Ik heb nu 1 pagina klaar van mijn website de url = www.runesh.frih.net ik wil er een spelletjes website van maken je moet arcade games maar eens checken en zeg dan maar iets.
mijn website
Hier is al een topic over...
PS: Haal dat rood weg, het doet pijn.
PS: Haal dat rood weg, het doet pijn.
ik weet het dat er al een ander topic over is maar daar kijkt echt niemand naar. Gewoon omdat het niet opvalt dat er in gepost is.
Beetje kaal niet?
Ik had is wat gespeikt bij andere sites en daarop iets ontworpen
and when all hope is lost ---> http://www.cpgnuke.com
Ik had is wat gespeikt bij andere sites en daarop iets ontworpen
and when all hope is lost ---> http://www.cpgnuke.com
euhm... je vraagt wat we ervan vinden, maar er zijn wel geen foto's die weergegeven kunnen worden.
Voor de rest zou ik zorgen dat je website er voor alle resoluties hetzelfde uitziet en niet vervormd wordt.
Kleurenkeuze en lettertypes zijn ook ultra belangrijk. Begin misschien eens met een css-fileke te maken en daar wat layout ontwerp in te stoppen. Zal je website al een stuk aantrekkelijker maken.
Pagina's hebben geen titel.
Ik begrijp ook niet goed waarom je zoveel lege cellen laat naar onderen toe. Probeer alles zo compact mogelijk te houden. Een bezoeker wil vlug je site bezoeken en niet onnodig naar beneden scrollen om dan te merken dat er toch geen informatie staat.
Bekijk eens een paar sites die je zelf aantrekkelijk vindt en probeer een eigen mooie layout uit te werken...
Veel succes !!
Voor de rest zou ik zorgen dat je website er voor alle resoluties hetzelfde uitziet en niet vervormd wordt.
Kleurenkeuze en lettertypes zijn ook ultra belangrijk. Begin misschien eens met een css-fileke te maken en daar wat layout ontwerp in te stoppen. Zal je website al een stuk aantrekkelijker maken.
Pagina's hebben geen titel.
Ik begrijp ook niet goed waarom je zoveel lege cellen laat naar onderen toe. Probeer alles zo compact mogelijk te houden. Een bezoeker wil vlug je site bezoeken en niet onnodig naar beneden scrollen om dan te merken dat er toch geen informatie staat.
Bekijk eens een paar sites die je zelf aantrekkelijk vindt en probeer een eigen mooie layout uit te werken...
Veel succes !!
Een goed idee.
Er zijn foto's van spelletjes maar die komen er niet door om de een of andere reden want als je in firefox op afbeelding bekijken komen ze er wel ik zou niet weten wat het probleem is. De lege cellen zal ik ook weghalen want die stonden er nog want ik dacht dat ik meer games had.
Er zijn foto's van spelletjes maar die komen er niet door om de een of andere reden want als je in firefox op afbeelding bekijken komen ze er wel ik zou niet weten wat het probleem is. De lege cellen zal ik ook weghalen want die stonden er nog want ik dacht dat ik meer games had.
wil niet verveeld zijn maar je site staat niet eens online
btw gebruikt dragonfly das heel goed
btw gebruikt dragonfly das heel goed
De link is dood

Link is dood
Edit:
Iemand was me voor :p
Edit:
Iemand was me voor :p
Ik denk dat Zaima's hosting geterminate is :P
chck z'n score maar is toen ik keek stond ie zo rond de -42
chck z'n score maar is toen ik keek stond ie zo rond de -42
lol inderdaad dat is niet zo goed
-41 logies dat zijn host offline is gezet
-41 logies dat zijn host offline is gezet
Ik zat ooit op de -160, en mijn site was nog steeds up...
jah?
das wel grappig ik zat een tijd op -0.51 en mijn host was al offline gezet 
Wegens gebrek aan reactie en aan site is dit topic gesloten.
-close-
-close-