FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Teamspeak server?

Egmond
Hallo allemaal!

Ik vroeg me af of het ook mogelijk is om Teamspeak te draaien op de frihost server. Is het zowieso mogelijk om het erop te installeren, kan de server al die informatie aan, en is het allemaal heel erg ingewikkeld? Ik heb er eigenlijk totaal geen verstand van, ik hoop dat jullie kunnen helpen!
rvec
op frihost kan je alleen ftp, http, en sql gebruiken. En je kan geen scripts draaien voor zover ik weet. Dus ik ben bang dat teamspeak niet lukt.
traxion
nope

maar je kan zelf toch wel een teamspeak hosten

daarvoor heb je niet zoveel upload nodig en het kost ook bijna geen vermogen (voorzover ik het weet)
James007
De TeamSpeak Server Software is zoals de term het zelf al zegt "server software". Je kunt hem dus ook enkel gebruiken als je serverbeheerder bent (anders kun je niet aan de instellingen). Dat denk ik er toch van.

Correct me if I'm wrong. Wink
rvec
klopt en zoals ik dus al zei kan het dus niet.

En het nadeel van het thuis hosten is dat de pc altijd aan moet staan als je de teamspeak aan wilt hebben. Als je vrienden er dus gebruik van willen maken en jij gaat een weekendje weg moet de pc aan blijven staan. Kan zijn dat de betaler van de energierekening daar een probleem in ziet.
James007
Je moet ook eens kijken naar de verbinding die zo'n server vraagt. Ik dacht ergens te lezen dat een normale breedbandverbinding wel eens problemen zou kunnen geven.
Egmond
Ow, jammer...

Over die bandbreedte -- Ik wilde juist Frihost gebruiken omdat de TS voor onze guild op dit moment door iemand thuis wordt gehost, die inderdaad problemen krijgt als er te veel gepraat wordt...

Weet iemand dan misschien of er ergens gratis TS servers zijn? Ik weet in ieder geval dat dat bestaat voor Ventrillo (terwijl dat betaald is, toch?)
traxion
James007 wrote: