|
||||||||||||||||||||||||
Travian
Hey, iedereen.
Ik heb dit topic gestart omdat ik wou weten of jullie browser based games spelen zoals bvb. Travian.
Als je er een speelt, vermeld dan hetwelke en eventueel je spelernaam.
Ik speel travian en mijn nickname is Dominus.
Ik speel op sever 5, 6 en speed nl.
Ik heb dit topic gestart omdat ik wou weten of jullie browser based games spelen zoals bvb. Travian.
Als je er een speelt, vermeld dan hetwelke en eventueel je spelernaam.
Ik speel travian en mijn nickname is Dominus.
Ik speel op sever 5, 6 en speed nl.
Ik speel ook travian op s6 en speed. Username: Sterrenstad
Best leuk om te doen allemaal, gaat alleen wel erg veel tijd kosten als je er al wat langer mee bezig bent
Best leuk om te doen allemaal, gaat alleen wel erg veel tijd kosten als je er al wat langer mee bezig bent
Ja, maar je amuseert je er wel uren mee.
Hé, zou je er iets voor voelen in onze alliantie te stappen?
Of heb je er al een?
Mijn alliantie is: AH - Alliantie van Handelaars.
Als je erin stapt krijg je gratis grondstoffen, 200 van elk, misschien meer.
Hé, zou je er iets voor voelen in onze alliantie te stappen?
Of heb je er al een?
Mijn alliantie is: AH - Alliantie van Handelaars.
Als je erin stapt krijg je gratis grondstoffen, 200 van elk, misschien meer.
Ogame is beter, maar Travian, het lukte me gewoon niet.
Nu speel ik geen browser-based games meer, maar vroeger heb ik o.a. Bushtarion, Ogame, Jottonia (http://www.jottonia.no) gespeeld. Bushtarion steekt er eigenlijk met kop en schouders bovenuit. Op Travian heb ik me ooit eens geregistreerd maar daar is het bij gebleven.
Ja, ik speel Utopia.
http://games.swirve.com/utopia/
Het spel draait al 9 jaar en ik speel het al minstens 7 jaar.
Travian heb ik ook gespeeld, maar het kon mij niet lang genoeg boeien.
http://games.swirve.com/utopia/
Het spel draait al 9 jaar en ik speel het al minstens 7 jaar.
Travian heb ik ook gespeeld, maar het kon mij niet lang genoeg boeien.
Ik speel ook travian. Ik ben begonnen op S1, maar daar haakte ik pas laat in, dus het wilde niet echt lukken. Daarna heb ik me geregistreerd op S4 de nieuwe versie van Travian. Wel leuk, maar wilde ook niet lukken. Ben net op die server gestopt. Daarna heb ik me geregistreerd op S2 en op de speedserver. Op S2 deed ik daarna niks meer.
Maar de speedserver is nu echt leuk. Als je een beetje groot bent, en je hebt het spel onder de knie dan wordt het leuk. Trouwens ik vind speed sowieso leuker dan de andere servers. Het gaat gewoon sneller, er zit wat meer tempo in.
Ik heb op de speedserver username: Ivooo
Ivooo
Maar de speedserver is nu echt leuk. Als je een beetje groot bent, en je hebt het spel onder de knie dan wordt het leuk. Trouwens ik vind speed sowieso leuker dan de andere servers. Het gaat gewoon sneller, er zit wat meer tempo in.
Ik heb op de speedserver username: Ivooo
Ivooo
Ik heb een paar x travian gespeeld .. Ik vind het maar een vreemd spel ..
Ik speel al een tijdje travian. Het begon een jaartje of twee geleden. Toen gingen het spel met de hele klas spelen. Dan is het echt leuk. Een eigen ali onder de klasgenoten. En lekker in de pauzes travian spelen. Nu speel ik het nog steeds op server 4 en 6. Op server 4 ben ik niet meer actief, maar op server 6 ben ik nog regelmatig te vinden. Ik heet daar ook nitrobeat. Ik vind het een leuk spel als je ook mensen uit het spel in het echt kent. Als je niemand uit het spel in levende lijve kent lijkt het mij minder.
ik heb ook travian gespeeld maar het werd saai en ik ben toen genokt ik heb er wel wat leuke en vooral grappige herineringen aan over gehouden (staak het vuren met kerst) meer zeg ik niet, ik heb echter nooit iets aan die lui betaald en ik snap niet waarom mensen dat doen. ik zat toen op de speed en s4 dacht ik.
het is wel leuk in het begin alleen later is er niks meer aan omdat je dan wordt aangevallen door allerlei
gasten die veelste sterk zijn behalve als je een goed alliantie hebt zo als ik had maar het wordt over het algemeen heel snel saai *vooral als je 2000 paarden hebt(de beste)*
gasten die veelste sterk zijn behalve als je een goed alliantie hebt zo als ik had maar het wordt over het algemeen heel snel saai *vooral als je 2000 paarden hebt(de beste)*
het probleem is dat ze na een tijd gewoon gaan vervelen vind ik persoonlijk. 
| lordwarlord wrote: |
| het is wel leuk in het begin alleen later is er niks meer aan omdat je dan wordt aangevallen door allerlei
gasten die veelste sterk zijn behalve als je een goed alliantie hebt zo als ik had maar het wordt over het algemeen heel snel saai *vooral als je 2000 paarden hebt(de beste)* |
Nou dat valt wel mee, als je elke dag online komt, en je hebt een beetje ervaring dan blijft het ook aan het einde leuk. Ik ben gewoon ver van de rest af gaan liggen met mijn dorpjes, in de middle of nowhere, en daar ben ik mijn dorpjes op gaan bouwen, ik word niet aangevallen, en ik kan rustig mijn dorpjes opbouwen. En ik sta rond de 1500 van de 20000 of zo.
Ivooo
| Ivooo wrote: | ||
Nou dat valt wel mee, als je elke dag online komt, en je hebt een beetje ervaring dan blijft het ook aan het einde leuk. Ik ben gewoon ver van de rest af gaan liggen met mijn dorpjes, in de middle of nowhere, en daar ben ik mijn dorpjes op gaan bouwen, ik word niet aangevallen, en ik kan rustig mijn dorpjes opbouwen. En ik sta rond de 1500 van de 20000 of zo. Ivooo |
dan zit je op een heel leuke server want de server waar ik op zet was kut omdat je elke dag wel werd aangevallen door nerds die het 24/7 spelen en die zijn dus ook de top speler.
ergens in de top 100. maar ik vind van die online spelen sowieso saai omdat je niet veel kunt je moet vooral wachten
Op de speedserver is het eindspel nu begonnen. Dat is erg leuk, want de alliantie waar ik in zit heeft een wereldwonderdorp. En iedereen moet helpen om het te houden. Je bent de hele tijd bezig met het sturen van versterkingen en graan.
Ivooo
Ivooo
Binnekort starten server 5 en 7 dacht ik terug. Dan ga ik weer in top 10 staan... Ik heb een Dual account samen met vrienden en we behalen al vaak hoge scores. Nu gaan we nog eens echt voor de top. Omdat ik ziek was en dus niet om 6 uur sochtends kon opstaan voor server 2 ben ik maar in top500 ranked ooka ldaal ik hard. Maar die wordt nu gebruik om mensen te leiden. Je zal nog van me horen daar 
Ik speel Castle Quest 2 (http://cq2.speedxs.nl) en Tribalwars (niet echt meer... gewoon, als ik me verveel vlug men res uitgeven aan gebouwen bouwen en je ziet me weer niet voor een paar dagen...)
Ik heb lange tijd Bushtarion gespeeld, maar daar ben ik mee gestopt (om de zoveel maanden opnieuw beginnen is ook dat niet.) Dan was ik maar begonnen met roekoe.be (online duivenmelkerij), maar wegens een te groot succes (er kroop teveel tijd in het beheer etc, terwijl het oorspronkelijk als een klein project voor de lol was bedoeld) is dat nu offline. 
Ik heb ooit Travian gespeeld. Was ontzettend leuk. Ging ook erg goed, had het geluk dat ik vrijwel niet aangevallen werd en goed kon groeien, en uiteindelijk door de beste Clans benaderd werd.
Echter ik vond dat er zoveel tijd in ging zitten dat ik bang was dat het ten koste van mijn sociale leven zou gaan. Zowiezo als je bij zo'n Clan zat moest je ook nog regelen dat iemand op jouw account speelde als je zelf even niet kon, dus moest je andere gaan belasten.
Ik heb mijn account dus maar over gedragen aan iemand anders die er nog maar net begonnen was en er helemaal vol van was. Ben wel nog steeds heeeeel benieuwd hoe het toen afgelopen is in de eindstrijd
Echter ik vond dat er zoveel tijd in ging zitten dat ik bang was dat het ten koste van mijn sociale leven zou gaan. Zowiezo als je bij zo'n Clan zat moest je ook nog regelen dat iemand op jouw account speelde als je zelf even niet kon, dus moest je andere gaan belasten.
Ik heb mijn account dus maar over gedragen aan iemand anders die er nog maar net begonnen was en er helemaal vol van was. Ben wel nog steeds heeeeel benieuwd hoe het toen afgelopen is in de eindstrijd