FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Strajki

mtx
Co sądzicie o strajkach lekarzy, kolejarzy, nauczycieli?
Może warto, żeby młodzież też się włączyła? Pokazać, że jesteśmy niezadowoleni z rządu.
Brakuje jeszcze tylko górników Smile i transportu miejskiego..
Bigrazer
No i strajkuja pracownicy socjalni (wiem bo mam takowego w rodzinie). No chyba dobrze robia bo cos trzeba wywalczyc Smile Moze wiecej kasiorki na nich pójdzie i bedzie lepiej... a moze bedzie gorzej...

Niby narzekamy na władze... a ciekawe czy sami bysmy lepiej rzadzili... Trudne pytanie Smile Ale ja jestem za strajkującymi, lekarze zarabiaja za mało... a co do górników, kolejarzy to mam mieszane zdanie... czemu ja jesli nie korzystam ani z kolei ani z wegla mam utrzymywac te dwie nacje?
mtx
daj spokój. Ja nie korzystam z lekarzy, bo się leczę prywatnie, to też ma przestać budżetówka płacić? A jak jeżdżę autem, to ma zniknąć transport miejski??

Ja wiem, że nie rządziłabym lepiej, dlatego nie pcham się do polityki. Ale na pewno są tacy, którzy robili by to lepiej.
c'tair
Z jednej strony to niezwykle chamskie, że lekarze odmawiają leczyć chorych, bo chodzi przecież tylko o pieniądze. Z drugiej strony może jacyś właśnie chorzy pacjenci podchwycą ten temat i następnym razem nie zagłosują na Jedyną Słuszną Partię.
My się bardzo tu śmiejemy z rządu, widać to w wielu miejscach na internecie, ale przecież są ludzie, którzy głosowali za tymi partiam, które teraz rządzą, albo które w ogóle dostały się do rządu... Przecież po tym jak Kochany Pan Minister Oświaty chciał zmienić spis lektur to już zwykli ludzie powinni się skapować, że coś jest nie tak i zwrócić uwagę na mundurki, 0 tolernacji i takietam.