Feyenoord Football Club
Hoewel ik Ajax-fan ben en zonder twijfel denk dat Ajax makkelijk wint van Feyenoord dit jaar ben ik er toch de laatste tijd steeds meer van overtuigd dat Feyenoord een sterke tegenstander aan het worden is. De laatste paar dagen hebben ze al 4 spelers aangetrokken:
Luigi Bruins van Excelsior
Andwele Slory van Excelsior
Roy Makaay van Bayern Munchen
Giovanni van Bronckhorst van Barcelona
Vooral met de komst van van Bronckhorst moeten ze heel blij zijn. Hij is echt een voetballer voor het elftal die een elftal ook sterker kan maken. Natuurlijk hebben beide Giovanni en Roy al veel ervaring en Luigi Bruins en Andwele Slory hebben veel potentie. Ook hebben ze natuurlijk een nieuwe trainer en die heeft toch de reputatie het altijd goed te doen met Feyenoord.. dus:
Ik weet nog niet wanneer Ajax-Feyenoord of Feyenoord-Ajax weer komt, maar ik zal toch wel weer op het puntje van mijn stoeltje zitten, of dat nu in het stadion is of naast de radio 
Ik wacht er liever nog even op, die Hooligans, idioten, komen toch niet voor voetbal.
Ik heb het toch ook over het voetballende gedeelte!
van Marwijk heeft geen landstitel gewonnen met Feyenoord
. Door vHooydonk en zijn trap de uefa cup gewonnen. Van Marwijk heeft volgens mij de beste speler die NL op dit moment heeft (van Persie
) om zijn koppigheid
niet laten spelen. Verder zijn er een hoop spelers die onder niveau zijn voor een topclub, op een enkeling na. Dus geen topteam....
!AJAX AMSTERDAM! 
Wow, komt Makaay en Van Bronckhorst naar Feyenoord ?
Dat had ik nog niet gehoord, zeker goede versterkingen.
we zullen zien wat het word met feyenoord, zolang FC Groningen maar wint van ze vin ik alles best 
Nou het pakt niet altijd goed uit om goede spelers zoals makaay enzo in een team te pleuren ik ben benieuwd of Feyenoord echt zo geod gaat worden. Maar ik denk wel dat ze weer op de top gaan meedraaien.
Ajax wordt hopelijk echt goed. Als Babel wordt verkocht voor 20miljoen aan Liverpool kunnen ze Motta van Barcelona kopen voor 8 miljoen, nog 12mil over waar je leuke dingen mee kan doen. En zoals Ten Cate zei: We hebben het afgelopen seizoen keihard gewerkt om er een goed team van te maken en komend seizoen willen we daar de vruchten gaan plukken.
En vergeet niet dat Ajax al het soort spelers heeft die Feyenoord nuj gekocht heeft.
Makaay en Bronckhorst moeten het team wel dragen en dat doen Davids en Stam bij Ajax ook.
Opzich heb je daar wel gelijk in maar ze moeten bij Ajax wel opletten dat het geen leeg/-uitverkoop wordt, want daar ben ik op dit moment bang voor. Er zijn al geruchten dat Sneijder ook weggaat en met het vertrek van Babel is het een beetje op aan het raken aan aanvallende kracht.
Ajax is trouwens geinteresseerd in een linksbuiten van groningen, een redelijk jonge speler ik geloof dat hij op het moment 20 jaar is. Weet iemand wie dit is?
Ik zal mijn eigen vraag maar even beantwoorden: Het is dus Luís Suaréz van FC Groningen. Hij speelt linksbuiten of in de spits en heeft zich het afgelopen seizoen toch goed bewezen. Hij mag van FC Groningen echter niet naar Ajax en nu heeft Ajax een kort geding aangespannen tegen Groningen om er zeker van te zijn dat de transfer doorgaat.
Suarez wil om 'sportieve en financiële redenen' overstappen naar Ajax en als de rechtbank hem hier gelijk in geeft moet FC Groningen hem verkopen, omdat ze anders zijn groei zouden belemmeren (daar komt het geloof ik op neer
).
Ik vind dit persoonlijk maar een beetje raar. Als Suaréz zo'n transfer graag wil dat moet je hem als club toch in ieder geval de mogelijkheid geven? Wat vinden jullie hiervan?
Feyenoord in 2006/2007:
Totaal nutteloos. Ze hebben zich niet laten zien als een club uit de top 3 van nederland.
Feyenoord in 2007/2008:
Veel betere, nieuwe en oude spelers. Ze maken een grote kans in het kampioenschap
en ze zijn druk bezig met trainen, oefenwedstrijden spelen en allerlei andere dingen. De kans dat Feyenoord dit jaar kampioen word, is redelijk groot.
We zullen zien..