FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSCOMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!

DK*Elite

dkelite
We are a Danish Battlefield 2142 clan. moving host to here.
curently 17 members, and we will soon buy a 24 slots server at i3D

when the site is set up, then can you challenge us by contacting us on the contact page.

we are also to be found on bfgeeks

we will request for www.dkelite.frih.net

- Elias webmarster / clanleader
ncwdavid
The link does not seem to be working and I don't think it is because the server is down or anything because it does not even seem to try and connect I just get a "Server not found" page immediately after clicking on the link.
WallBase
mhm yeh, link is anvalid, change it!!^^,)

AHHHH Not ready ^^
Rosanova
dkelite wrote:
We are a Danish Battlefield 2142 clan. moving host to here.
curently 17 members, and we will soon buy a 24 slots server at i3D

when the site is set up, then can you challenge us by contacting us on the contact page.

we are also to be found on bfgeeks

we will request for www.dkelite.frih.net

- Elias webmarster / clanleader

Hej,

Bare for at makere at du ikke er den eneste dansk her, har jeg besluttet at skrive følgende på dansk, jeres side er jo ligesom om også jo på dansk så....!

Jeg spiller ikke selv Battlefield, men er mere til Warcraft, C&C og CV genrene. Men det er ikke ensbetydende med at jeg ikke kan se på nogen andres hjemmesider, og give min egen personlig udtalelse om hvad jeg mener om selve layoutet etc.

Jeg er ikke specielt nogen god webmaster selv, men på en skala fra 1 til 10, vil jeg sige at I ligger på 7. Jeg vil nok foreslå at I måske anvender noget CMS ala Xoops Cube eller hvis I er mere hard core noget nuke et eller andet, til at skabe jeres portal. Jeg har selv lige opdaget Cube, og jeg syntes at det er ganske intressant, men jeg kan være behjælplig hvis det behøves. Smile Jeg er selv igang med, at oversætte Xoops Cube til dansk og svensk.

Men kort og godt, er min personlig mening at I har et flot layout og har har ikke haft nogle problemer med at komme ind på jeres side.

Forsæt....!

Cheers (skål)

Jens alias Fenriz