FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Newbee

charles
Hallo Forumleden,

'k Heb me zonet ingeschreven op frihost. De regeltjes gelezen en natuurlijk nog met de nodige vragen blijven zitten. 'k Heb begrepen dat je regelmatig moet posten om:

- minimaal 10 punten te kunnen halen om over een account te kunnen beschikken,
- per dag niet gepost er één punt afgetrokken wordt,
- je maximaal 3 punten per posting kunt verdienen.

Wat ik zo snel niet heb kunnen vinden is: "hoe groot moet je posting zijn om deze drie punten te verdienen"?

'k Ben wél gewend om (in België) op Seniorennet te posten, maar hier is het voor mij nog wat vreemd.

Iemand die mij wat goede raad wil geven? Wink

Thx,
charles
charles
Dit snap ik dus ook niet:

Je kan max. 3 punten per posting krijgen. 'k Post éénmaal en ik krijg er vier! Waarom?

charles.
dylanm
Beste charles,

Eigenlijk is het maximum aantal punten dat je kan verdienen per post 4.
Je hebt misschien ook al gemerkt dat je bij elke post ook een bepaald aantal Frih$ krijgt, dit kan je gebruiken op het zogenaamde Marketplace-gedeelte.
Hier kan je andere leden tegen een aantal Frih$ een klusje voor je laten opknappen, bv.: een logo of banner laten maken, een website laten designen,...
Opgelet: punten != Frih$, elke dag wordt er een punt afgetrokken, zelfs als je WEL post, het aantal Frih$ blijft het zelfde.
charles
Bedankt dylanm! Very Happy

charles.
dylanm
Graag gedaan, maar ik heb nog niet alles uitgelegd.
Als je op het forum posts van andere leden leest, kunt je merken dat er onder hun avatar (het prentje onder hun naam) een link staat met "Donate".
D.m.v. deze link kan je een bepaald aantal Frih$ betalen aan een lid die jou geholpen heeft met een klus op de Marketplace.
Ik hoop dat je wat gehad hebt aan mijn uitleg...
James007
charles wrote:
- per dag niet gepost er één punt afgetrokken wordt,

Er wordt sowieso een punt afgetrokken per dag. Dit geldt enkel voor mensen die een hosting hebben, en jij bent er daar nu eentje van Smile
charles
OK James007, dit wist ik niet maar 'k vind het wel logisch.

Vr. gr.
charles.
niels_nkc
ok bedankt het is mij nu ook een stuk duidelijker geworden Very Happy
charles
'k Had al zo'n 35 dagen niet meer gepost zodat mijn krediet was teruggelopen tot zo'n goeie 6 punten. Geraak je op deze manier ook je hostingrechten kwijt? Wie geeft mij hierop een antwoordje.

Vr. gr.
charles
Bengt
charles wrote:
'k Had al zo'n 35 dagen niet meer gepost zodat mijn krediet was teruggelopen tot zo'n goeie 6 punten. Geraak je op deze manier ook je hostingrechten kwijt? Wie geeft mij hierop een antwoordje.

Vr. gr.
charles

Je krediet moet boven 0 blijven als ik me niet vergis Smile .
James007
Alles wat boven nul zit, is geen probleem. Vanaf dat je punten negatief worden, moet je zo snel mogelijk terug boven nul zien te geraken. Er is geen automatisch verwijdersysteem, maar het wordt wel in het oog gehouden.
charles
OK, bedankt Bengt en James007!

Vr. gr.
charles.
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.