Ik heb sinds kort de nieuwe office. Maar nu vraag ik me af hoe ik pictogrammen kan toevoegen in de balk bovenaan.
Ik wil graag een pictogram toevoegen van Microsoft Vergelijkingen 3.0 deze staat onder objecten. Maar om steeds object invoegen te klikken en dan microsoft vergelijkingen in de lijst te zoeken vind ik vervelend. Want ik moet veel vergelijkingen invoegen in m'n pagina.
Om documenten op te stellen met vergelijkingen in, gebruik je beter geen word als je het mij vraagt. Ik deed het vroeger ook, maar de gebruiksvriendelijkheid is niet optimaal in vergelijking met de andere mogelijkheden die er bestaan. Probeer eens Latex uit. Voor mensen die werken onder Linux zal dit wellicht niet nieuw zijn, maar ook voor windowsgebruikers bestaan er versies. Het vergt wel een kleine tijd om er mee te leren werken, maar ik weet zeker dat je tevreden zult zijn over het resultaat.
Om te kunnen werken met Latex heb je een compiler en een editor nodig. Er zijn verschillende soorten: bvb Miktex voor compiler en TechnixCenter als editor. Alle programma's zijn open source.
Je zult zien, een vergelijking typ je in alsof het gewone tekst is en de opmaak zal er bijzonder professioneel uitzien. Je kan uiteindelijk je bestand opslaan als PDF.
Greetz
Bedankt hiervoor, deze ga ik zeker eens proberen.
Maar ik heb nog vele documenten in word staan en daar moeten soms gewoon kleine aanpassingen aan gebeuren. Zou iemand me misschien toch kunnen helpen met m'n vraag hoe ik een pictogram voor vergelijkingen toevoeg in word 2007?
De eerste hit die ik vond op google na het zoeken van werkbalk aanpassen Word 2007 is deze: http://office.microsoft.com/nl-nl/word/HA100625841043.aspx.
Daar staat redelijk onderaan hoe je een item toevoegt aan de werkbalk snelle toegang.
Ook deze URL kan misschien van pas komen: http://office.microsoft.com/nl-nl/help/HA100666101043.aspx.
Gezien ik zelf nog geen Word 2007 gebruik, heb ik het niet kunnen uittesten.
Greetz
Huh, office 2007? Wist niet eens dat dat er was
Zijn er nog leuke nieuwe dingen?
Ik kan het object "microsoft vergelijkingen" niet vinden in het venster om snel starten te veranderen.
Maar eigenlijk wou ik het pictogram van "microsoft vergelijkingen" niet in het snel starten menu maar in het gewonne lint hebben staan.
dat gaat toch gewoon op de normale manier
rechts van elke werkbalk zit een knopje waarmee je andere knoppen tevoorschijn kan toveren
| traxion wrote: |
dat gaat toch gewoon op de normale manier
rechts van elke werkbalk zit een knopje waarmee je andere knoppen tevoorschijn kan toveren |
Ja, maar microsoft vergelijkingen is geen standaard knop. Deze zit daar niet tussen. In de vorige office kon je makkelijk knoppen toevoegen. In de nieuwe zal het ook wel lukken, maar de vraag is hoe 
Je moet de site van Microsoft Newsgroups een sproberen.
Daar ben ik al 2 keer goed geholpen!
Maar, kies wel de juiste groep.
Mss kun je hier ook je mening over 2007 even kwijt?
ik vind het alvast heel goed en ben er zeer tevreden mee
Misschien een discussie Office vs. Open Office ?
| Museobanus wrote: |
Mss kun je hier ook je mening over 2007 even kwijt?
ik vind het alvast heel goed en ben er zeer tevreden mee |
Ik ben er ook heel tevreden over. Alleen is het een beetje aanpassen in het begin. Eigenlijk is alles ongeveer hetzelfde.
Alleen dat ik niet vind hoe ik die knop kan toevoegen
Ik ga eens de site van Microsoft Newsgroups proberen zoals dylanm zei.
| Bengt wrote: |
| Misschien een discussie Office vs. Open Office ? |
dat is simpel, office is goed, open office suckt, mijn mening :p
het is heel mooi en inhoudelijk is er weinig veranderd weer iets om niet te kopen, de meeste mensen snappen er toch niks van, de interface is niet logisch en ik kan me voor stellen dat je naar het oude terug verlangt.
mijn advies als je veel computer ervaring hebt is het zonde van je geld. als je het niet hebt is het zonde van je huidige kennis!
| Museobanus wrote: |
| Bengt wrote: | | Misschien een discussie Office vs. Open Office ? |
dat is simpel, office is goed, open office suckt, mijn mening :p |
Ik vind Open Office.org ook zuigen, we hebben deze software op school :[.
Het werkt gewoon voor geen ene meter. En Impress is gewoon een kopie van
PowerPoint alleen het werkt gewoon drie keer minder handig.
| FireFoxDB wrote: |
|
Wij hebben ook een tijd Open Office.org op de computers op school gehad. Maar ze zijn terug overgeschakeld op microfts' office. Vooral omdat iedereen thuis microsoft office heeft en open office niet alles weergeeft wat dan thuis in ms office gemaakt is.
| BCP88 wrote: |
| FireFoxDB wrote: |
|
Wij hebben ook een tijd Open Office.org op de computers op school gehad. Maar ze zijn terug overgeschakeld op microfts' office. Vooral omdat iedereen thuis microsoft office heeft en open office niet alles weergeeft wat dan thuis in ms office gemaakt is. |
het is gewoon een slecht progamma voor mensen die geen office kunnen betalen, of niet slim genoeg zijn om het te downloaden
Vind wel erg irritant dat word 2007 de doct extensie gebruikt ipv .doc hierdoor kun je de woord 2007 documenten niet openen in oudere versies 
Volgens mij is het bij elke release van Office wel weer hetzelfde.
Ze sleutelen wat aan de bestandformaat zodat je de nieuwe versie moet hebben om de bestanden te openen die met de nieuwe Office zijn opgeslagen.
Hoewel je hier wel omheen kan, is het voor sommige mensen toch zoeken, bovendien is het verschrikkelijk irritant opslaan.
Zo probeert M!cro$h!t ons allemaal de nieuwste Word aan te smeren...
$billgates = "
";