Gratis sms'en vanop je desktop.
http://www.callwave.com/sms/sms.asp
te verkrijgen als:
apple widget
yahoo widget
of als google gadget
Gewoon alles goed instellen (telefoonnummer enzo) en je bent vertrokken 
| Bengt wrote: |
Gratis sms'en vanop je desktop.
http://www.callwave.com/sms/sms.asp
te verkrijgen als:
apple widget
yahoo widget
of als google gadget
Gewoon alles goed instellen (telefoonnummer enzo) en je bent vertrokken  |
hmm en je gebruiken je nummer niet enzo voor reclames of wat dan ook, extra kosten etc etc?
Het lijkt me inderdaad dat hier wel een addertje onder het gras zit, anders zijn de telefoonbedrijven binnen de kortste keren failliet lijkt mij.
Alleen vanaf je DESKTOP. Dus als je onderweg bent en je wil sms'en moet je toch dokken.
Ja, maar gezien veel mensen veel tijd doorbrengen achter hun computer is het misschien best handig. Hoewel ik het ook niet direct vertrouw. Het zou wel makkelijk zijn. Maar ach, ik kan bij T-Mobile ook zo vanaf de website sms'en. Geen idee hoe lang het duurt voordat de sms'jes aankomen eigenlijk. Bij de meeste sites waar je sms'jes mee kan sturen (gratis of met credits ofzo) is dat niet altijd even snel.
@FirefoxDB: nuttig en langer dan één lijntje. Ik blijf ze verwijderen tot je het leert.
| Quote: |
24) PARTICIPATION IN PROMOTIONS OF ADVERTISERS
Member may enter into correspondence with or participate in promotions of persons who advertise goods or services in conjunction with the CallWave Services (the "Advertisers"). Any such correspondence or promotions, including the delivery of and the payment for goods and services, and any other terms, conditions, warranties or representations associated with such correspondence or promotions, are solely between the corresponding Member and the Advertiser. CallWave assumes no liability, obligation or responsibility for any part of any such correspondence or promotion. |
Is dit een vage omschrijving van reclame?
Ik gebruik het als ik achter mn pc zit. Ik krijg géén reclame op mn gsm, en ook niet op mn pc. Er is wel een limiet dat je dagelijks ofzo maximaal kan versturen. (maar zijn er toch een tiental dacht ik)
kweet et nii, er zal vast wel iets achter zitten,,, ze zullen het vast niet voor niks doen, ik kan met vodafone 2 gratis smsjes per dag sturen en dat vind ik wel goed zo, kan me nii voorstellen dat zoiets egt gratis is,,,
| Please enter your number here if you would prefer to not receive any text messages. |
Je ontvangt dus smsjes?
Maar dat moet je je nummer geven om ze NIET te willen ontvangen.. right.
How can I prevent text messages from being sent to my phone through this service?
You can enter your mobile phone number in our Do Not Text form and we will no longer allow customers to send text messages to your mobile phone. |
Dus dat geldt alleen voor klanten... ofzo. Vaaag. Snap er de balle van
.
Where can I send from?
Due to overwhelming demand we've had to limit our free SMS Beta to these countries: USA, Canada, Australia, Austria, Belgium, Denmark, Finland, Germany, Ireland, Mexico, Netherlands, Norway, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland, United Kingdom, Luxembourg, Greece, Czech Republic, Estonia, Latvia, Lithuania, Iceland, Israel, New Zealand, Hong Kong & Singapore. We're working hard to expand our beta to other countries, and hope to have a solution by mid February. Thanks for your continued support, and stay tuned for more information.
Where can I send to?
You can send text messages to just about any mobile phone number in the USA and Canada. If you don't know the recipient's carrier, just select "Not Sure", and we'll do our best to figure it out. Check our coverage table for the full list of destination countries. |
Hmm, apart. Vooral dat tweede gedeelte. Niet naar Nederland dus?
Als je lid van callwave wordt krijg je je voicemail berichten met de naam van de afzender naar je email gestuurd. Ze passen je voicemail ook aan, maar je kunt hem ook nog zelf inspreken. Misschien wel handig. Ze beweren dat het gratis is, omdat er ook premium gebruikers zijn, die hier ongeveer 10 dollar per maand voor betalen dacht ik. Ze hebben een enorm grote Terms of Use in het Engels, maar ik ga geen moeite doen omdat allemaal te lezen hoor
.
ik heb er al een paar gebrobeert maar er zaten telkens wel adders onder het gras.
Het lijkt me dat gratis gwn niet mogelijk is.
Naar Nederland gaat ook, ik betaal níks. 
Het kan toch onmogelijk zijn dat die sms'jes gratis worden verstuurd zonder dat er reclame aan wordt toegevoegd?
En weet je trouwens hoelang het duurt voordat ze aankomen?
| dylanm wrote: |
Het kan toch onmogelijk zijn dat die sms'jes gratis worden verstuurd zonder dat er reclame aan wordt toegevoegd?
En weet je trouwens hoelang het duurt voordat ze aankomen? |
gaat direct, er is wel reclame voor hun site en een max aantal berichten per dag
| Maxus wrote: |
| dylanm wrote: | Het kan toch onmogelijk zijn dat die sms'jes gratis worden verstuurd zonder dat er reclame aan wordt toegevoegd?
En weet je trouwens hoelang het duurt voordat ze aankomen? |
gaat direct, er is wel reclame voor hun site en een max aantal berichten per dag |
inderdaad.
en hoe lang het duurt: een paar seconden schat ik
(net de test gedaan en naar mezelf gesms't)
Wat is de reclame bij dit? Waar zit je aan vast?
Weet je ook hoeveel tekens je in het bericht kan gebruiken? Misschien wel minder door de reclame.. en die is misschien wel irritant.
Komt je bericht ook vrij snel aan dan? Naja, jij (Bengt) hebt alleen nog naar jezelf gesmst..
Allemaal vraagjes
Maar als mensen het hier al gebruiken, kunnen ze hun ervaring ermee vertellen als ze willen
of het ook daadwerkelijk wat is.
Toch mooi initiatief om onbenullige en onnuttige smsen te versturen :d
| Lady Elensar wrote: |
Wat is de reclame bij dit? Waar zit je aan vast?
Weet je ook hoeveel tekens je in het bericht kan gebruiken? Misschien wel minder door de reclame.. en die is misschien wel irritant.
Komt je bericht ook vrij snel aan dan? Naja, jij (Bengt) hebt alleen nog naar jezelf gesmst..
Allemaal vraagjes Maar als mensen het hier al gebruiken, kunnen ze hun ervaring ermee vertellen als ze willen of het ook daadwerkelijk wat is. |
Goed gesproken!, ik heb me geprobeerd te registreren, maar je moet je gsm nummer ingeven, en enkel amerikaanse nummers worden geaccepteerd, weet iemand hoe dit moet?
Het kan gewoon niet 100% gratis zijn. Het kost hun geld en dat moeten ze ergens terug verdienen, zolang het niet duidelijk is waar ze dat vandaan halen ben ik toch altijd een beetje voorzichtig met dit soort dingen. Voor je het weet heb je een pc vol spyware en een heleboel sms spam. Misschien is het hier niet zo, maar ik vertrouw het niet helemaal
| SgtGarcia wrote: |
| Het kan gewoon niet 100% gratis zijn. Het kost hun geld en dat moeten ze ergens terug verdienen, zolang het niet duidelijk is waar ze dat vandaan halen ben ik toch altijd een beetje voorzichtig met dit soort dingen. Voor je het weet heb je een pc vol spyware en een heleboel sms spam. Misschien is het hier niet zo, maar ik vertrouw het niet helemaal |
Als je op de site leest, dan kan je zien dat ze ook een premium (betalende) service hebben met meer functies, en daardoor kunnen ze dit ook gratis aan de mensen die deze functies niet nodig hebben en liever niet betalen aanbieden..
Zie link
http://www.callwave.com/landing/vm2em.asp
en
How can this be free?
There's no catch — we can offer CallWave Mobile Basic at no charge because some customers prefer CallWave Mobile Pro ($9.95 per month...with lots of bells and whistles like call screening and call transfer). After registering, you can visit our Member's Zone website and check out the premium service.
|
Maar ik kan me nog altijd niet registreren, is dit al bij iemand gelukt?
Over die premium service... Hoeveel procent zou dan daadwerkelijk premium zijn?
Als jij als bedrijf aanbied om gratis sms'jes te versturen of betalend iets aanbied met iets meer (wat kan je nog meer aanbieden dan juist die smsjes?).
Volgens mij zit er wel een addertje onder het gras.
Ik kan wel per dag 1 gratis smsje sturen via de site van men operator (de rest is 15cent/sms = normale prijs). Dit gebruik ik vooral als ik in het buitenland zit. De snelheid is hooguit een vertraging van 10 seconden.
En omdat ik (gelukkig) gratis sms in België (tempo music -> mobistar) is het dus behalve dat 1 gratis smsje onvoordelig voor mij! 
Ik heb het programma ook.. het werkt wel goed. Alleen is het me nog niet gelukt om naar Canada te smsen.. Ik heb ook nog geen spam gehad op mn mobiel en internet..
Goed programma ghehe..
| wanroij wrote: |
Ik heb het programma ook.. het werkt wel goed. Alleen is het me nog niet gelukt om naar Canada te smsen.. Ik heb ook nog geen spam gehad op mn mobiel en internet..
Goed programma ghehe.. |
en hoe registreer jij? want ik geraak nog altijd niet voorbij dat gsm nummer dat je moet invoeren...
Edit: Laat maar het is al gelukt ^^, toch bedankt
| SgtGarcia wrote: |
| Het kan gewoon niet 100% gratis zijn. Het kost hun geld en dat moeten ze ergens terug verdienen, zolang het niet duidelijk is waar ze dat vandaan halen ben ik toch altijd een beetje voorzichtig met dit soort dingen. Voor je het weet heb je een pc vol spyware en een heleboel sms spam. Misschien is het hier niet zo, maar ik vertrouw het niet helemaal |
Nou het is gratis en het werkt perfect.. Er staat alleen aan het begin van het smsje 2 woorden reclame en dat is voor hun al geld
prima toch
en de berichtjes komen wel zo ongeveer even snel aan als per mobiele telefoon. Leuk initiatief en typen gaat stukken sneller als te pielen op die kleine rot knopjes van je mobiel 
Hmm oke, dus niemand heeft nog problemen ondervonden?
Misschien dat ik het ook maar eens ga proberen 
er zijn veel gratis sms ''sites'' 
| timerecords wrote: |
Hmm oke, dus niemand heeft nog problemen ondervonden?
Misschien dat ik het ook maar eens ga proberen  |
Neen, alleen heb je een beperkt aantal berichten per dag.
En een duidelijke vermelding van hun site op de sms
| v-d-online wrote: |
| SgtGarcia wrote: | | Het kan gewoon niet 100% gratis zijn. Het kost hun geld en dat moeten ze ergens terug verdienen, zolang het niet duidelijk is waar ze dat vandaan halen ben ik toch altijd een beetje voorzichtig met dit soort dingen. Voor je het weet heb je een pc vol spyware en een heleboel sms spam. Misschien is het hier niet zo, maar ik vertrouw het niet helemaal |
Nou het is gratis en het werkt perfect.. Er staat alleen aan het begin van het smsje 2 woorden reclame en dat is voor hun al geld prima toch en de berichtjes komen wel zo ongeveer even snel aan als per mobiele telefoon. Leuk initiatief en typen gaat stukken sneller als te pielen op die kleine rot knopjes van je mobiel  |
eindelijk iemand die ook tevreden is 
Ik ben ook zeer tevreden hoor
erg makkelijk programmatje ghehe
| Maxus wrote: |
| timerecords wrote: | Hmm oke, dus niemand heeft nog problemen ondervonden?
En een duidelijke vermelding van hun site op de sms |
Hoeveel om precies te zijn en wat versta jij onder "een duidelijke vermelding van hun site op de sms"?
mvg,
| timerecords wrote: |
| Maxus wrote: | | timerecords wrote: | Hmm oke, dus niemand heeft nog problemen ondervonden?
En een duidelijke vermelding van hun site op de sms |
Hoeveel om precies te zijn en wat versta jij onder "een duidelijke vermelding van hun site op de sms"?
mvg, |
Elk smsje begint met je telnr en eindigt met (callwave.com/sms) .. Als afzender komt er te staan CALLWAVE..
Het zijn denk ik zo'n 10 - 20 smsjes die je per dag kan sturen.. ik heb ze niet geteld.
Gratis is het bijna nooit, maar goed.
Ik heb laatst een Orange Pre-Paid kaartje gekocht voor 10 euro.
Krijg er ook netjes 10 euro bij.
Ik heb toen 1244 gebeld, dan krijg je het keuzemenu. Heb me tariefwijze veranderd, bij nummer 7, naar musictariefplan. Kreeg een later een bericht.
Ik bel weer 1244 en activeerde toen nummer 6 het happy hour tarief-plan. Het laat me gratis bellen (1000 minuten) naar iemand die ook Orange hebt de hele maand lang geldig. Gaat 5 euro van je gratis meegekregen beltegoed af en ik bel dus na achten 's avonds en voor acht uur 's ochtends gratis naar me vriendin die ik voor 10 euro ook een kaart heb gegeven. Bespaart me dat toch weer, bel toch altijd 's avonds naar haar.
Daarnaast als je in het musictariefplan zit en je waardeert 1 keer in de maand op met minimaal 10 euro (dat je toch meestal doet) dan krijg je ook nog eens 300 gratis sms die je naar IEDEREEN kan versturen ongeacht welke provider. Dus wie is er nou gek, kan bellen in de avond naar me schatje voor niks en ik sms naar iedereen ook nog eens voor niks...5 euro dan, maar jah die is zo op als het er niet was.
Dus mensen, neem je een pre-paid kaartje en wil je gratis smsen, neem dan Orange, bespaart je zon 400 euro bellen in de maand als je hetzelfde zou bellen als ik doe (voor 5 euro dan)....
met vriendelijke groet, D.Janmaat
Die acties zijn altijd leuk maar ze deuren niet erg lang meestal :s
en je kan ook niet altijd van nummer veranderen.
Zie het gewoon als een mail sturen naar een gsm... Das toch ook gratis?
Het ZOU kunnen dat er een addertje onde rhet ras zit maar op het eerste gezicht lijkt het niet zo, heb de site nog niet bekeken maar je kan aan de banners al VEEL zeggen.
| tom69 wrote: |
Het ZOU kunnen dat er een addertje onde rhet ras zit maar op het eerste gezicht lijkt het niet zo, heb de site nog niet bekeken maar je kan aan de banners al VEEL zeggen. |
Hoe kan jij nou iets opmaken uit de banners als jezelf zegt dat je de site nog niet eens bekeken hebt...ik snap je hele post niet, kan je (als je wilt tenminste) uitleggen wat je precies bedoeld?