FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Xbox beelden geluid opnemen

Klaw 2
de titel zecht het al ik wil Xbox beelden en geluid opnemen hoe moet dat? Ik wil niet mijn xbox ombouwen ofzo maar gewoon wat stukjes opnemen dus als iemand het weet ...
Bengt
In plaats van in je tv te pluggen, naar je grafische kaart (mits wat hardware-tussenstukjes ) en dan moet dat wel lukken hoor Smile
rvec
kan ook gewoon de video-recorder of dvd recorder, dan ben je ook geen verbinding stukjes nodig.
SlideR.nl
Je kan ook met een digitale video camere op een tafeltje zetten en dat precies zo zetten dat hij je TV opneemt en opnemen maar en naar je pc 'sturen' en je kunt hem ook nog bewerken

Alleen heb je wel een digitale videocamera nodig Wink
rvec
werkt niet. Met een videocamera kan je geen normale tv opnemen. Je krijgt dan last van donkere strepen over het scherm. Dat komt door het verschil in frequentie tussen de videocamera en de tv.
SlideR.nl
rvec wrote:
werkt niet. Met een videocamera kan je geen normale tv opnemen. Je krijgt dan last van donkere strepen over het scherm. Dat komt door het verschil in frequentie tussen de videocamera en de tv.

Oke, zou het dan wel kunnen als je de frequentie van het openemen van de tv en het afspelen op de tv gelijk zet? Maar dan moet je zeker wel een videocamera hebben waar je frequentie kan veranderen, die zijn er zeker niet :p ......
Klaw 2
ok ik zeg wel ik heb geen dvd recorder wij hebben alleen een band recorder dus dan moet je weer die band recorder op de xbox zetten, maar ik kan dus de stekkers in mijn pctje proppen (met goeie tussen stukken) en opnemen maar?
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Computers en Techniek

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.