FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSCOMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!

Alguém sabe se...

XxlilikaxX
Alguém sabe se o Frihost não aceita os seguintes scripts em PHP :
PHPCalendar
PHPCurrently
Flinx (gerenciados de fanlistings)?
gnomme
é melhor perguntar para o bondings no web hosting support
Bockman
XxlilikaxX a última informação que vejo disponível no site CodeGrrl é que esses scripts foram removidos por terem falhas de segurança graves. Ainda não vi informação que tenha sido disponibilizado de novo, portanto assumo que estejas a usar o software anterior a isto.
Tratando-se de um software com falhas de segurança, não gostariamos que o usasses, e acredito que também não seja do teu interesse usar software que te possa provocar danos a toda a tua conta.

CodeGrrl wrote:
What happened to Flinx/PHPFanBase/PHPCalendar/PHPCurrently and other scripts you used to offer? I can't find them in the Scripts section anymore! Where can I download it? Can you email it to me?

Several CodeGrrl scripts, including PHPFanBase, Flinx, Flinx Collective, FA-PHPHosting, sflinks, PHPAffili8, PHPCurrently, PHPCalendar, PHPClique, and PHPQuotes, have been taken down off CodeGrrl temporarily. We have decided to take this action after we were made aware of several security risks with these scripts. In a worst-case scenario, having them installed could lead to your site being hacked.

Obviously, we are horrified by this as the last thing we want is to endanger the sites of our visitors! So we have taken the scripts offline while we are working hard to secure them. They will be available here again once we are sure the security problems have been fixed.

No, we will not email the old version to you in the mean time. It is insecure and we do not recommend you use it at this time. Please be patient and keep an eye on the Updates blog - we'll post there when the scripts are back online! Smile

Be Well Cool
XxlilikaxX
Não, não! Deus me livre...
Meu blog é importantíssimo Crying or Very sad
Então, sabes algum outro script de funções parecidas? Rolling Eyes
Bockman
Infeliz,emte já não te posso ajudar nessa parte Sad

Mas possívelmente haverá quem te possa indicar um ou outro script. Há por aki muito blogger na comunidade, especialmente de wordpress.

Be Well Cool