Ik heb een Ogame Account waar ik vnaaf wil en ik vind het zonde om hem gewoon maar te deleten.
Ik heb 721.223 punten en sta op rang 302 van 3.382 in universum 1, en heb alles geresearched
De inloggegevens zijn alsvolgt:
Naam: Kansloos
Pass: abcdefg1
Wie het eerst komt wie het eerst maalt!
btw. in de opties menu kun de naam naar eigen believen veranderen.
Have Fun!
Meld ff als je hem hebt :)
Die is van mij
Thanks!
24 april begint Universum 13.
Zijn er hier nog mensen die actief ogame.nl spelen?
Wow, het ziet er wel uit als een cool spel...
Is het allemaal browser-based, zodat je niets hoeft te downloaden? Het lijkt me namelijk wel een leuk spel om met de PSP online te spelen.
Oh, kleinigheidje... staan er ergens instructies? Die zie ik namelijk op de hoofdpagina nergens staan. Moet je daarvoor eerst een account aanmaken?
| Egmond wrote: |
Wow, het ziet er wel uit als een cool spel...
Is het allemaal browser-based, zodat je niets hoeft te downloaden? Het lijkt me namelijk wel een leuk spel om met de PSP online te spelen. |
Het is allemaal browser based.
Oke, cool, dan ga ik het ook eens proberen!
Ogame... Bah slecht spel. Het is heel erg verslavend. Ik heb ook een tijdje gespeeld, ik had vanalles heel erg veel. Super veel slagschepen was ik een keer op een avond vergeten te fleetsaven (wat me tering veel deut kostte) was ik de volgende dag mijn hele vloot kwijt. Echt alles. Vanaf toen heb ik besloten om er mee te stoppen. Daarvoor speelde ik het echt iedere dag een paar uur ofzo. 
Same here hoor, op een gegeven moment ben je alles kwijt en is er geen bal meer aan. Gelukkig zijn er meestal nog wel mensen geinterreseert in je account. Dus das mooi meegenomen.
Maar waarom wordt er in godnaam nog gepost op deze topic, ik heb hem alleen maar aangemaakt om zo snel mogelijk van die vervelen de account af te zijn, waar is de moderator als je hem nodig hebt? :P
| kansloos wrote: |
Same here hoor, op een gegeven moment ben je alles kwijt en is er geen bal meer aan. Gelukkig zijn er meestal nog wel mensen geinterreseert in je account. Dus das mooi meegenomen.
Maar waarom wordt er in godnaam nog gepost op deze topic, ik heb hem alleen maar aangemaakt om zo snel mogelijk van die vervelen de account af te zijn, waar is de moderator als je hem nodig hebt?  |
Vakantie 
Game wat minder, gun je ogen dus wat rust en merk op dat er tegenwoordig een meld-functie bestaat.
@SlideR.nl: Goed bezig om niet gehosted te raken!
-close-