FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSCOMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!

Mac OS X op PC?

EdgeHawk
Heeft er al iemand ervaring met Mac OS X voor PC?
dylanm
Ik heb nog geen ervaring met OS X86.
Er staan hierover wel veel filmpjes over op YouTube.
Maar als je OS X wil, koop dan een Mac!
OS X 86 is illegaal.
EdgeHawk
dylanm wrote:

OS X 86 is illegaal.

http://wiki.osx86project.org/wiki/index.php/Dutch_FAQ

In het kort staat in bovenstaand artikel dat Apple binnenkort PC's op de markt brengt met Intel processoren die enkel OS X zullen kunnen draaien.

Het kan misschien illegaal zijn om die software toch op een gewone PC te installeren, maar wat Apple doet is ook illegaal. Confused
Wat is de volgende stap? Een BMW die enkel nog rijd op BMW-brandstof?
dylanm
Post verwijderd.
EdgeHawk
dylanm wrote:
Apple doet niets illegaal.

Volgens de tekst op osx86project is het wel degelijk illegaal. Of het is dat jij buiten de Europese wetgeving zou vallen.

Maar je kunt een OSX Open source versie vrij downloaden en gebruiken op een PC.
EdgeHawk
dylanm wrote:
Oh ja, nog een klein foutje in dat artikel van jou.
Apple heeft al 2 jaar geleden de overstap gemaakt naar Intel x86 processors.

Dat is geen artikel van mij hé. Dat is de website van het OS X86 project.

Hier lees ik net hetzelfde. Confused
http://www.macworld.com/news/2005/06/06/powerpcintel/index.php
dylanm
Post verwijderd.
kansloos
Dude er zijn andere manieren om -85 punten in te halen.
Je hoeft niet de hele tijd posts van mensen te gaan afkraken :P

Apple OS X 86?

Koop een mac of draai linux op je pc.
xD
lordwarlord
je zou dan 2 soorten besturingssystemen op je pc moeten zetten dan kan het wel al kun je niet heel snel meer werken en de opstart tijd wordt ook flink lang

ik zou toch doen wat kansloos ook zegt gewoon een mac kopen als je zo graag apple wil draaien
Arnie