FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSCOMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!

De verdwijning van de peuter Madeline

Lord Klorel
Hallo allemaal,

Jullie zullen het ontwijfeld al wel weten of over de verdwijning van het peuter meisje Madeline Mccane.
Ik viond het zo verontrustend dat er nog altijd geen enkel spoor is gevonden van de kleine madeline. Ik begrijp gewoon niet wat je kan doen met zo'n kleine peuter en waarom ontvoeren?

Dat begint hier stilaan op een Dutroux bis. Ik hoop dat er zo snel mogelijk een spoor word gevonden van de peuter.
Ik wil het niet weer meemaken dat er dus een dutroux 2 komt, want dan is in mijn ogen oorlog.
G1g4nt1C
Ja, het is inderdaad onbegrijpelijk wat een toestanden we meemaken!? Hoe ziekelijk en bedorven kan een maatschappij worden? Ik weet dat ik nu veralgemeen, maar het is toch precies een kanker dat aan het uitzaaien is. Ik hoop dat Madeline vlug gevonden wordt en dat uit alles blijkt dat het maar een misverstand is. Hoe naiëf het ook klinkt, in deze tijden kan je niet anders dan zo denken. Als deze zaak helemaal ontketend wordt, dan gaat de bom inderdaad serieus barsten! Mijn steun aan de ouders, familieleden en kennissen!
Lord Klorel
ik zie juist een artikel staan in de Standaard.

Standaard wrote:
Maddie gezien in Marokko?
DossierMadeleine

Het vermiste Britse meisje Madeleine McCann is mogelijk gesignaleerd in Marokko. De kleuter van vier is ondertussen al twee weken vermist. Dat meldt De Telegraaf op zijn website.

De vierjarige Maddie werd op 3 mei ontvoerd terwijl ze lag te slapen op haar hotelkamer in Portugal. De kleuter zou nu gezien zijn met een 35- ŕ 40-jarige man in Marokko.

De politie heeft het onderzoek meteen uitgebreid naar Noord-Afrika en trekt de sporen na. Een Noorse vrouw wist de Engelse kranten te vertellen dat ze een 'verdrietig ogend' meisje had zien rondlopen met een man, bij een benzinepomp niet ver buiten Marrakesh.

Ik vraag mij af hoe jke daar in slaagt om een peuter die internationaal gezocht word zomaar kan latenv erdwijnen en dan ineens zou de peuter gezien zijn in Marakesh.

Ik weet niet wat ik ervan moet denken, maar hopelijk word de peuter snel terug gevonden, want in mijn ogen is de kleine maddie getekend voor de rest van haar leven door een trauma.
Sharpe
Denk je nou echt dat ze Maddie nog levend terug vinden? Dat zou dan echt een God's wonder zijn.

De aandacht, de beloning, de kans is klein dat ze gevonden wordt en naar mijn idee is de kans dat ze levend gevonden wordt nog kleiner .
neji
Op zich is het wel mogelijk...

Kijk maar naar de Oostenrijkse! Die is toch ook na enkele jaren verdwijning levend en wel terug gevonden?
Oké de kans dat ze ergens haar (verkracht) lijk vinden is misschien µspijtig genoeg- wel groter.

Was er onlangs niet iets van dat ze ergens in Portugal zou zijn begraven?
lordwarlord
neji wrote:
Op zich is het wel mogelijk...

Kijk maar naar de Oostenrijkse! Die is toch ook na enkele jaren verdwijning levend en wel terug gevonden?
Oké de kans dat ze ergens haar (verkracht) lijk vinden is misschien µspijtig genoeg- wel groter.

Was er onlangs niet iets van dat ze ergens in Portugal zou zijn begraven?

volgens mij is dat nog niet bekent want er wordt nog steeds hevig gezocht naar haar Sad al vind ik het wel raar dat die man haar helemaal van engeland naar marrokko heeft weten te krijgen
atleetalie
ik heb d'r niks van gehoord, wat is er gebeurd?
lordwarlord
er is een meisje ontvoert en er is aardig wat geld voor diegene die haar vind of de gouden tip geeft/weet

je moet gewoon even alle posten hierboven lezen voor meer informatie
Flakky
Het is enorm jammer dat er een meisje voor een tijd is ontvoerd en nog steeds geen sporen zijn maar ze moeten ook aandacht schenken aan andere kinderen die zijn gekidnapped vind ik. :/
Yjaxygames
Nu zijn zelfs de ouders verdachten geworden...Ik begin het wel raar te vinden.
neji
Yjaxygames wrote:

Uiteindelijk zou het niet de eerste moeder of vader zijn die zijn/haar eigen kind dood (al dan niet per ongeluk).. .En jah, wat doet een mens in paniek? Vlug verzinnen dat het spoorloos verdwenen is?
Sharpe
neji wrote:
Yjaxygames wrote:

Uiteindelijk zou het niet de eerste moeder of vader zijn die zijn/haar eigen kind dood (al dan niet per ongeluk).. .En jah, wat doet een mens in paniek? Vlug verzinnen dat het spoorloos verdwenen is?

Dat is inderdaad zo. Het is vaak in een opwelling makkelijker om de schuld bij een ander te leggen. Anders word je als ouder echt uit de samenleving verbannen.

Wie doet zijn eigen kind wat aan?
Yjaxygames
Sharpe wrote:
neji wrote:
Yjaxygames wrote:

Dat is inderdaad zo. Het is vaak in een opwelling makkelijker om de schuld bij een ander te leggen. Anders word je als ouder echt uit de samenleving verbannen.

Wie doet zijn eigen kind wat aan?

Je hebt van die mensen...
Het is niet eens zo'n raar scenario, het enige wat ik mij afvraag is hoe de moeder het lijk heeft laten verdwijnen zonder dat haar man, of iemand anders daar, het ziet.
Gieter
Yjaxygames wrote:

Volgens Jef Vermassen (een bekende Belgische strafpleiter) worden 80% van de kindermoorden gepleegd door de ouders, al dan niet opzettelijk. Eigenlijk is het dus niet zo raar dat beide ouders nu verdachten zijn. Wel een beetje vreemd om dan een heuse mediacampagne op te zetten om je 'vermiste' dochter terug te vinden en zo de zaak in het nieuws te houden.
atleetalie
vervelend is het natuurlijk maar ik heb geen zin daar nog aan te denken, ze zijn al te lang bezig om haar nog levend terug te vinden, of het is allemaal opgezet spel, maar dat geloofik nu ook niet
Lord Klorel
atleetalie wrote:
vervelend is het natuurlijk maar ik heb geen zin daar nog aan te denken, ze zijn al te lang bezig om haar nog levend terug te vinden, of het is allemaal opgezet spel, maar dat geloofik nu ook niet

Opgezet spel vind ik uitgesloten! Maar dat de ouders verdacht worden vind ik toch een last die zwaar te dragen valt. Het kan dat ze schuldig zijn, maar in mijn ogen ben je onschuldig zolang er geen bewijs is van schuld.
Uit de recente DNA onderzoeken uit de huurwagen van de McCanns kan met GEEN volledige zekerheid zeggen dat de bloedsporen van Maddie zijn. Echter hebben ze nu in de kofferruimte waar normaal het reserve wiel ligt, lichaamsvocht en haren gevonden zijn en nu doet het vermoeden rijzen dat deze toch van Maddie zijn.
Hopelijk zal het resultaat snel te zien zijn, want ik ben benieuwd wie er uiteindelijk uit de bus zal komen als schuldige.
Yjaxygames
Volgens mij zal het nog wel even duren voordat de waarheid boven water komt. Ik denk dat het net als met Natalie Holloway gaat, dat er wat verhalen komen maar dat het nog steeds niet duidelijk is.
Lily
Inderdaad, volgens mij zal de waarheid niet meer achterhaald worden en is Madeleine helaas al lang dood...
protoolsman
denk het ook...maar er is altijd hoop. Kijk maar in de zaak van dat amerikaanse modelletje (weet nu haar naam even niet meer) daar kwam ook ineens nog de aap uit de mouw na een jaar of 10. Maar ja: toen was de vader al dood en de moeder ziek. Allemaal door die achterlijke media die allemaal meteen precies weten hoe het zit.... En ondertussen maken ze zo'n gezin kapot.
Gieter
protoolsman wrote:
denk het ook...maar er is altijd hoop. Kijk maar in de zaak van dat amerikaanse modelletje (weet nu haar naam even niet meer) daar kwam ook ineens nog de aap uit de mouw na een jaar of 10. Maar ja: toen was de vader al dood en de moeder ziek. Allemaal door die achterlijke media die allemaal meteen precies weten hoe het zit.... En ondertussen maken ze zo'n gezin kapot.

Een pijnlijke zaak inderdaad, maar statistisch gezien denk ik dat de kans dat ze levend terugkomt wel héél klein is.