Hja, even gewaagd doen. Ik sta geregeld zwaar onder nul en vind het een rotsysteem dat er een gans punt per dag afgetrokken moet worden van het totaal. Ik ben student en heb hier niet altijd tijd voor, laat staan dat ik eraan denk. Ik vind het wel fair dat er aan forumposting gedaan wordt, maar pleit voor een tragere puntenvermindering.
Ik heb er geen flauw idee van of ik dit moet posten onder een of ander ideeënbusdeel van dit forum, maar ik wil misschien nog meer meningen horen, plus eventjes ook eens wat posten want, en hier zijn we bij mijn tweede punt...
Ik vind het vaak lastig een onderwerp te vinden waarover ik kan meespreken. Het gros van de topics betreffen computer/besturingssystemen e.d., ik kan me inderdaad begeven naar het meer gevarieerde Engelse forum, maar als student Engels heb ik ooit ook wel eens genoeg van Engels!!! :p Het merendeel van de Frihosters is trouwens mannelijk, weinig vrouwelijks om dan even over te komen zeveren, he? Een vrouwenforum zou misschien nog leuk zijn, kunnen we het gelijk over schminkdozen en diepgaandere dingen hebben
Ik kom geregeld wel eens langs, maar ben eigenlijk meteen ontmoedigd door het aanbod aan onderwerpen... ofwel is alles al gezegd, ofwel valt er niks over te zeggen (door mij). Goed, ben ik hier alleen mee of hoe zit dat?
Ik heb nooit problemen met de punten. Van mij mogen er 3 punten per dag af en dan nog heb ik er zat.
En het Nederlandse gedeelte is idd niet zo druk. Ik ga dan ook af en toe naar het Engelse gedeelte. Al komen hier ook af en toe onderwerpen als burka's, het klimaat en politiek langs.
Haha, die "burka's" klonk lekker sarcastisch :p cliché-onderwerpen, dus... maar ja, wat wil ik dan, he?
Het blijft inderdaad lastig om goede onderwerpen te vinden. Eigenlijk is het een kwestie van door de "Nieuwe berichten" lijst banjeren om te kijken of daar nog iets tussen staat, waar je iets zinnigs over te zeggen hebt.