Aankomend weekend viert men weer Carnaval.. Doe je hier aan mee? Zo ja, hoe ga je dan verkleed en zuip je je ook kapot? Wat doe je allemaal tijdens carnaval?
Carnaval
Ik woon wel in het beste carnavalsdorp in ZO brabant, Valkenswaard, maar ik doe er niet echt aan ( niet echt boeiend ) en ik mag me nog niet kapot zuipen ( ja, minderjarig
)
Ik doe er ook niet aan (kop van noord holland).
Ik vind het niet zo leuk maar ik ga wel verkleed voor school gewoon als punk. Verder ga ik me niet volgzuipen want ik ben 13 (Donderdag 14 aha aha aa aha)
.
Groetjes Peter
Groetjes Peter
Bah, carnaval. Heb ik echt niks mee.
Hier in Den Haag doen ze er niet veel aan, ikzelf ook niet, maar mijn broertje die is er helemaal dol op, zit de hele dagen verschillende kostuums te zoeken. >.<"
wat denk je dat ze er in friesland aan doen >.> verkled als boer >.>
en ik mag me ook nog nie kapotzuipen ben ook minderjarig, dan maar sisi cola en 7up.
en ik mag me ook nog nie kapotzuipen ben ook minderjarig, dan maar sisi cola en 7up.
Ik woon in Maastricht
3 dagen niets anders dan zuipen en vreten 
Ze hebben hier in Purmerend (10km boven Amsterdam) wel een vereniging, maar het is absoluut geen groot feest.
Ikzelf heb dan dus ook nog nooit carnaval gevierd en ik zie er de lol ook niet van in om me te verkleden en dan flink te zuipen . Maar dat zal wel anders zijn als je ermee opgegroeid bent. :)
Ikzelf heb dan dus ook nog nooit carnaval gevierd en ik zie er de lol ook niet van in om me te verkleden en dan flink te zuipen . Maar dat zal wel anders zijn als je ermee opgegroeid bent. :)
Ik ga naar Aalst Carnaval, en dat is een vrij anarchistich carnaval volgens Wikipedia... Het is 'mijn eerste keer' dat ik naar Aalst ga carnaval vieren, en ik ga natuurlijk verkleed in een voil jeannet, zoals de meesten daar. Hopen dat het weer een beetje meezit en dan wordt dat wel geestig!
| Sharpe wrote: |
| Ze hebben hier in Purmerend (10km boven Amsterdam) wel een vereniging, maar het is absoluut geen groot feest.
Ikzelf heb dan dus ook nog nooit carnaval gevierd en ik zie er de lol ook niet van in om me te verkleden en dan flink te zuipen . Maar dat zal wel anders zijn als je ermee opgegroeid bent. |
Klopt je moet er eigelijk wel mee opgegroeit zijn.. Meeste mensen snappen het niet helemaal.. maar het is gewoon een vet feest.
Natuurlijk doe ik mee aan carnaval. Ik ben van Oost Belgisch Limburg (kort bij maastricht). Hier is veel te doen voor carnaval. Al sinds 11-11-11. Af en toe naar een carnavalsbal. En vanaf volgende week zijn er natuurlijk de carnavalsstoeten. En meestal is het laatste waar ik naartoe ga de carnavalsstoet hier in het dorp op 25 maart 2007 en dan is het weer gedaan tot 11-11-11-2007
wij doen hier niet aan.
misschien wel jammer? Misschien niet
misschien wel jammer? Misschien niet
Ik ga dit jaar voor het eerst ook meedoen aan Carnaval
Ergens in Brabant.. Ben benieuwd hoe dat zal gaan
Heb zelf een piratenoutfit (voor vrouwen natuurlijk
) Waar ik heen ga doet iedereen volgensmij wel actief aan verkleden.. Wij in ieder geval
Gaat vast leuk worden 
Theo Maassen Over Carnaval
:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5652344706098836730&q=theo+maassen
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5652344706098836730&q=theo+maassen
Theo Maassen is echt goed _O_ geweldig
Ben benieuwd of ie dat echt geschreven heeft toen hij een keer stoned was
(gezien z'n reacties (fronsen) op de tekst af en toe)
Stukje van Theo:
"vaak is het ook bullshit.. weetje, soms dan heb ik geblowd en dan krijg ik een ideetje en dan schrijf ik het op, en op dat moment denk ik echt dat het briljant is.. en, en dan lees ik het de volgende dag en dan blijkt het vaak geniaal te zijn"
super
oh, nu ik het nog een keer hoor heeft hij het dus wsl bewust voor de show geschreven..
Last edited by Lady Elensar on Sun Feb 18, 2007 2:50 pm; edited 1 time in total
Ben benieuwd of ie dat echt geschreven heeft toen hij een keer stoned was
Stukje van Theo:
"vaak is het ook bullshit.. weetje, soms dan heb ik geblowd en dan krijg ik een ideetje en dan schrijf ik het op, en op dat moment denk ik echt dat het briljant is.. en, en dan lees ik het de volgende dag en dan blijkt het vaak geniaal te zijn"
super
oh, nu ik het nog een keer hoor heeft hij het dus wsl bewust voor de show geschreven..
Last edited by Lady Elensar on Sun Feb 18, 2007 2:50 pm; edited 1 time in total
Idd, ook het begin van dat liedje. Dus zeg ik: "afrikaantjes vier toch ook eens carnaval". Gewoon Geniaal
Ik doe ook niet mee. Gisteren was er een carnavalsoptocht, maar ik heb er niet eens meer aan gedacht.
Ivooo
Ivooo
Hmm.. maandag ga ik wel naar een lampjesoptocht kijken..
Carnaval is altijd lachen!! Ik weet nog niet of ik verkleed ga, maar kga zeker kijken en paar biertjes drinken om in de sfeer te komen :p.
| wanroij wrote: |
| Aankomend weekend viert men weer Carnaval.. Doe je hier aan mee? Zo ja, hoe ga je dan verkleed en zuip je je ook kapot? Wat doe je allemaal tijdens carnaval? |
Zolang er maar een reden om te zuipen is vind ik alles prima
, maar carnaval doet me niet echt iets. Nou zal het er wel aan liggen dat ik oorspronkelijk uit noord holland kom, dus het is wel een eindje bij me vandaan 
Hier in het noorden van nederland heb je helemaal geen carneval. best wel raar vind ik. heb ook eigenlijk helemaal geen idee wat het inhoud.
Hoewel er hier niet zo heel ver vandaan (Aalst) gigantisch hard carnaval gevierd wordt... Doe ik er niet aan mee.
Het spreekt me gewoon niet aan. En kruipend naar huis gaan kan je toch ook op een keer doen?
Het spreekt me gewoon niet aan. En kruipend naar huis gaan kan je toch ook op een keer doen?
Het zit er weer op.. Was weer flink gezopen en gefeest.. Nu weer op naar het gewone leven ghehe..
hoe het zit er weer op ? dit weekend moet er ook nog aan geloven hoor - met de bende naar een vakantiehuisje laat de foute muziek maar komen zodat we ons met behulp van wat lekkere drankjes kunnen uitleven ... indoor zwembad gesignaleerd, als dat maar goed komt 
Het zit erop?
Vanavond is toch het traditionele "Haring Happen" of is dat bij jullie niet? Hier aan de maaskant in ieder geval wel.
En de carnavals stoeten, samen met de carnavals feesten gaan ook nog wel even door. De volgende zondagen zijn er nog verschilledne stoeten. Rond half vasten zijn we aan de laatste (meestal de beste) toe.
Vanavond is toch het traditionele "Haring Happen" of is dat bij jullie niet? Hier aan de maaskant in ieder geval wel.
En de carnavals stoeten, samen met de carnavals feesten gaan ook nog wel even door. De volgende zondagen zijn er nog verschilledne stoeten. Rond half vasten zijn we aan de laatste (meestal de beste) toe.
Hm.. het viel me op dat de Brabanders de klemtoon bij carnaval op de "val" leggen, en wij midden-nederlanders (ik kom uit Gelderland) enzo op de "car".
Daarbij is het officieel nu echt over, maar (zoals ik al las) gaat het op veel plaatsen nog door, haha. Ik vond het heel gezellige dagen.
Daarbij is het officieel nu echt over, maar (zoals ik al las) gaat het op veel plaatsen nog door, haha. Ik vond het heel gezellige dagen.
| BCP88 wrote: |
| Het zit erop?
Vanavond is toch het traditionele "Haring Happen" of is dat bij jullie niet? Hier aan de maaskant in ieder geval wel. En de carnavals stoeten, samen met de carnavals feesten gaan ook nog wel even door. De volgende zondagen zijn er nog verschilledne stoeten. Rond half vasten zijn we aan de laatste (meestal de beste) toe. |
Haring Happen doen ze hier ook aan maar dat tel ik niet bij de carnaval
Officieel is de carnaval nu voorbij hier (en in de regio) geen optochten en feesten meer.. Vanaf 11 november begint alles weer..
Het was weer mooi