FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

winamp

golles
ik ben al heel lang op zoek naar 2 uitbreidingen voor winamp, ik dacht laat ik het maar een keertje hier op het forum vragen, er zijn vast meer mensen die dit nodig hadden en mij kunnen helpen Smile

Ik ben op zoek naar een goede uitbreiding die de overgang van 2 liedjes perfect kan maken, ik heb al mn muziek in 1 playlist, en alles word random beetje afgespeeld, alleen de overgang is soms treurig.

Ik zoek ook naar iets wat mijn media library in de gaten houd en als er zich een verandering optreedt (hij scant elke 120 minuten naar nieuwe bestanden dat hij dan de nieuwe media library in de playlist zet.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik kan het egt niet vinden
golles
ik kan zeker beter het Engelse forum gaan proberen?
zijn vast meer mensen die me kunnen helpen of niet?
rvec
of je wacht iets langer op antwoord. Misschien is er iemand af en toe een dagje niet ?

Winamp heeft trouwens net een nieuwe versie online gezet.

En heb je zelf al gezocht op de plug in site van winamp?
http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=147936

Ik ben even kwijt wat overgang in het engels is maar als je dat in de search stopt op http://www.winamp.com/plugins/ vind je er vast wel een paar.
golles
kheb er ook al een aantal geprobeerd, maar kan geen goeie vinden,,, das juist het probleem Razz
haha dacht, hier zijn vast wel mensen met hetzelfde, maar helaas,,,

iig bedankt voor die link, denk dat die wel goed is Smile bedankt!!
traxion
als je de plugin gevonden hebt kun je die dan op het forum posten

ik heb der ook wel interesse voor
Skippers
Je kunt de overgang tussen de verschillende liedjes toch instellen?? of is dat op dit moment ook bagger?
traxion
Skippers wrote:
Je kunt de overgang tussen de verschillende liedjes toch instellen?? of is dat op dit moment ook bagger?

owja.. dan weet je meer dan mij.

ik zal even kijken bij opties ofzo maar volgens mij zit dat er niet standaard bij

niks gevonden (gebruik v5.1)
rvec
Ik kan het ook niet vinden. Ik ken wel andere software die dat heeft, maar ik zal even kijken wat overgang in het engels is dan kijk ik eens of ik wat kan vinden.

Crossfading was het woord waar je op moest zoek:
http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=32368
veel succes ermee.

Jon Brams wrote:
How in the world Mariano Hernan Lopez figured out how to do this, I dunno, but it is quite amazing. With this plug-in installed the segueways between tracks are tighter than on many commercial radio stations. Even if you're not Shoutcasting, you oughta get this -- it makes listening much more enjoyable.
golles
ik wist wel dak nii de enige was Smile
trouwens, http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=147936 die scant alleen 1 map, jammer dat ik in 1 map alle artiesten in een aparte map heb, dan ook nog elk album in een aparte map.
maar zoiets zocht ik wel, alleen hij hoeft nii perse de map zelf te scannen, dat doet winamp zelf al, hij moet eigelijk de ML scannen, mja de zoektocht gaat verder.

ik zal de andere links ook ff proberen
iig bedankt voor de moeite
Skippers
Crossfading is het ja

hoe je dr komt in versie 5.24:

-Naast de volume regelaar in Winamp zie je Config staan, klik op het pijltje dat naar onder wijst.

- Dan zie je de equalizer, helemaal aan de linker kant zie je onder elkaar de volgende 3 dingen staan: On Auto Presets zorg dat achter 'On' een soort lampje brand

-Iets boven 'On' kun je instellen hoeveel seconden de liedjes in elkaar over moeten lopen dus liedje 1 begint 7 seconden voor het eind over te lopen in liedje 2.

kweet niet of dit bekend was maar ik dacht laat ik het er toch ff neerzetten.
traxion
dat is volgens mij de optie die we zoeken

hij loopt nice over.. (voorzover dat kan)

thnx

ik ben der al mee geholpen
rvec
heb je niet zo veel aan, Hij haalt dan van ieder lied evenveel seconden af. Als je lied een halve minuut stilte aan het eind heeft of maar 2 seconden. Met die plugin waar ik een link naar gaf kan je een aantal decibel invullen waar hij onder moet zitten voordat hij begint met overlopen naar het volgende lied.
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Computers en Techniek

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.