Weet iemand hoe ik een hotmail adres ingeef bij Mozilla Thunderbird?
Mozilla Thunderbird
Aah, dat is handig. Ik dacht dat dat niet meer ging, dat je het altijd via je browser moest doen. Wat ik nogal vervelend vind.
Ik heb het ook nog gedaan, maar vond het vrij snel nogal hinderlijk 
oja ik heb er mijn gmail adress in staan je kunt ook een tabblad aan maken met hotmail waar je automatisch op inlogd dat heb ik ook
das heel handig
| lordwarlord wrote: |
| oja ik heb er mijn gmail adress in staan je kunt ook een tabblad aan maken met hotmail waar je automatisch op inlogd dat heb ik ook |
Ja dat kan ook maar dat wil hij niet want hij wil zijn hotmail in Thunderbird.
Ik vind het nog steeds vervelend dat Hotmail niet werkt in Outlook Express. Zo stom dat je daar een Plus-account voor moet hebben! 
Ik snapte direct al niet wat mensen er toch in zagen, het begon met 3 mb, nou nou, gratis passport; zinloos, geflopt en alleen nuttig voor messenger, later 2 mb, en nu 2 gb, is wel veel maar dat heb je wel nodig voor al die kettingbrieven die verstuurd worden, bijna alleen over hotmail.
En over outlook express?
Als je mail weggooid wordt het e-mail bestand nauwelijks kleiner, en de mogelijkheden van Thunderbird zijn mooier en beter.
En over outlook express?
Als je mail weggooid wordt het e-mail bestand nauwelijks kleiner, en de mogelijkheden van Thunderbird zijn mooier en beter.
| atleetalie wrote: |
| En over outlook express?
Als je mail weggooid wordt het e-mail bestand nauwelijks kleiner, en de mogelijkheden van Thunderbird zijn mooier en beter. |
bekijk je prullenbak (ofzo) van je outlook eens.. ik heb zon vermoeden dat daar dan bij jou een heleboel mails in staan:P