FRIHOST FORUMS SEARCH FAQ TOS BLOGS COMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!

verkoop van ABN AMRO

Hoe wordt ABN AMRO verkocht?
aan BARCLAYS
100%
 100%  [ 2 ]
aan het trio Fortis, RBS, en een spaanse bank
0%
 0%  [ 0 ]
aan een andere bank
0%
 0%  [ 0 ]
het wordt per divisie verkocht
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 2

atleetalie
ABN AMRO is in overname strijd, de aandeelhouders willen dat ze verkopen, en dat ze dat doordacht en goedgekeurd doen, wat denken jullie, word het BARCLAYS, de drie van Fortis, RBS, en nog iets, of nog iets totaal anders? Of word het los per divisie verkocht?
Alkmania
Het wordt sowieso degene die met het beste bod komt, ik vind dat je niet in eerste instantie een bod moet beoordelen op hoeveel geld het direct oplevert, dus hoe groot het bod is. Wat de aandeelhouders ook moeten zien is dat als je nu veel geld krijgt, maar het daarna alleen maar bergafwaarts gaat het alsnog geen zin heeft. Ze moeten gewoon het hoofd koel houden en ondanks al die commotie eromheen gewoon gaan voor het beste bod en voor de meeste doorstroommogelijkheden.
SgtGarcia
Dit is wel een goed voorbeeld van achterkamertjespolitiek, uiteindelijk krijg je te horen wie het word maar niemand weet wat zich precies heeft afgespeeld
Sharpe
Waarom willen ze nou eigenlijk ABN verkopen?
Het bedrijf loopt toch aardig en is een goeie Nederlandse multinational. We lopen straks helemaal leeg.

KLM weg
ABN weg

Wanneer volgen Philips/Unilever?
atleetalie
dat moet van de aandeelhouders die willen dat, aandeelhouders zeuren altijd, ze willen altijd dat het bedrijf meer geld opbrengt maar voor de consument levert dat meetsal geen verbetering op
Yjaxygames
Die aandeelhouders denken alleen maar aan zichzelf, wat ik zeer slecht vind.
rvec
je bent toch ook aandeel houder om winst te maken Rolling Eyes
Bengt
Sharpe wrote:
Waarom willen ze nou eigenlijk ABN verkopen?
Het bedrijf loopt toch aardig en is een goeie Nederlandse multinational. We lopen straks helemaal leeg.

KLM weg
ABN weg

Wanneer volgen Philips/Unilever?

Toenemende globalisering + kapitalisme.
Sharpe
Ik ben geen econoom, maar veel aandeelhouders zijn gewoon mensen zoals jij en ik, toch? Ik hoorde wel iets over een hedgefonds dat 1% van de aandelen bezit. Of zit ik er helemaal naast? :oops:

Ik houd me er niet mee bezig, maar ik vraag me toch echt gewoon af waarom we onze topbedrijven laten kopen. Gewoon een doodnormale burger die niks meer van de wereld snapt. :wink:
atleetalie
Nieuwe vordering: De verkoop van La Salle mag zonder de stem van de aandeelhouders door gaan. Het consortium bereid een nieuw spectaculair bod voor, en nu?

ik ben overigens van mening dat ABN Amro bij Barclays het beste af is.
Sharky232
Ik werk bij ABN Amro ik heb geen enkele voorkeur, is dat niet gek?

Die Grijpman regelt maar en wij kunnen er toch niks meer tegeninbrengen.
De zoveelste saneringsronde op de stoep...
atleetalie
Nou de strijd is gestreden, nadat Barclays zijn bod in trok was er geen tegen stander van het Trio meer, zij zetten het bod door op de 86% van de aandelen die aangemeld zijn, het is over misschien krijg je volgende week wel een bankafschrift met FORTIS er boven.