Ik moet een soort "site" maken voor mijn eindwerk en ik zou graag jullie eens horen: wat vinden jullie van het idee
klik
Even ter verduidelijking, je moet het op een woord klikken en dan naar boven of naar rechts slepen. De tekst die ervoorlopig instaat is een beetje dummytekst
Ik vind het heel goed en mooi gedaan
Leuk en origineel bedacht. Ik heb nog nooit eerder zoiets gezien.
Alleen je moet eventjes wat uitleg geven op die site want voor mensen die niet weten hoe het werkt is wel lastig te begrijpen hoe die site nu werkt.
Ok prima, zal ik doen, ik zal jullie ook laten weten wanneer er een update is.
Ja, inderdaad, leuk gedaan.
Ivooo
leuk idee, maar de kans dat 90% het snapt lijtk me klein, misschien een kleine instructie?, of één die vanzelf al uitgerolt is en in gerolt kan?
zijn maar ideeen
Het is wel leuk gedaan (super idee!)
Maar het lijkt mij wel een beetje "té" als je de hele site zo gaat maken?
Hier werkt het wel niet, ik zie je home.. en al maar als ik er op klik gebeurt er niets.
Je moet het tabje slepen in dit geval naar rechts. Ik ben nog wat aan het proberen hoe ik het het best zou integreren in mijn site(de uitleg)
Ziet er echt heel flashy uit, hier imponeer je de mensen die je eindwerk gaan beoordelen zeker mee (zeker als het noobs zijn wat betreft computers
), maar echt heel erg mooi gedaan. Knap!
Als je nu nog eens zou kijken, dan zal je zien dat ik een kleine beschrijving heb toegevoegd voor je de site entered. Goed zo?
Ziet er echt mooi uit... in Internet Explorer. Ik gebruikte Mozilla Firefox 2.0 en zag die enterpagina niet. Misschien is het ook een idee om die onderste balken iets meer naar boven te doen, zodat je niet het risico loopt dat die dingen worden misgelopen omdat je niet zag dat je moest scrollen (ik dus...
). Maar het is wel duidelijker zo, mooi gedaan!
het idee is inderdaad wel leuk. maar toch twijfel ik ivm 'usability'. het is op het randje. maar mits wat aanpassingen vind ik het zeker oke.
nice gemaakt
alles kom ik op een pagina om snel even iets tezien en niet 5 keer met men muis kijken of er iets onderzit:P
wel leuk voor opties of menu ofzo.. en de rest van de pagina normaal
mja vet gemaakt.. ik kan het niet
Ik heb niet stilgezeten en ik heb nog snel een layoutje gemaakt voor mijn nieuwe website, wat vinden jullie hiervan?
Klik
PS : er staat nog niet veel op maar dat komt nog
Ziet er strak uit en ook n Firefox werkt de boel.
Succes met je eindwerkstuk!
JohanFH
fijn dat je er een korte uitleg bij geeft
Een kleine update : de site is zo goed als af. Er is nog 1 klein probleempje en hij gaat vanavond online:d
nieuwe link klik
EDIT : nu is de site volledig klaar!