FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Flash ActionScript

timerecords
Beste mensen,

ik heb met flash iets gemaakt en daarbij een mc (movieclip) waarmee ik via actionscript een button heb gemaakt, nu is dat allemaal goed gegaan alleen nu wil ik dus dat als je op die knop drukt dat hij gaat printen. Hiervoor gebruik ik volgende code:

Code:

on (release) {
   print("afdrukken", "bframe");
}

En nu komt het probleem, mijn flash filmpje bestaat uit 2 scenes en een aantal layers (in totaal 14) en als ik dus ga testen of die knop werkt dan krijg ik de zien dat hij 14 pagina's wil afdrukken. Nu is mijn vraag, hoe stel ik in dat hij alleen de scene afdrukt die ik wil (in dit geval, scene 2 genaamd "antartica_kleurplaat").

Ik hoop dat iemand me zosnel mogelijk kan helpen,

Alvast bedankt.
SgtGarcia
Lang geleden dat ik met actionscript gewerkt heb, waarschijnlijk zul je ergens in de printopdracht iets moeten zetten over huidige scene of iets dergelijks. Ik zou echter niet weten waar je dat vind. Ik zou zeggen, kijk eens wat rond op google.
rvec
probeer het probleem anders gewoon te omzeilen. Probeer de laatste afbeelding op te slaan en die dan te laten printen. Dat is helemaal eenvoudiger als er geen of weinig variabelen zijn.
timerecords
bedankt iedereen voor alle moeite.

gelukkig is het al gelukt door gewoon te rotzooien.

SgtGarcia wrote:

Ik zou zeggen, kijk eens wat rond op google.

ik zoek ALTIJD eerst op google voor ik iemand om hulp vraag...
RoomRooz
Ik weet niet hoe het bij jou is, maar als ik in Flash typ dan krijg ik dus altijd in de code een soort van voorbeeld van hoe die tag er uit moet zien, dus welke onderdelen er in zitten. Volgens mij zou dat dan achter jou laatste woord tussen de haakjes moeten komen te staan, na weer een komma, maar dat weet ik niet zeker.
SgtGarcia
timerecords wrote:

SgtGarcia wrote:

Ik zou zeggen, kijk eens wat rond op google.

ik zoek ALTIJD eerst op google voor ik iemand om hulp vraag...

Dat zouden meer mensen moeten doen Razz
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Computers en Techniek

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.