FRIHOST • FORUMS • FAQ • TOS • BLOGS • DIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Vergelijken van verzekeringen

hypotheekbkr
Ėk ben een goede site tegengekomen waar links staan naar de beste sites om verzekeringen te vergelijken. Via www.sesamstraat.nl kom je op sites van Independer, Verzekeringen Online en ik dacht Internetverzekeringen. Aanrader!

<edit by 007>
wanroij
Ik vind het geen goede site om naar te kijken.. erg gebruikersONvriendelijk en onoverzichtelijk.. Volgens mij is het je eigen site of niet?? Lijkt in ieder geval wel op je eigen site..
Georgeboy
wanroij wrote:
Ik vind het geen goede site om naar te kijken.. erg gebruikersONvriendelijk en onoverzichtelijk.. Volgens mij is het je eigen site of niet?? Lijkt in ieder geval wel op je eigen site..

Ik denk wanroij dat ik je kan bijtreden. Ik ben vrijwel zeker dat de twee websites door dezelfde persoon zijn gemaakt na een vlugge blik op de html code. Er zitten een aantal structuurelementen in die ongewoon zijn of quasi niet meer gebruikt worden op het net en beide websites bevatten identiek dezelfde "foutjes"... Wink

@ hypotheekbkr: Als je je eigen site wenst te promoten, zeg het dan gewoon zoals het is... Kzou je zeker aanraden om de structuur eens onder de loep te nemen en er ook voor te zorgen dat alle browsers gebruik kunnen maken van de site...
timerecords
hmm waarschijnlijk hebben jullie gelijk en je kan het niet echt website's noemen vind ik (althans ik heb in FF gekeken en zag er bar slecht uit). Maarja iedereen moet ergens beginnen, maar inderdaad om net te doen of het iemand anders zijn site is terwijl het je eigen site is is wel jammer....je hoord er trots op te zijn Cool
James007
Was dat een site? Shocked

Ik heb een leukere site gevonden en heb hem er even bijgezet.

-close-
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.