FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Einde schooljaar: Vakantie!!

Ivooo
Bijna vakantie, nog een paar weekjes. Heeft er nog iemand leuke vakantieplannen? Wij gaan een week naar Texel. En waarschijnlijk ook nog een week naar zeeland. En ik ga misschien nog wat werken. En jullie?

Ivooo

Last edited by Ivooo on Thu Jun 21, 2007 8:01 am; edited 1 time in total
Bengt
Wat festivals (Rock Werchter bvb.), op kamp met mijn jeugdbeweging, wat werken dan nog, en vooral me amuseren !

Summer's coming Exclamation Very Happy
Aegis
reisje met zeilboot naar spanje Smile

zoals je zegt : Summers coming Cool
neji
Een dikke week Ierland, een week Duitslang en een paar dagen Zwitserland.
En als alles goed gaat volgend weekend naar Londen Surprised
SgtGarcia
Weekje ardennen, 2 weken kroatie en dan nog een geweldige introductieweek voor nieuwe eerstejaars, ik heb er zin in Very Happy
Helaas moet ik eerst nog wel een paar tentamens overleven Razz
traxion
4 dagen vakantie, en de rest werken (week of Cool

mijn vakantie begint in september wel weer als ik naar school moet:D
Klaw 2
och ik ga waarschijnlijk 3 weeken weg en natuurlijk 2 weeken volle uren werken van maandag-vrijdag.
verder ga ik wat klooien met map maken op de pc en nog wat fietsen en verder zie ik het wel wat met vrienden ergens heen ofzo.
Bengt
SgtGarcia wrote:
Weekje ardennen, 2 weken kroatie en dan nog een geweldige introductieweek voor nieuwe eerstejaars, ik heb er zin in Very Happy
Helaas moet ik eerst nog wel een paar tentamens overleven Razz

wat ik me dus nog al afgevragen heb: waarom noemen ze in nederlands examens tentamens Very Happy (en vice versa)
rvec
Tentamens hoeven niet voor het eindcijfer van het laatste jaar te tellen en kunnen ook alleen voor de overgang naar het laatste of een na laatste jaar tellen. Examens worden gezien als de landelijke test. Tenminste zo staat het in mijn schoolboekje.

En ik was van plan de hele vakantie te werken zodat ik aan het eind me rijbewijs kan gaan halen.
moeslimoen
ik heb al vakantie sins 8 juni. en hij duurt tot 27 augustes. lekker lang vakantie Laughing Laughing Laughing

wat ik deze vakantie doe dat weet ik nog niet. maar dat komt nog wel.
Sharpe
traxion wrote:
4 dagen vakantie, en de rest werken (week of 8)

mijn vakantie begint in september wel weer als ik naar school moet:D

hehe, ik denk er precies zo over.
lordwarlord
dit wordt een uber vette vakantie waar ik van als ga uitspelen qua games en weer lekker gaan trainen en 3 week lekker op vakantie naar Slowakije Laughing

iedereen een fijne vakantie gewenst Very Happy

greetz

LWL
atleetalie
mijn vakantie dit jaar wordt te leuk, eerst met de boot naar engeland, dan daar een week rondtrekken (langs londen) en dan met een narrowboat over de kanalen en dan nog een week rondtrekken en na de vakantie in september nog een weekend naar Disneyland Resort Paris (extra leuk want ze bestaan 15 jaar en hebben extra dingen) en voor dit alles gaan we nog naar ons huisje in het overijsselseplaatsje enter? Geweldig toch?
Lady Elensar
Nope. Helaas geen vakantie weer dit jaar Sad
Hoewel me wel gevraagd is om mee te gaan naar Griekenland (wat ik uiteraard een super land vind) maar dat wordt dan wel een last minute en al binnen een week dus dat zit er helaas niet in ben ik bang.
Verder wordt het waarschijnlijk alleen werken. Maarja, dan verdien ik toch weer lekker wat. Very Happy
Maar ik ben wel van plan om een boel andere leuke dingen te doen.
Gieter
Vakantiejob in juli, in augustus Dranouter, leren rijden met de auto en eventueel nog een beetje herexamens maken. Smile
kansloos
Noes, mijn vakantie moe tnog ff wachten.
Ik moet gedurende een lange tijd terugkomen om niet afgemaakte opdrachten in te leveren. Met name dat van een heel jaar culturele kunstzinnige vorming CKV. F*cking bullshit vak! Evil or Very Mad
Bengt
rvec wrote:
Tentamens hoeven niet voor het eindcijfer van het laatste jaar te tellen en kunnen ook alleen voor de overgang naar het laatste of een na laatste jaar tellen. Examens worden gezien als de landelijke test. Tenminste zo staat het in mijn schoolboekje.

En ik was van plan de hele vakantie te werken zodat ik aan het eind me rijbewijs kan gaan halen.

dankje Smile
Maxus
Wij hebben morgen nog examens :s

Maar dan vakantie :p
Normaa op reis naar Frankrijk en ook een maand vakantiejob als redder aan zee.
Museobanus
ik ga niet echt ergens weg in de vakantie, ik ben wel van plan een vakantiejob doen, dus we zien wel Cool
golles
ben al een week extra op stage gebleven, en deze week denk ik ook nog helemaal, zijn aan het verhuizen en krijg deze uren allemaal betaald Smile ik ga een vakantiebaantje bij de TNT proberen, altijd wel leuk een beetje extra geld, kan ik misschien een nieuwe pc kopen Razz
ik was dit jaar van plan om niet meer op vakantie te gaan, denk dat ik nog wel even anderhalve week bij mn ouders op de camping ga kijken, er komen nog elk jaar heel veel vrienden vanuit het hele land, altijd heel gezellig Smile
voor de rest lekker chillen Smile
©Wolfie
Goedendag Frihosters,

Ik ga lekker 2 weken op een platbodem, een oude boot die door heel ondiep water kan varen, op vakantie! Het is een boot van 9 metertjes lang en 3 metertjes breed met geen tv of computer!

Heerlijk!

Voor de resterende weken heb ik me voorgenomen php te leren en actionscript in flash. Ook wil ik webtemplates gaan maken en die verkopen op monstertemplate.com. Beter dan een vakantiebaantje en ik doe ervaring op met webdesign!

Ik hoop dat ik daar nog een leuk centje aan verdien!

Uw medeFrihoster,
Wolfie
the666bbq
ben net terug uit mijn vakantie dus mijn zomervakantie mag beginnen Wink
Alkmania
10 Dagen naar Syiofok of hoe je het ook schrijft Wink

Ik weet alleen dat ik veel te lang in de bus moet zitten en ik veel liever met het vliegtuig had gegaan, maarja niet iedereen durfde of wilde Shocked Sad Surprised

Cool
Gieter
Geen herexamens, nu nog 2,5 week werken, dan naar Dranouter en autorijschool. Nu nog wat beter weer in augustus en dan kunnen we pas echt van vakantie spreken.
RoomRooz
Ik heb de derde klas nu afgerond. Officieel 6 (maar eigenlijk 7) weken vakantie, en aanstaande vrijdag vertrek ik voor 2 weken naar Noord-Brabant, Kaatsheuvel. Denk: Efteling!!! Very Happy En voor de rest zit ik hele dagen achter de computer Embarassed
Yjaxygames
Heerlijk vakantie ik was er al veel eerder aan toe k ga er lekker van genieten en k kan niet wachten om op vakantie te gaan. Lekker de zon opzoeken, die hier de afgelopen week niet is geweest. En dan te bedenken dat het in April al heerlijk weer was. K hoop dat het hier ook snel lekker weer wordt.
Lady Elensar
Nou, van het weekend komt er weer mooi weer aan zeggen ze Very Happy
En inderdaad, die zomer mag nog wel ff komen!
spykE
Twee weken naar Tenerife geweest en nu op zoek naar een vakantiejob om eventueel een Macbook aan te schaffen of een LCD tv ^^.
Ivooo
Nou, mijn vakantie zit er weer op, texel was leuk en zeeland ook. Jammer dat het weer voorbij is.

Ivooo
lordwarlord
ik vond deze vakantie wel weer wat kort. heb het idee dat ik bijna niks gedaan heb wat eigenlijk ook zo is. ben vaak uit geweest en naar Polen en Tsjechië geweest

een lekkere chill vakantie

iedereen die nog vakantie heeft nog een fijne vakantie gewenst Very Happy
rvec
lordwarlord wrote:
ben vaak uit geweest en naar Polen en Tsjechië geweest

Ik ben daar ook geweest. Wou eigenlijk niet maar ben toch maar met mijn ouders mee gegaan.
lordwarlord
rvec wrote:
lordwarlord wrote:
ben vaak uit geweest en naar Polen en Tsjechië geweest

Ik ben daar ook geweest. Wou eigenlijk niet maar ben toch maar met mijn ouders mee gegaan.

maar het was er toch heel erg mooi weer ten minste dat vond ik. je kon er heerlijk niksen en het bier was goedkoop Wink
stienoo
Maar nu is het gedaan terug school Sad :'(
Ik ben wel naar zwitserland geweest voor 12 dagen en heb een cm kamp gedaan en ook nog een windsurf kamp voor de 2de graad.
Voor de rest heb ik wat thuis gezeten wat rond gezapt op tv enzo (en veel gecomputert Very Happy )
Sharky232
stienoo wrote:
Maar nu is het gedaan terug school Sad :'(
Ik ben wel naar zwitserland geweest voor 12 dagen en heb een cm kamp gedaan en ook nog een windsurf kamp voor de 2de graad.
Voor de rest heb ik wat thuis gezeten wat rond gezapt op tv enzo (en veel gecomputert Very Happy )

Ook naar Zwitersland geweest hier, helaas helaas nu weer aan de studie Crying or Very sad
Is het al bijna kerst? Wink
jordi
Trug naar school is niet altijd heel erg Wink .. ik zit nu in de 3e klas VMBO
Ik heb dus nu ook een nieuwe klas .. geweldig leuk mijn nieuwe klas. Dus ik ga dit jaar weer wat minder met tegenzin naar school Razz

Ik ben trouwens de vakantie gewoon saai in nederland gebleven Crying or Very sad
Mja, mijn ouders willen niet op vakantie, ik en me zus wel.. Dus ik ben eigenlijk nog nooit in ander land geweest. Alleen 2x in Duitsland
1x klimmen op zo'n rots daar
en 1x voor het kevelearhof (was laatst nog)
Ivooo
Het is inderdaad wel leuk dat je iedereen weer ziet en dat je bij kan praten over de vakantie.

Ivooo
atleetalie
Het was echt geweldig en nu over minder dan 2 weken; Disneyland!!!! Iedereen het leuk gehad?
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.