Czy ktoś z was gra w gry RPG? Ale takie na żywo, papierowe nie komputerowe? Gdyż zauważyłem, że spora część uczestników forum interesuje się w jakimś stopniu fatastyką... Jeśli grywacie, to w jakie systemy?
Ja osobiście gram od 7-8 lat i zdarzyło mi się grać sesję w wielu systemach, w tym jednym autorskim. Lecz największy sentyment czuję do Warhammera (BTW, właśnie wyszła nowa edycja podręcznika...) oraz zauroczyłem się niedawno polską Neuroshimą. I w tych dwóch systemach prowadzę. Grywam za to bardzo chętnie w Zew Cthulthu oraz Legędę Pięciu Kręgow.
Yup, ostatnio jakoś mało na to czasu, ale grywało się swymi czasy - najczęściej w nieśmiertelnego "młotka", ale w inne systemy tez. Poza wspomnianymi wczesniej przez Slimagh'a mialem okazje zetknac sie z Magiem - wstąpienie, Cyberpunkiem 2020 i paroma innymi. Trzeba chyba kości odkurzyć bo kumpel napalił mnie dziś na sesyjkę L5K 
Ja tam troche grałem z kumplami w Wampira, ale szybko mi sie znudził
Nie miałem okazji uczestniczyć w prawdziwej sesji RPG.
Za to grałem w Magie i Miecz. Ta gra naprawde wciągała!! (to chyba też jest RPG
) Kiedyś robiłem własną gre RPG. Była całkiem fajna ale niedopracowana bo robiłem ją na szybko. Najlepsza ze wszystkiego była plansza. Kartka A1 cała w szesciąkatach foremnych. Z początku chciałem to robić ręcznie ale nie byłem aż takim samobujcom i uzyłem techniki. Narysowałem sześciany w AutoCadzie i kumpel mi wyprotował
Poźniej mój utalentowany braciszek narysował góry rzeki itp. itd.
Nie miałem z byt dużego doświadczenia i było sporo "bugów" 
Cult: Planszówki w stylu Magia i Miecz to nie gry RPG
Choć trzeba przyznać, że normalne RPGi się wywodzą właśnie od nich. Ale swoją drogą większość osób grająca w RPGi zetknęła się również z planszówką Magia i Miecz lub jej odpowiednikiem (czy raczej pordóbką) Magiczny Miecz.