Als je iets koopt met een abonement, en je wilt op vodafone live een leuke ringtone kopen gaat het dan van je abonementskosten af of komt het op een aparte rekening? Het is denk ik niet zo'n moeilijke vraag maar ik kon nergens het antwoord vinden.
Dingen op vodafone live kopen met abonement
Ik neem aan dat dat gewoon van je abbonements kosten afgaat. Dat je aan het einde van de maand je dat bedrag gewoon moet betalen
Normaal gezien zal dit gewoon van je rekening gaan op het einde van de maand.
Jep, ik heb ook een Vodafone abonnement (is trouwens heel wat mee mis, maar dat is een ander verhaal), en stel, ik zou iets gaan komen op mijn telefoon (ik hem UMTS) op Vodafone Life, dan zou ik inderdaad dat zien onder het kopje 'Data' op mijn rekening, als ik het goed heb.
| RoomRooz wrote: |
| Jep, ik heb ook een Vodafone abonnement (is trouwens heel wat mee mis, maar dat is een ander verhaal), en stel, ik zou iets gaan komen op mijn telefoon (ik hem UMTS) op Vodafone Life, dan zou ik inderdaad dat zien onder het kopje 'Data' op mijn rekening, als ik het goed heb. |
Heel wat mee mis? Is een vodafone abbonement slecht dan?
Het gaat inderdaad van je rekening af en niet van je abonnement. Daar kwam ik ook pas na een tijdje achter.
Ivooo
Ivooo
| Yjaxygames wrote: | ||
Heel wat mee mis? Is een vodafone abbonement slecht dan? |
DAT Vodafone abonnement wel, ja. Ik doen nl. mee aan een project en daarvoor heb ik een telefoon met abonnement gekregen. Nu ben ik er vorig jaar september achtergekomen dat ik de rekeningen van iemand ander betaal, die nog hoog zijn ook. Vanaf toen ben ik gaan klagen, maar je kent de gemeente, die werken ECHT heel erg langzaam. Serieus, ik zou me dood vervelen daar, maar goed, ze hebben tot nu toe nog nooit contact met me opgenomen, hoe vaak ze dat dan wel hebben toegezegd, en daarom heb ik de automatische incasso stopgezet. Ik kan nog steeds bellen, maar betaal geen rekeningen meer. Ik krijg ze nog wel. Ik heb een paar brieven van Vodafone gekregen daarover, maar ze hebben nog nooit contact opgenomen met mijn 'werkgever', want het is zo'n soort multi-abonnement voor bedrijven, dus voor dat project. Ik vind het ronduit belachelijk.
Bij mij gaan diensten, zoals downloads, internet, en weet ik veel gewoon van mijn abonnementskosten af. Of, het komt er zeg maar bij op
. Ik heb nog nooit eerder een aparte rekening ontvangen, of dat het op een andere manier van mijn rekening af ging. Daarbij heb ik T-Mobile. Dus van vodafone weet ik het ook niet precies. Anders kun je altijd bellen met deze vraag of een email naar ze sturen, toch? Er staat vast wel contactinformatie aangegeven.