hey ik heb 1 table en daarin weer 2 tables
1 tabel is een vaste grote die altijd tezien is.. de andere tabel kan er niet zijn maar kan ook de dubbele grote zijn van de eerste tabel.
hoe zorg ik dat ze altijd boven aan de cell beginnen want nou zweeft de eerste tabel in het midden als de 2de groot is
ik heb wat geprobeerd maar dat werkte helaas niet..
allebei moeten ze dus altijd bovenaan de tabel staan en niet ergens in het midden
1 tabel is een vaste grote die altijd tezien is.. de andere tabel kan er niet zijn maar kan ook de dubbele grote zijn van de eerste tabel.
hoe zorg ik dat ze altijd boven aan de cell beginnen want nou zweeft de eerste tabel in het midden als de 2de groot is
ik heb wat geprobeerd maar dat werkte helaas niet..
allebei moeten ze dus altijd bovenaan de tabel staan en niet ergens in het midden
| Code: |
| <html><body><table border="1" ><tr><td>
<table border="1" > <tr> <th width="100">Naam</th> <th width="175">Gegevens</th> </tr> <tr> <td>Projectcode</td> <td>bla</td> </tr> <tr> <td> Deadline </td> <td> bla </td> </tr> <tr> <td>Budget (dagen)</td> <td>bla </td> </tr> </table><BR> <input type="submit" name="opslaan" value="Opslaan"> </form> </td> <td> </td> <td> <table border="1" > <tr> <th colspan="2"> Opmerkingen </th> </tr> <tr> <td class="total"> Weeknr </td> <td class="total">Opmerking </td> </tr> <tr> <td><center>test</center></td> <td><textareara>test<br>test<br>test<br>test<br>test<br>test<br>test<br></textarea></td> </tr> <tr> <td><center>test</center></td> <td><textareara>test<br>test<br>test<br>test<br>test<br>test<br>test<br></textarea></td> </tr> </table> </td> </tr> </table></body></html> |