FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

[film] Aanrader: "Fracture" (met Anthony Hopkins)

James007
Al wie hem nog niet gezien heeft, moet zich naar de bioscoop reppen aangezien ik dit van de beste films van de laatste tijd vind.

Anthony Hopkins speelt de rol waar hij zo goed in is, de psychopatische gedetineerde die de touwtjes in handen heeft bij het leven van zijn aanklager.

Die Anthony Hopkins kan mijn rugharen overeind laten komen als hij met z'n "creepy stare" de ondervrager begint te ondervragen, en alles tot in de puntjes schijnt te weten.

Het mysterieuze zit hem in hoe de moordenaar toch vrijgesproken wordt terwijl hij een getekende bekentenis heeft afgelegd.

Iemand hem al gezien?

>> Bekijk trailer [Flash] <<
Bengt
Ja, ik heb hem vorige week in de cinema gaan zien.
Ik wist eerst niet over wat hij ging gaan, maar best wel tevreden.
Anthony Hopkins was geknipt voor de rol uiteraard.
Best een aanrader ! Smile
traxion
ik ga hem van de week bekijke

lijkt me idd een vette film
rein
De trailer geeft wel veel van het verhaal al weg.
Waar moet ik in de zaal nu nog op zitten wachten?

Anthony Hopkins lijkt zich ontzettend te lopen amuseren. Allemaal goed en wel, maar we hebben hem -inderdaad- al duizend keer in die rol gezien.
Beetje zoals Al Pacino vergroeide met de 'oude-mentor-met-een-woelige-achtergrond' -rol.

Ryan Gosling is wel een goeie ontdekking. 'Murder by Numbers' heeft ie zeker goed gedaan, en in 'Stay' was hij ronduit geweldig. Het doet zo'n deugd om te zien dat jong talent interessante (lees: moeilijke) rollen niet schuwt.
SgtGarcia
Ik ga er toch maar eens naar kijken denk ik, ik heb in ieder geval veel positieve reacties gehoord Very Happy
Aegis
ja Anthony Hopkins speelt goed
ik herinner me een film waarin hij verdween en 20jaar ofzow onder de gorillas heeft geleefd om daarna terug te keren, hij is een wildeman en vermoord iedereen , en dan moet iemand hem ondervragen en die helpt em dan.. maar die kan echt goed de rol nadoen van een psychotische killer
lordwarlord
klikt goed Laughing doet me denken aan hannibal
ik ga hem denk ik wel in de vakantie kijken
traxion
lordwarlord wrote:
klikt goed Laughing doet me denken aan hannibal
ik ga hem denk ik wel in de vakantie kijken

idd dat dacht ik ook dus ik ben hem gaan kijken

heerlijk hoe die gast dat speelt. lekker op zen gemak heerlijk. een beetje zoals hannibal mja hier gaat het meer over de rechtzaak/misdrijf en bij hannibal over hoeveel en hoe hij ze vermoord:P

mja een echte aanrader
Lady Elensar
Oeh, deze film heb ik nog niet gezien! Surprised Wil ik nog wel graag.

lordwarlord wrote:
doet me denken aan hannibal

Euh, ja, want Antony Hopkins speelt erin? Wink
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.