FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Gratis Bellen

BCP88
Ik heb lang VoipCheap (http://www.voipcheap.com) gebruikt om gratis naar het buitenland te bellen. Maar nu valt hij steeds uit na een 3 tal minuten. Ik kan dan wel terug bellen, maar het is toch vervelend om steeds te moeten terug bellen.
Ik heb nu ook VoipBuster geprobeerd maar daar gebeurt hetzelfde.

Weet er iemand een ander alternatief om gratis naar het buitenland te kunnen bellen. En ik bedoel echt naar een vaste lijn, niet zoals skype van pc naar pc. Dus van pc naar telefoon (eventueel gsm als iemand dat kan vinden).
atleetalie
ik kende het helemaal niet, best handig want de lijnen naar het biutenland zijn duur, en je hoeft nu niks te betalen toch? of, ja dat kan toch helemaal niet, dan verdient er niemand wat aan, kan iemand het uitleggen
BCP88
atleetalie wrote:
ik kende het helemaal niet, best handig want de lijnen naar het biutenland zijn duur, en je hoeft nu niks te betalen toch? of, ja dat kan toch helemaal niet, dan verdient er niemand wat aan, kan iemand het uitleggen

En toch was het zo, ik heb vele lange gesprekken naar vaste lijnen in het buitenland kunnen voeren. En met nieuwjaar kon je gratis smsjes sturen om 12u. Maar nu kun je dus alleen nog maar voor ongeveer 3minuten bellen.

Ik ben nu op zoek naar een alternatief.
kansloos
VoipBuster

Ik weet alleen niet of die langer kan dan 3min
dat moet je ff uit proberen dan
timerecords
Hmm heb het idee dat meneer kansloos niet al te goed gelezen heeft zie hier:

BCP88 wrote:
VoipBuster

Ik weet alleen niet of die langer kan dan 3min
dat moet je ff uit proberen dan

en hier van BCP88

BCP88 wrote:
...Ik heb nu ook VoipBuster geprobeerd maar daar gebeurt hetzelfde...

oftewel, die had hij OOK geprobeerd Laughing
kansloos
Je hebt gelijk ik heb zelf ook nog even verder gekeken maar ik heb verder niks gevonden.

VoipBuster, VoipCheap, VoipStunt, VoipETC. hebben dit allemaal
het is allemaal van de zlefde maker
SgtGarcia
Als je goedkoop naar het buitenland wil bellen zou je toch nog steeds skype kunnen gebruiken. Je kan naar bijna de hele wereld bellend voor rond de 1 cent per minuut. Daarvoor moet je wat skypetegoed aanschaffen. Kijk eens rond op de skype website voor meer informatie. Ik heb er in ieder geval nog nooit problemen mee gehad
Museobanus
Ik kende die site ook niet, ik ga die eens uitproberen, thx
kansloos
SgtGarcia wrote:
Als je goedkoop naar het buitenland wil bellen zou je toch nog steeds skype kunnen gebruiken. Je kan naar bijna de hele wereld bellend voor rond de 1 cent per minuut. Daarvoor moet je wat skypetegoed aanschaffen. Kijk eens rond op de skype website voor meer informatie. Ik heb er in ieder geval nog nooit problemen mee gehad

De nadruk lag hier volgens mij op gratis...
chilllayd
Collect Call vanuit de telefooncel.
Degene die opneemt is alleen de lul Laughing

En skype idd, is goedkoop maar niet gratis !
Behalve van pc naar pc. En nederland....
wanroij
Voipstunt gebruik ik ook.. Als je 10 euro stort kun je gratis naar de "gratis" landen blijven bellen volgens mij.. Nu kapt hij er steeds mee na ong 5 minuten..
Bengt
kansloos wrote:
SgtGarcia wrote:

De nadruk lag hier volgens mij op gratis...

1 cent per minuut benadert toch wel de gratis-grens, niet ? Razz

edit: ik heb het ook geïnstalleerd en gebruikt, en het is heel handig. Alleen inderdaad spijtig dat het uitvalt na een aantal minuten.
atleetalie
je hebt nu ook JaJah, het schijnt goedkoper te zijn dan skype kijk op http://JaJah.com
rvec
wij bellen hier met voipbuster. Het heeft de normale telefoon vervangen en we bellen nu gratis naar alle nummers in nederland. Ik zal even kijken of ik een lijst met tarieven kan vinden.

Edit: http://www.voipbuster.com/nl/rates.html
Bellen naar een amerikaans mobiel is ook gratis.

Nadeel is wel dat je om langere gesprekken te voeren beltegoed moet kopen. Dit is volgens mij minimaal 10 euro per 120 dagen (ongeveer 4 maanden) en ongeveer 30 euro per jaar.

Maar als je af en toe naar het buitenland belt heb je dat er zo weer uit.
moeslimoen
ik heb ook altijd een programma gebruikt om gratis te bellen. hij heet free call.

hij is te downloaden op: http://www.freecall.com

je kunt er gratis mee bellen naar vaste lijnen.
op de website staat welke landen.

toen ik belde viel hij niet uit. of dat nu wel is dat weet ik niet.
Museobanus
ik ga het zeker eens proberen, nu mijn vriendin op vakantie is, zou dat we veel goedkoper uitkomen als ik gratis zou kunnen bellen natuurlijk
kansloos
Een kleurenblinde kan de 10 verschillen tussen voipstunt en freecall niet vinden. Dit lijkt zo hard op al die andere sites
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Computers en Techniek

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.