ





BURAK_X
Merhaba arkadaşlar. Benim bir animasoyon serim vardı Ahmet Abi'nin Maceaları diye. Aslında bayağı öncedeb yapmıştımda. Sizinle paylaşayım dedim. Nasıl olmuş?
1.Bölüm: http://www.youtube.com/watch?v=KrMgEoXoFGg
2.Bölüm: http://www.youtube.com/watch?v=af1VXRWZikw
3.Bölüm: http://www.youtube.com/watch?v=fCJQJtD1lAk
2.Sezon:
4.Bölüm: http://www.youtube.com/watch?v=HHeSuuXsOZE
5.Bölüm: http://www.youtube.com/watch?v=SSRU3tkhtos
6.Bölüm: http://www.youtube.com/watch?v=81ew0HotzSc
3.Sezon:
7.Bölüm: http://www.youtube.com/watch?v=AIsY57s3bVg
8.Bölüm: http://www.youtube.com/watch?v=KYDZ7uUk5OI
9.Bolüm(FİNAL)(BEST OF AHMET ABİ): http://www.youtube.com/watch?v=HeJHRl88a9A

Seriyi Bitirdikten sonra da 8 dk'lık bir çizgisinemasını yaptım
Fragman: http://www.youtube.com/watch?v=edQwfGIXguo
Film: http://www.youtube.com/watch?v=S37t3_n6LaU
darkeagle
Güzel bir çalışma. Devamını dilerim.

Bunlkarı izlerken ağlayasım geliyor. Bilgisayarda yapamadığım tek şey dizayn, tasarım, grafik işleri kafayı yiyeceğim yakında.
BURAK_X
darkeagle wrote:
Güzel bir çalışma. Devamını dilerim.

Bunlkarı izlerken ağlayasım geliyor. Bilgisayarda yapamadığım tek şey dizayn, tasarım, grafik işleri kafayı yiyeceğim yakında.

Teşekkürler. Umarım birgün sende yaparsın da koyarsın buraya, izleriz Smile
insolent1
Hoş gerçekten, devamını bekleriz.
BURAK_X
insolent1 wrote:
Hoş gerçekten, devamını bekleriz.

Teşekkür ederim Wink
tuncadogus
kota dolu hepsini izleyemedim fakat yavaş yavaş izleyeceğim ah bende şöyle animasyonlar yapabilsem
BURAK_X
tuncadogus wrote:
ah bende şöyle animasyonlar yapabilsem

Dert etme, yaparsın sende bir gün, bizde seni izleriz Wink
maniac_ea
güzel çalışmalar eline saglık
BURAK_X
maniac_ea wrote:
güzel çalışmalar eline saglık
Gracias Very Happy Teşekkürler
reddark
çok güzel olmuş...hangi programı kullanarak yaptın?emeğine sağlık
BURAK_X
reddark wrote:
çok güzel olmuş...hangi programı kullanarak yaptın?emeğine sağlık
Teşekkürler. Flash ve Ulead Video Studio kullandım. Filmi yaparkende bu programlara 3ds max eklendi Very Happy
BURAK_X
Ve Ahmet Abi'nin tanıtım videosu:
http://www.youtube.com/watch?v=i3enFDLmdWY
Kleopatra
güzel 4.sezounu bekliyorum daha doğrusu hepsini izlemedim 3.sezonda belkide bitiyordur
BURAK_X
Kleopatra wrote:
güzel 4.sezounu bekliyorum daha doğrusu hepsini izlemedim 3.sezonda belkide bitiyordur
Teşekkür ederim. Ama ne yazıkki 3. sezonda bitirdim seriyi. Ama şu anda düşünüyorum devam etsem mi diye.
Garga
Hocam healal valla ya...Sen böle devam et hocam harikasın...Seni5 dakka ayakta alkışlıyorum
BURAK_X
Garga wrote:
Hocam healal valla ya...Sen böle devam et hocam harikasın...Seni5 dakka ayakta alkışlıyorum
Çok teşekkür ederim abi, duygulandım Crying or Very sad Very Happy
Düzenleme: Acaba devam etsemmiki ya? "Ahmet Abi Geri Dönüyor" diye devam mı etsem seriye? Ya da "Ahmet Abi'nin Hayatı" diye. Maksat isimde biraz değişiklik olsun Very Happy
mr.emre
ahmet abi reloaded
BURAK_X
mr.emre wrote:
ahmet abi reloaded
Hehe, güzel isim Very Happy
Garga
Ya da Ahmet Abi Pehlivanlara karşı...Bizim kültürümüz koksun bence o zaman gerçekten daha çekici olur...Bir de yeteneğin var bir arkadaşınızla kafa kafaya verin bri seneryo yazın...Eğer yazamıyorsanız www.fikrasokagi.tk bu benim web sitem uzun zamandır bakmıom ama çalışıo mu çalışmıo mu ...Burdan veya başka yerden önemli değil komik hikayeler bulun öle derleyip koyun...Ama fıkra olmasın çünkü bir animasyonda ben en çok sonunu merak ederim...Yani benim düşüncem bu...Tabe yönetmen sensin... Cool
BURAK_X
Garga wrote:
Ya da Ahmet Abi Pehlivanlara karşı...Bizim kültürümüz koksun bence o zaman gerçekten daha çekici olur...Bir de yeteneğin var bir arkadaşınızla kafa kafaya verin bri seneryo yazın...Eğer yazamıyorsanız www.fikrasokagi.tk bu benim web sitem uzun zamandır bakmıom ama çalışıo mu çalışmıo mu ...Burdan veya başka yerden önemli değil komik hikayeler bulun öle derleyip koyun...Ama fıkra olmasın çünkü bir animasyonda ben en çok sonunu merak ederim...Yani benim düşüncem bu...Tabe yönetmen sensin... Cool
Aslında yanlız çalışmayı severim. İlk bölümün senaryosuda şu an aklımda, geriye bir tek çizim falan kaldı Wink
Garga
En kısa zamnda beqkliorum Razz
BURAK_X
evet yeni serinin introsu hazır ama youtube de sorun var şu an o yüzden upload edemiyorum
muaythai
emeğine sağlıkı güzel bir çalışma olmuş teşekkür ederim
BURAK_X
muaythai wrote:
emeğine sağlıkı güzel bir çalışma olmuş teşekkür ederim
Esas ben teşekkür ederim. Bu arada yeni sezonun ilk bölümü çıktı! http://www.youtube.com/watch?v=Hx-l9rexGD8
muaythai
üstad biraz daha geliştirsen bu işleri süper olur yaw:D tekrar tebrik ederim mutfak maceraları için:D
BURAK_X
muaythai wrote:
üstad biraz daha geliştirsen bu işleri süper olur yaw:D tekrar tebrik ederim mutfak maceraları için:D
çok teşekkür ederim Wink aslında üşenmesem adamı doğru dürüs hareket ettircem de movie clipleri pek kurcalamak istemiyorum Very Happy
BURAK_X
Ahmet Abi Dönüyor Bölüm 2 çıktı
http://www.youtube.com/watch?v=4Jt4RMnHNTM
Kısa oldu ama, iyi seyirler
palavra
Ahmet abiye hosgeldin diyorum.
hakikaten guzel bir seri olmus.
insallah gelistirerek devam edersin.
BURAK_X
palavra wrote:
Ahmet abiye hosgeldin diyorum.
hakikaten guzel bir seri olmus.
insallah gelistirerek devam edersin.
Ahmet Abi'de hoşbuşduk diyor Very Happy Teşekkürler
BURAK_X
Ahmet Abi Geri Dönüyor bölüm 3 çıktı: Ramazanın Mübarek Olsun Ahmet Abi
http://www.youtube.com/watch?v=cxS59aPg8aM
Kleopatra
ooo izleyelim bakalım Smile
BURAK_X
Frihost Türkiye bölümüne üye kazandırmak amaçlı, Ahmet Abi'yi kullanarak, Frihost için bir reklam hazırlayacağım
BURAK_X
Ahmet Abi Frihost reklamlarının TEASER animasyonunu bitirdim.
http://uk.youtube.com/watch?v=DXKnhhjH88w
darkeagle
BURAK_X wrote:
Ahmet Abi Frihost reklamlarının TEASER animasyonunu bitirdim.
http://uk.youtube.com/watch?v=DXKnhhjH88w


Tiizır miizır sen iice aşmaya başladın...

Güzel olacak gibi...
BURAK_X
darkeagle wrote:
BURAK_X wrote:
Ahmet Abi Frihost reklamlarının TEASER animasyonunu bitirdim.
http://uk.youtube.com/watch?v=DXKnhhjH88w


Tiizır miizır sen iice aşmaya başladın...

Güzel olacak gibi...

Very Happy Herkes işe en alt basamaktan başlar, animasyonlarım şu an çok iyi durumlarda değil tabi bende bililiyorum ama gelişecek Very Happy
xfire
guzel paylasim yani emek harcamisin hersey icin saol
BURAK_X
xfire wrote:
guzel paylasim yani emek harcamisin hersey icin saol
Asıl ben teşekkür ederim Smile
BURAK_X
İlk Frihost reklamını bitirdim. Bu reklam skecinin adı: Kabus
http://www.youtube.com/watch?v=-ElGgk5XjD0
BURAK_X
Ahmet Abi'nin yeni sezonunun ilk bölğmü çıktı. Ahmet Abi Yollarda - 1. Bölüm: Kurbanlık Koyun
http://www.youtube.com/watch?v=NcUFNwspwJk
BURAK_X
Ahmet Abi Yollarda 2. bölüm:
http://www.youtube.com/watch?v=G_vY6a4VoNI#GU5U2spHI_4
BURAK_X
Ahmet Abi Yolarda 3. Bölüm: http://www.youtube.com/watch?v=CKfFPKQ-f5c
Ahmet Abi sezon 6-16. BÖLÜM-Mutlu Yıllar Ahmet Abi: http://www.youtube.com/watch?v=4ZHSfexMgiM
Ahmet abi 17. bölüm-Kira: http://www.youtube.com/watch?v=6bH2bEHguzA
hekimusta
valla iyi yoldasın. devammmmmmmmmm Very Happy
BURAK_X
hekimusta wrote:
valla iyi yoldasın. devammmmmmmmmm Very Happy

teşekkür ederim Angel
Related topics
İstanbul Forumu
Dangereous calito
Hello...
TurkPano.com açıldı
meeee =)
Üyeler Sizi Tanıyalım
Atatürk'ümüz için DEV Arşiv
Dns menülü ücretsiz domain bilen varmı!
Basına Güveniyor Musunuz?
ORHAN PAMUK - NOBEL PRIZE
Nobel'li 'Türk'
ROMAN OKURMUSUNUZ? SEVDIGINIZ ROMANCILAR VE ROMANLAR?
AHMET ABİ THE MOVIE
ahmet yuksel ozemre
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Language Forums -> Turkish

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2011 Frihost, forums powered by phpBB.