FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

sprint

rvec
Ik ben van plan komend schooljaar in groningen sprint vwo te doen. Nou vroeg ik me af of iemand anders hier misschien over gehoord heeft of zelf ervaring mee heeft.
golles
niet van de opleiding, wel van de stad, vette shit man Wink
atleetalie
niet van de opleiding, niet van de stad (lijkt me best wel leuk overigens), maar sprinten kan ik wel 12 rond 100 meter, dit seizoen wil ik er nog onder!
SgtGarcia
Ik heb er wel eens van gehoord, maar ik zou niet precies weten wat het inhoud. De stad groningen is inderdaad wel mooi, dus dat moet sowieso goedkomen.
the666bbq
sprint vwo ? nog nooit van gehoord, ik ken wel sprint atletiek, sprint vespa, maar vwo ?
RoomRooz
Wat is dat precies? Dat je in bijvoorbeeld 5 jaar (i.p.v. 6) het VWO gaat afronden? Of dat je het in combinatie doet met je passie (?), sprinten?
Lady Elensar
Sprint VWO weet ik zo niets van, maar misschien komt het op hetzelfde neer als de VAVO? Dat is een verkorte HAVO voor volwassenen (je doet het in 2 jaar). In ieder geval, het zijn beide de verkorte versie dacht ik. Dat was ik eerst ook van plan, maar ik ben nu toch weer een MBO studie gaan doen. Aangezien je geen studiefinanciëring krijgt met het Voortgezet onderwijs (want dat is het).
rvec
ik krijg er nog wel studiefinanciering voor en het is de 5e en de 6e van vwo in 1 jaar. Voor havo is er net zoiets met de 4e en 5e in 1 jaar. Studiefinanciering wordt bij mij geregeld via de oude school.
Lady Elensar
Oh, ik wist niet dat dat mogelijk was. Maar ik heb 3 havo niet gedaan. Maar wat ik wel kon doen is havo in 2 jaar. 1 jaar hadden sommige mensen het ook over, maar ik ben nog niet iets tegen gekomen waar dat ook echt mogelijk was. Waarschijnlijk kan dat dan ook niet als je van 't vmbo komt (maar wel 18+ ben). Dus ik weet ook niet precies hoe het zit dan.. Maarja, dat maakt verder voor mij ook eigenlijk niet meer uit.
Alkmania
Ik denk dat je dat beter niet kan doen, je staat onder een hele hoop druk omdat je je moet houden aan een vast schema anders kun je het niet in die bepaalde tijd afleggen. Verder duurt het VWO nu eenmaal lang omdat het het moeilijkste middelbare onderwijs is dat er is, dus daar moet je maar vrede mee hebben. Ik heb er ook gewoon 6 jaar over gedaan..
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.